Ja men da er det jo greit daKimbara skrev:Nå er det da mye og mangt som blir skrevet her på forumet som er regelrett feil, og sitter man på svar må det være lov å rette på de feilene som blir gjort. Det er ikke snakk om å være "sjef", bare å rette opp i feil.open_palm skrev:Når ble du sjefen over hva som er riktig og feil egentlig??husk at bøker ikke nødvendigvis inneholder fakta da,selv om de er gode å gjemme seg bakBA. skrev:Bare bland deg opp i diskusjonene du. Det er ikke noe problem at du skriver om det du tror, så lenge du aksepterer at noen korrigerer det som er feil.Deep Space skrev:Skal forsøke å "lese mellom linjene" som det heter neste gang Kimbara
fortsett denne diskusjonen folkens. Skal ikke blande meg mer
Hvis du derimot ikke tåler at noen sier fra om at du har feil, så må du bare være sikker på at det du skriver er riktig.
Dessuten var det i dette tilfellet snakk om en misforståelse av mitt innlegg, som dermed ble rettet på.
Fakta, teori & skepsis ⇒ kristen eller djevelns tjener
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
Antall ord: 195
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Nei, jøssenamm! Si fra hvis du finner feil i det som jeg skriver også du.open_palm skrev:Når ble du sjefen over hva som er riktig og feil egentlig??husk at bøker ikke nødvendigvis inneholder fakta da,selv om de er gode å gjemme seg bak
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt fra at dere alle må si fra hvis dere finner feil i det jeg skriver.
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
sier ifra rett som det er jeg men det pleier bare å ende med at du ikke skriver mer i den trådenBA. skrev:Nei, jøssenamm! Si fra hvis du finner feil i det som jeg skriver også du.open_palm skrev:Når ble du sjefen over hva som er riktig og feil egentlig??husk at bøker ikke nødvendigvis inneholder fakta da,selv om de er gode å gjemme seg bak
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt fra at dere alle må si fra hvis dere finner feil i det jeg skriver.
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Uffda, kan du linke til trådene her, så skal jeg se om jeg kan få gjort noe med det.open_palm skrev:sier ifra rett som det er jeg men det pleier bare å ende med at du ikke skriver mer i den trådenBA. skrev:Nei, jøssenamm! Si fra hvis du finner feil i det som jeg skriver også du.open_palm skrev:Når ble du sjefen over hva som er riktig og feil egentlig??husk at bøker ikke nødvendigvis inneholder fakta da,selv om de er gode å gjemme seg bak
Antall ord: 119
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Jeg kan godt linke til trådene litt senere når jeg har bedre tid..Men når du kommer med svar som tyder på at du har "tapt" diskusjonen for lenge siden,uten å engang innse det selv så blir det ganske vanskelig å komme noen vei herBA. skrev:Uffda, kan du linke til trådene her, så skal jeg se om jeg kan få gjort noe med det.open_palm skrev:sier ifra rett som det er jeg men det pleier bare å ende med at du ikke skriver mer i den trådenBA. skrev:Nei, jøssenamm! Si fra hvis du finner feil i det som jeg skriver også du.open_palm skrev:Når ble du sjefen over hva som er riktig og feil egentlig??husk at bøker ikke nødvendigvis inneholder fakta da,selv om de er gode å gjemme seg bak
Antall ord: 168
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Er dette en nødutgang for å slippe å stå for påstandene dine?open_palm skrev:Jeg kan godt linke til trådene litt senere når jeg har bedre tid..Men når du kommer med svar som tyder på at du har "tapt" diskusjonen for lenge siden,uten å engang innse det selv så blir det ganske vanskelig å komme noen vei her
Jeg kan ikke huske å ha sett noen gang at du har vist noen feil i det jeg har skrevet. Langt mindre at jeg skulle la vær å svare på noe slikt.
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
nei trenger ingen nødutganger ennå
diskusjonene går jo ofte til du begynner å gjenta deg selv og sitere en hævv med bøker,og så glir det helt ut.Så sitter du å tviholder på neandertaler teoriene dine og sier at alle andre holder fast i dårlige teorier..Skal finne linker osv senere men jeg driver egentlig å jobber nå så jeg har ikke all verdens av tid
diskusjonene går jo ofte til du begynner å gjenta deg selv og sitere en hævv med bøker,og så glir det helt ut.Så sitter du å tviholder på neandertaler teoriene dine og sier at alle andre holder fast i dårlige teorier..Skal finne linker osv senere men jeg driver egentlig å jobber nå så jeg har ikke all verdens av tid
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Inntil du kan finne fram disse linkene så er det alså kun udokumenterte påstander du slenger rundt deg med.open_palm skrev:nei trenger ingen nødutganger ennå
Ikke særlig troverdig, med andre ord.
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
frem til jeg kommer med linkene,så kan de som evt er nyskjerrige på denne tomme diskusjonen og hvem som har rett eller feil eller hva det nå er,ta å sjekke stort sett en hvilken som helst tråd som du har skrevet i..Det går så langt som til da folk begynner å få overtaket,og så flyr du i taket og på veggen osv og begynner å kalle folk for en masse rart samtidig som du bombarderer dem med inngrodde teorier her har du noen smajliser ogsåBA. skrev:Inntil du kan finne fram disse linkene så er det alså kun udokumenterte påstander du slenger rundt deg med.open_palm skrev:nei trenger ingen nødutganger ennå
Ikke særlig troverdig, med andre ord.
Antall ord: 188
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hehe..Beklager BA,nå har jeg sittet å lest igjennom innlegg av deg,og jeg får ingen som helst trang til å si noe mere,hvis det betyr for deg at du har "vunnet" diskusjonene så er det helt greit,du har hele tiden de samme argumentene,du kommer med de samme nedverdigende kommentarene og du snakker hele tiden rundt deg selv i ett virrvarr av delvis eller helt overinnviklede teoretiske ramser som ofte ikke har noe ordentlig innhold...Gratulerer med seieren,hvis det nå føles som en seier da
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Du kan foresten få lov til å triumfere med å kalle meg "usaklig og avsporende" hvis det får deg til å føle deg bedre,slik du pleier å gjøre når noen stiller deg spørsmål eller kommer med påstander som er litt for nærme spikern og du ikke vil innrømme at du har en diger postkasse hengende i skjegget ditt
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
Hvorfor skal alt handle om hvem som har rett og hvem som vinner her? Trodde dette var et sted hvor vi kan diskutere hva vi føler og tror på....
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Hehe...a eviser ihvertfall at historien gjentar seg..
Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2006 23:49
- 18
- Lokalisering: i en skog
murmel skrev:Hvorfor skal alt handle om hvem som har rett og hvem som vinner her? Trodde dette var et sted hvor vi kan diskutere hva vi føler og tror på....
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jan 2007 22:56
- 17
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
hehe... alt er min feil da... etter at jeg blanda meg opp i satan kristen duskusjonen denne tråden starta med, så gikk alt til helv**e
Bare gå litt tilbake i tråden så skjønner dere. hihihi.. Men jeg må skjerpe meg ass.. Terger på meg endel folk ved å holde på sånn tror jeg :mozilla_wink:
Bare gå litt tilbake i tråden så skjønner dere. hihihi.. Men jeg må skjerpe meg ass.. Terger på meg endel folk ved å holde på sånn tror jeg :mozilla_wink:
Antall ord: 59
There will never be world peace as long as religion exists.
Hide post links |