Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Xirque Z'dataan skrev:Hei, det det er snakk om er at det du sender ut, slår 10 ganger så hardt tilbake, det er den universelle loven.
Anbefaler "candle magik" av A.E Auer. innføring i lys-magi. ellers så har du bøkene til Aleister Crowley, Dion Fortune, ++
Skjekk i tillegg ut wicca.no
Om du skulle lure, jeg er healer og psi-magiker.
jeg fann noe stoff om dette på internett som omhandler universet og de 4 elementene. der er det noen sånne brett med forskjellige tegn på... http://pturing.firehead.org/occult/gold ... ber084.pdf
det er spesielt brett 2 og 4 je gjerne vil ha en forklaring på...
Litt lur denne For meg virket det som om dette var segl med navnet til gud (7 av dem). og navnene til de 7 storte englene i himmelens 7 sirkler. Bruken vet jeg ikke noe om,jeg er ikke "bok magiker" jeg har evnen til å manipulere energien i verden,og går sjelden inn på ritualmagi.
skkriftspråket var enocisk (englenes språk). Er for trøtt til å analysere det som var skrevet på disse sidene nå.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
ch0zen
Nybegynner
Startet: 25 Jan 2008 09:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Innleggav ch0zen »
Xirque Z'dataan skrev:
ch0zen skrev:
Xirque Z'dataan skrev:Hei, det det er snakk om er at det du sender ut, slår 10 ganger så hardt tilbake, det er den universelle loven.
Anbefaler "candle magik" av A.E Auer. innføring i lys-magi. ellers så har du bøkene til Aleister Crowley, Dion Fortune, ++
jeg fann noe stoff om dette på internett som omhandler universet og de 4 elementene. der er det noen sånne brett med forskjellige tegn på... http://pturing.firehead.org/occult/gold ... ber084.pdf
det er spesielt brett 2 og 4 je gjerne vil ha en forklaring på...
Litt lur denne For meg virket det som om dette var segl med navnet til gud (7 av dem). og navnene til de 7 storte englene i himmelens 7 sirkler. Bruken vet jeg ikke noe om,jeg er ikke "bok magiker" jeg har evnen til å manipulere energien i verden,og går sjelden inn på ritualmagi.
skkriftspråket var enocisk (englenes språk). Er for trøtt til å analysere det som var skrevet på disse sidene nå.
er det mulig at du klarer og se et mønster i den nr 4?? eller hvordan man skal tyde den??
open_palm skrev:det finnes en bok som heter the black arts som du sikker fpr kjøpt på outland på østbanehallen,men råder deg ikke til å begynne med sånt,det har sin pris
Jeg har ekspeirmentert litt med magicK og ritualer for å oppnå god energi. godt første intrykk og fått høre folk snakker om at de plukker opp ting. uten at jeg har spørt om det. Er dette egoistisk, svart magi?
Tror denne linken burde oppsummere hele saken: http://en.wikipedia.org/wiki/Enochian_magic
Er av den formening at dette ikke er noe for "rookies", ikke for at det er "farlig" på noen måte, men det er en del av ritualmagien det tar mye øvelse før man får dreisen på...M.a.o så tror jeg du kaster bort tiden din hvis du bruker tid på det, på det stadiet du er nå.
Lcfr
Ha ha ha i begynnelsen trodde jeg du mente som Ok,kultxD Beklager er ikke helt sikkert på det pungte der....
Antall ord: 21
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Da man snakker om okkulte ting og Magi.Har en bok for dere som studerer Magic Seriøst.
Ikke alle Magi bøkene fungerer,men denne skal visst være the real deal.
The Key of Solomon The King
open_palm skrev:det finnes en bok som heter the black arts som du sikker fpr kjøpt på outland på østbanehallen,men råder deg ikke til å begynne med sånt,det har sin pris
Hvilken pris er det mon tro?
Generelt dårlig helse, uforutsette bråe humørsvigninger, tanker du ikke kjenner igjen og ellers liten kontroll på følelsene.
Dette er noen symptomer på at du har åpnet deg for energier og bevisstheter du ikke har snøring på. Kan skje den beste og er like aktuell for de som driver med reiki og annen healing som for de som eksperimenterer med magiske og okkulte ritualer.
Du er utsatt så lenge du åpner deg for energier og bevisstheter bare for å eksperimentere eller får artige opplevelser. Så lenge du ikke har peiling på hva du gjør og hva du er i kontakt med. Og nei, det holder ikke å lese en bok
Har lest litt om MagicK med Aleister..
Og Meta- Magick med Philip Farber. Hvor en står i en sirkel for å trekke til seg ulike typer energier. Hva kan du si om dette? Du skal visst kun trekke til deg energien, og stenge alt annet ute av sirkelen. tryggt?
Aleister og hyatt osv, for noen folk
Han beskriver hvordan han for kontakt med engler. har du prøvd dette?
Jeg har ekspeirmentert litt med magicK og ritualer for å oppnå god energi. godt første intrykk og fått høre folk snakker om at de plukker opp ting. uten at jeg har spørt om det. Er dette egoistisk, svart magi?
F.eks ritualer hvor en står i en sirkel og trekker seg til ulike Energier fra de ulike retningene.
Så merker jeg jo at jeg kommer i et humør tilsvarende disse energiene jeg har trekket til meg. Slik som philip farber forklarer det, så visualiserer du ønsket resultat.
Hmm har bare merket at det har skjedd en del ville ting i etterkant av disse ritualene. Ville episoder og turbulens, som krangling, folk som faller slår seg, kanskje faller inni ting som blir øddelagt kanskje begynner og grine .. kan også være tilfelledig.
Jeg har sett en ET og en engel ulike ganger i drømme /astral. Har det noe med dette å gjøre???
Edit:
Åja... Plukker opp hva.. DE , andre folk sier ting: "merker det var noe med deg i dag" det er noe.. mer oppmerksomhet og bedre intrykk, sjarm/humør etc.
Har lest litt om MagicK med Aleister..
Og Meta- Magick med Philip Farber. Hvor en står i en sirkel for å trekke til seg ulike typer energier. Hva kan du si om dette? Du skal visst kun trekke til deg energien, og stenge alt annet ute av sirkelen. tryggt?
Aleister og hyatt osv, for noen folk
Han beskriver hvordan han for kontakt med engler. har du prøvd dette?
Trygt...Ja..så lenge du står inne i sirkelen. Den kalles "ring of fire" på engelsk. markerer en ring forran deg og visualiserer din kraft inne i sirkelen. du forsegler i tillegg ringen med astralsegl (pentagrammer).
Kan være en idê å lese wicca materiale og ritualer, siden mange av wicca-ritualene omhandler påkalling.
KB skrev:F.eks ritualer hvor en står i en sirkel og trekker seg til ulike Energier fra de ulike retningene.
Så merker jeg jo at jeg kommer i et humør tilsvarende disse energiene jeg har trekket til meg. Slik som philip farber forklarer det, så visualiserer du ønsket resultat.
Hmm har bare merket at det har skjedd en del ville ting i etterkant av disse ritualene. Ville episoder og turbulens, som krangling, folk som faller slår seg, kanskje faller inni ting som blir øddelagt kanskje begynner og grine .. kan også være tilfelledig.
Jeg har sett en ET og en engel ulike ganger i drømme /astral. Har det noe med dette å gjøre???
Edit:
Åja... Plukker opp hva.. DE , andre folk sier ting: "merker det var noe med deg i dag" det er noe.. mer oppmerksomhet og bedre intrykk, sjarm/humør etc.
vil ikke si at dette er sort magi så lenge du ikke har egoistiske motiver, og evnene til å kontrollere energier blir ikke bedre uten at du øver på det. det er i tillegg en nødvendig ferdighet siden det å samle energi er basisen for all annen trolldom.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her