Å Gud....at dere ikke selv ser hvor feil dette er...Brenda skrev:Jeg har ikke sagt det er lattelig, hold deg til det som blir sagt.BA. skrev:Så hvis du ikke utelukker det, hvorfor synes du det er latterlig å først forsøke å løse problemet med naturlige metoder?Brenda skrev:Nei. Det vil det absolutt ikke si, i de fleste tilfeller er det vel akkura det. Men i dette tilfelle er ungen redd for dette "noe", så er sansynligheten er veldig liten for at det er en oppdiktet fantasivenn......etter min mening.BA. skrev:Vil dette si at du utelukker muligheten?Brenda skrev:Fantasifigur du!!
Du prøver å være en smule morsom også
Ikke no' vits å prøve å dra i gang en kvererulering med meg her BA.
Mye enklere og mindre tidkrevene å få en klarsynt til å se om det er en engel/ånd/hjelper, enn å få time til barnepedagog. En sånn statlig demokratisk vurdering vil kanskje ta fire måneder+++
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ HASTER!! gutten min ser en mann...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Re: HASTER!! gutten min ser en mann...
Antall ord: 164
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Hva er du det piper om?Tom_34 skrev:Å Gud....at dere ikke selv ser hvor feil dette er...Brenda skrev:Jeg har ikke sagt det er lattelig, hold deg til det som blir sagt.BA. skrev:Så hvis du ikke utelukker det, hvorfor synes du det er latterlig å først forsøke å løse problemet med naturlige metoder?Brenda skrev:Nei. Det vil det absolutt ikke si, i de fleste tilfeller er det vel akkura det. Men i dette tilfelle er ungen redd for dette "noe", så er sansynligheten er veldig liten for at det er en oppdiktet fantasivenn......etter min mening.BA. skrev:Vil dette si at du utelukker muligheten?
Mye enklere og mindre tidkrevene å få en klarsynt til å se om det er en engel/ånd/hjelper, enn å få time til barnepedagog. En sånn statlig demokratisk vurdering vil kanskje ta fire måneder+++
Sist redigert av Brenda på 14 Feb 2008 12:46, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 160
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Akkurat...hadde du sett det hadde du visst hva jeg "piplet" om...bare glem det.Brenda skrev:Hva er du det pipler om?Tom_34 skrev:Å Gud....at dere ikke selv ser hvor feil dette er...Brenda skrev:Jeg har ikke sagt det er lattelig, hold deg til det som blir sagt.BA. skrev:Så hvis du ikke utelukker det, hvorfor synes du det er latterlig å først forsøke å løse problemet med naturlige metoder?Brenda skrev:
Nei. Det vil det absolutt ikke si, i de fleste tilfeller er det vel akkura det. Men i dette tilfelle er ungen redd for dette "noe", så er sansynligheten er veldig liten for at det er en oppdiktet fantasivenn......etter min mening.
*klapperlittforBA*
Antall ord: 169
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Du må bare klappe til krampa tar deg for min del :)Tom_34 skrev:Akkurat...hadde du sett det hadde du visst hva jeg "piplet" om...bare glem det.Brenda skrev:Hva er du det pipler om?Tom_34 skrev:Å Gud....at dere ikke selv ser hvor feil dette er...Brenda skrev:Jeg har ikke sagt det er lattelig, hold deg til det som blir sagt.BA. skrev:Så hvis du ikke utelukker det, hvorfor synes du det er latterlig å først forsøke å løse problemet med naturlige metoder?
*klapperlittforBA*
Antall ord: 139
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Du antydet noe slikt.Brenda skrev:Jeg har ikke sagt det er lattelig, hold deg til det som blir sagt.BA. skrev:Så hvis du ikke utelukker det, hvorfor synes du det er latterlig å først forsøke å løse problemet med naturlige metoder?Brenda skrev:Nei. Det vil det absolutt ikke si, i de fleste tilfeller er det vel akkura det. Men i dette tilfelle er ungen redd for dette "noe", så er sansynligheten er veldig liten for at det er en oppdiktet fantasivenn......etter min mening.BA. skrev:Vil dette si at du utelukker muligheten?
Dette innlegget viser ikke særlige tegn til at du tok dette særlig alvorlig.Brenda skrev:Fantasifigur du!!
Det tar neppe over fire måneder å få time hos en barnepedag, og det er neppe noen løsning å få hos en klarsynt heller. En løs påstand om at dette er en engel/ånd/hjelper er heller ingen løsning på problemet.
Antall ord: 217
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hvordan kan du si det neppe tar fire måneder når du ikke vet? Du nekter for nektelsens skyld - bare for å si noe. Men det er jo sånn du liker at det erBA. skrev:Du antydet noe slikt.Brenda skrev:Jeg har ikke sagt det er lattelig, hold deg til det som blir sagt.BA. skrev:Så hvis du ikke utelukker det, hvorfor synes du det er latterlig å først forsøke å løse problemet med naturlige metoder?Brenda skrev:Nei. Det vil det absolutt ikke si, i de fleste tilfeller er det vel akkura det. Men i dette tilfelle er ungen redd for dette "noe", så er sansynligheten er veldig liten for at det er en oppdiktet fantasivenn......etter min mening.BA. skrev:Vil dette si at du utelukker muligheten?
Dette innlegget viser ikke særlige tegn til at du tok dette særlig alvorlig.Brenda skrev:Fantasifigur du!!
Det tar neppe over fire måneder å få time hos en barnepedag, og det er neppe noen løsning å få hos en klarsynt heller. En løs påstand om at dette er en engel/ånd/hjelper er heller ingen løsning på problemet.
Et råd om å kontakte en klarsynt var ingen løs påstand. Det var mitt råd og min mening.Og du må nok svelge det, jeg har full rett til å komme med det jeg har på hjertet - akkurat som du!
Ellers håper jeg du hadde en fantastisk kveld i går
Antall ord: 308
*** OOO***
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hvordan kan du påstå at det tar over fire måneder?Brenda skrev:Hvordan kan du si det neppe tar fire måneder når du ikke vet? Du nekter for nektelsens skyld - bare for å si noe. Men det er jo sånn du liker at det er
Et råd om å kontakte en klarsynt var ingen løs påstand. Det var mitt råd og min mening.Og du må nok svelge det, jeg har full rett til å komme med det jeg har på hjertet - akkurat som du!
Ellers håper jeg du hadde en fantastisk kveld i går
Selv har jeg ikke sjekket tilbudet over hele landet, og kan ikke si nøyaktig hva ventetiden er, men mer enn 4 måneder virker mye for en enkelt time.
Rådet var ingen løs påstand, men svaret fra en klarsynt er ikke annet enn løse påstander. Klarsynte kan ikke dokumentere sine påstander, og et svar på om det er en hjelper eller ond ånd gjør heller ikke at styggen forsvinner. En barnepedagog/psykolog kan hjelpe barnet til å bli kvitt fantasifiguren.
Og du må gjerne si din mening her, har jeg prøvd å nekte deg det?
Hvem var det som prøvde å latterliggjøre andre her?
Hvem var det som protesterte på andres forslag her?
Antall ord: 224
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Nå er det at unger har fantasi figurer når man er små ganske normalt.
Tror ikke ungen eller rettere sakt mammen får noe mer råd enn at hu bare trenger forklare til ungen at den ikke kan skade ungen så derfor ingenting å være redd for.
Tror ikke ungen eller rettere sakt mammen får noe mer råd enn at hu bare trenger forklare til ungen at den ikke kan skade ungen så derfor ingenting å være redd for.
Antall ord: 49
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Des 2007 11:29
- 16
- Lokalisering: Fredrikstad
Jeg syns djdevil hadde det beste svaret her. Sønnen min, nå 12 år, har i flere år sett lys, og fått anfall hvor han kun ser et hvit lys på steder med åndelig aktivitet. Han var gjennom alt mulig av Mr,CT, synsprøver, men legene fant ingenting galt. Da jeg tilslutt fortalte han kort og greit hva han ser, godtok han det uten spørsmål.
Det viktigste er at du ikke skremmer han, og tar dette på en naturlig måte. De kan ikke gjøre oss noe, men frykten kan.
Det viktigste er at du ikke skremmer han, og tar dette på en naturlig måte. De kan ikke gjøre oss noe, men frykten kan.
Antall ord: 95
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg tror faktisk i 5-10 års alderen så kan barn se veldig mye klarsomhet men det forsvinner sikkert i 11 års alderen. Så det kan være han ser 1 av mange hjelpere rundt ham.
Antall ord: 36
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Du har nok helt rett. Det er nok noe slikt som ville komme ut av en slik samtale, og det ville være et godt råd.Dj_Devil skrev:Nå er det at unger har fantasi figurer når man er små ganske normalt.
Adskillig bedre enn slike råd som dukker opp her, med besøk hos synske og slikt.
Når det er noe moren bekymrer seg for, så tar hun neppe mitt ord for at dette ikke er noe å bekymre seg for, så derfor bør hun heller oppsøke noen med bedre kunnskap på feltet, og som hun kan rådføre seg med direkte.
Antall ord: 144
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2006 23:49
- 18
- Lokalisering: i en skog
B= Bareopen_palm skrev:Hva står BA for??
A= Allmenntilstand
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2008 22:50
- 16
Hvordan går det her??? Min datter på tre år har vi hatt store soveproblemer med. Hun sover meget dårlig hjemme og våkner, Da er hun lettere hysterisk. Slik er hun ikke når hun sover borte. Hun har lenge sagt hun ser en mann på rommet. Hun har også forklart hvordan han ser ut. Det er tydelig at hun finner mannen truende, spesielt ovenfor meg. Hun kan begynne å rope at mannen ikke skal ta mammaen hennes.
Vi har kontaktet mange instanser. Tilslutt var det faktisk min homopat som anbefalte meg å ta kontakt med klarsynte. Jeg har trodd henne hele veien men jenta har vært mye syk så vi har vært i kontakt med forskjellige folk innen helsevesnet som har peiling på barn. Da har jeg også tatt opp dette. Jenta er frisk i hode! Og barnelegen sier at barn har livlig fantasi men ikke på denne måten. (Og forøvrig frisk ellers nå) Jeg ser ting selv og da mannen min så en skikkelse på rommet hennes tok vi kontakt med klarsynte. Vi sa ikke annet enn at dattera vår ikke sov godt hjemme og at vi ville utelukke denne mannen...
Vel... Vi hadde besøk. Huset er renset. Ungen sover om natta - når hun våkner er hun helt anderledes.- Vanlig!. Det eneste vi angrer på er på at vi ikke gjorde dette tidligere.
Vi har kontaktet mange instanser. Tilslutt var det faktisk min homopat som anbefalte meg å ta kontakt med klarsynte. Jeg har trodd henne hele veien men jenta har vært mye syk så vi har vært i kontakt med forskjellige folk innen helsevesnet som har peiling på barn. Da har jeg også tatt opp dette. Jenta er frisk i hode! Og barnelegen sier at barn har livlig fantasi men ikke på denne måten. (Og forøvrig frisk ellers nå) Jeg ser ting selv og da mannen min så en skikkelse på rommet hennes tok vi kontakt med klarsynte. Vi sa ikke annet enn at dattera vår ikke sov godt hjemme og at vi ville utelukke denne mannen...
Vel... Vi hadde besøk. Huset er renset. Ungen sover om natta - når hun våkner er hun helt anderledes.- Vanlig!. Det eneste vi angrer på er på at vi ikke gjorde dette tidligere.
Antall ord: 233
Hide post links |