Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJeg hører Prinsesse Dianas stemme inni hodet mitt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Slettet_Free

Innlegg av Slettet_Free »

Diana snakker til meg og, hun sier at jeg burde gå og voldta småbarn :(
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
suss24

Innlegg av suss24 »

Trod vanligvis det er djevelen som sier sånn
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dr. munk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Okt 2007 22:11
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lier.

Innlegg av dr. munk »

som praktiserende psykiater så bør du oppsøke hjelp. gal er du nok ikke, men kanskje forvirret. lykke til :D
Antall ord: 20
at nigth he comes..at night he talks to me.. at night.. he show me his face..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thevillian
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2008 11:23
16

Innlegg av Thevillian »

Høres mer ut som om du hører stemmer, dette er ikke nødvendigvis farlig, men du bør ta kontakt med en lege eller psykolog slik at du kan lære å få kontroll over det. =)
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

stemmer

Innlegg av izabel »

Thevillian skrev:Høres mer ut som om du hører stemmer, dette er ikke nødvendigvis farlig, men du bør ta kontakt med en lege eller psykolog slik at du kan lære å få kontroll over det. =)
Jeg hører stemmer jeg også men jeg er medium. Skal jeg også gå til psykolog? :mozilla_undecided:
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: stemmer

Innlegg av Amfelia »

izabel skrev:
Thevillian skrev:Høres mer ut som om du hører stemmer, dette er ikke nødvendigvis farlig, men du bør ta kontakt med en lege eller psykolog slik at du kan lære å få kontroll over det. =)
Jeg hører stemmer jeg også men jeg er medium. Skal jeg også gå til psykolog? :mozilla_undecided:
Neida, Izabel, du trenger ingen psykolog, jeg kjenner deg og vet at du både er ei jordnær og helt normal dame. Og de stemmene vi av og til hører er hverken skremmende eller skadelige for oss, de er bare med på å gjøre tilværelsen så mye bedre :mozilla_wink:
Antall ord: 110
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Re: stemmer

Innlegg av Aron »

izabel skrev:
Tja,... ingen dårlig ide. Men det kommer sikkert an på hva "treffprosenten" din er.
Er man en etablert,.... og anerkjent.... clairvoyant.... så kan man komme med det meste. Det er nok vanskeligere å være en tenåring som har hatt en drøm som inneholder ting som er sagt mange ganger før av avdøde til sine sønner før hun døde.
Sjøl drømte jeg om et fly som krasjet i en storby, men neimen om jeg sa det til noen. Og mine drømmer deler jeg ikke med noen, hvis det da ikke er et varsel som har et element av "føre var".
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Innlegg av Aron »

Free skrev:Diana snakker til meg og, hun sier at jeg burde gå og voldta småbarn :(
Det derre var ikke morsomt engang. Er du latent pedofil kanskje?
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

izabel skrev:
Firefly skrev:Ander ånder kan gi seg ut for å være andre personer vet du!
kan veldig godt hende du har en ånd der som tuller med deg! men da syns jeg du skal be veiledern din og å fjerne denne ånden fordi du ikke ser noe mening med å ha den i livet ditt!
Jeg tror også at det er en ånd som tuller med deg. Jeg har selv opplevd det. Jeg fikk den bort men jeg dro ikke til lege eller psykolog
Enig med dere to. Er det en ånd så går det fint an å kvitte seg med den, og er det bare et oppheng du har ifra Dianaulykken så forsvinner det også etterhvert. Lege eller psykolog hadde jeg uansett holdt meg langt unna. Når det kommer til "stemmehøring" så har psykiatrien mye å lære. Men det begynner å dukke opp enkelte oppegående mennesker der også som forstår hva dette egentlig dreier seg om. At det langt ifra handler om sykdom.

Men man kan sikkert føle seg ganske syk etter å ha fått en diagnose og blitt dopet ned av medisiner som legger lokk på både følelser og evner :lol:
Antall ord: 198

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thevillian
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Thevillian »

Jeg drømte for noen måneder siden at jeg var i et sykehus, så sa en lege at jeg hadde kreft og kom til å dø om to uker, bare noen dager etter hadde jeg den samme drømmen, og en uke etter drømte jeg at jeg var i en begravelse og alle vennene mine var der, de var kjempelei seg alle sammen, og da jeg kikket i kista, lå fetteren min der.

Rare drømmer ^^

Men tilbake på topic:
Selv om du hører stemmer, er det jo ingen fare hvis du ikke er sprø.
Noen lystrer jo stemmene blindt, og det er da det blir farlig...
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thevillian
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Thevillian »

Gaute skrev:
izabel skrev:
Firefly skrev:Ander ånder kan gi seg ut for å være andre personer vet du!
kan veldig godt hende du har en ånd der som tuller med deg! men da syns jeg du skal be veiledern din og å fjerne denne ånden fordi du ikke ser noe mening med å ha den i livet ditt!
Jeg tror også at det er en ånd som tuller med deg. Jeg har selv opplevd det. Jeg fikk den bort men jeg dro ikke til lege eller psykolog
Enig med dere to. Er det en ånd så går det fint an å kvitte seg med den, og er det bare et oppheng du har ifra Dianaulykken så forsvinner det også etterhvert. Lege eller psykolog hadde jeg uansett holdt meg langt unna. Når det kommer til "stemmehøring" så har psykiatrien mye å lære. Men det begynner å dukke opp enkelte oppegående mennesker der også som forstår hva dette egentlig dreier seg om. At det langt ifra handler om sykdom.

Men man kan sikkert føle seg ganske syk etter å ha fått en diagnose og blitt dopet ned av medisiner som legger lokk på både følelser og evner :lol:
Helt enig. Jeg har selv hørt stemmer en gang da jeg var helt psykisk utslitt, hadde jeg sagt det til noen, hadde jeg vel blitt lagt inn :S
Antall ord: 229

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
athene1974
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 19:23
16

Re: Jeg hører Prinsesse Dianas stemme inni hodet mitt

Innlegg av athene1974 »

kevenandre skrev:Hei. Jeg mener at Prinsesse Diana Of Wales, prøver å komunikisere mede meg. Mange ganger har hennes stemmer i mitt hode fortalt meg at jeg skal skrive ett brev til prinsene. Det lyder slik:

"Mummy loves you sorry for I dind`t came home"

Jeg trenger hjelp til å skjønne at dette er ekte. Har plaget meg i ett år nå

legg til en kommentar hvis dere vil
Tror jeg ville har ha holdt historien for meg selv en stund, og tatt opp til vurdering om lege eller et medium var den rette og kontakte. Tror jeg i ditt tilfelle ville ha satset på legen først. ikke vondt ment , men bare et råd :mozilla_smile:
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links