Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Thunderdahl skrev:Nå har forskere funnet ut at når flere planeter står på linje med Jorda ,skaper dette jordskjelv.21 desember 2012 står sola og jorda på linje med sentrum av melkeveien.Ingen vet vel med sikkerhet hva som kommer til å skje ,men en ting er sikkert noe vil skje
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Liisa
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2008 01:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Det lurer jeg på også
Innleggav Liisa »
Thunderdahl skrev:Nå har forskere funnet ut at når flere planeter står på linje med Jorda ,skaper dette jordskjelv.21 desember 2012 står sola og jorda på linje med sentrum av melkeveien.Ingen vet vel med sikkerhet hva som kommer til å skje ,men en ting er sikkert noe vil skje
Et godt råd til alle ang 21 desember 2012 - klokka 2222. Være med på en gruppemeditasjon eller annen form for seremoni. Det vil bli det største høydepunktet i Jordas historie hittil. Å være med på en form seremoni vil være uhyre kraftfullt. Jeg skal skape det iallefall sammen med dem jeg vil invitere og samarbeide med.
Ikke se etter fysiske endringer. Se på endringer i din bevissthet - dine tanker og følelser - ......det er mitt siste råd ang den datoen og rundt 2222.....
Et godt råd til alle ang 21 desember 2012 - klokka 2222. Være med på en gruppemeditasjon eller annen form for seremoni. Det vil bli det største høydepunktet i Jordas historie hittil. Å være med på en form seremoni vil være uhyre kraftfullt. Jeg skal skape det iallefall sammen med dem jeg vil invitere og samarbeide med.
Ikke se etter fysiske endringer. Se på endringer i din bevissthet - dine tanker og følelser - ......det er mitt siste råd ang den datoen og rundt 2222.....
Jeg henger meg helt klart med på den. :mozilla_smile:
Antall ord: 155
Livet skal ikke begripes; det skal gripes.
Gunnar Björling
akasha memoria skrev:
Hvordan i alle dager lager man et sånnt blå felt rundt sitater??
Man lager en PSI-square og kaster den mot innlegget. Hvis du har åpnet fantasi-chakraet nok, blir det en blå firkant rundt sitatet.
Eller for oss som ikke kan sånne PSI-greier; trykk på det lille feltet over et innlegg (det du skal sitere) der det står "siter", og vips får du med et sitat i innlegget ditt!
Antall ord: 78
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Azyl skrev:Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror Isaac Newton engang spådde at dommedag er i 2012.
Det med joras magnetfelt er morsomme greier. De har kjørt flere simuleringer med kraftige computere som kom frem til at magnetfeltet vil bli bytta. + blir - og - blir +
Skal bli moro å rulle rundt og le av Newton i 2012... Meeen skulle det vise seg å være sant kjøper jeg solblokk.
Isaac Newton rekna seg fram til at undergangen sku komme i 2060, dvs basert på Johannes Åpenbaringer(eller noko slikt)...
Sikker??? I så fall vil vi alle møte "Gud" ifølge Bibelen
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her