ja hvorfor ikke.. noen ganger tenker jeg at jeg skulle hatt evnen til å lage en egen planet hvor jeg kan plassere dyra i fred for menneskene hehe menne... alt er såre vel.. det dør og det fødes hverdag og cluet for meg er gjøre der jeg gjør og godta der det dør og sende kjærlige tanker på dens vei.. selv om det er en møll som faller fra dansen rundt utelyset og kan bare vente på at døden kommer, eller det er en av grisene som akkurat nå er i slaktebingen hos Gilde og venter på å bli ribbe... jeg kan sende kjærlige tanker og takke for at den var en del av planeten på sitt vis. Når døden kommer er det ikke ille likevel.-Astarte- skrev:en slags "snuppedillas ark" :mozilla_wink:snuppedilla skrev:stakkars alle dyra som er tilpassa kaldere klima... jeg får gjøre meg klar for transport og flytte innsats av dyra i fremtidenGaute skrev:Vi ser jo allerede at dette er godt i gang.Blaze_01 skrev:Det som skjer del 2:
Polene vil skjifte plass
Isen smelter
Havet øker BETYDELIG
:mozilla_wink:
Saken er at vi KAN overleve avhengig av hvordan polene flyttes.
Skjer dette for fort vil det få kraftige konsekvenser som verken menesket
tåler eller som jorden vil klare for fint.
Men både Jorden og menneskeheten overlever dette, ingenting kan gå galt. Polene vil flyttes slik at nordpolen kommer ca dit Spania er nå, så vi får det varmt og godt.
skjønner ikke det.. virker som alle tenker på fremtiden utelukker dyra.. bare på mennesket ditt og datt???
Universet & dets hemmeligheter ⇒ Det som skjer i 2012
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Antall ord: 283
Vær snille mot dyrene
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Vel hvis det stemmer så takker jeg for de som har vært og takker de som kommer.. mirakler alle mannGaute skrev:Jeg tenkte faktisk å nevne at isbjørnen dør ut, men lot være. Trøsten er at vi får nye dyrearter etter skiftet, b.la et enormt ulvelignende rovdyr. Ei jeg kjenner kanaliserte dette. Mener hun sa at dyret så ut som en krysning av ulv og hest. Så da får sauebøndene enda mer å stri med. Landbruket er vel mer balansert når denne tiden kommer, så det blir neppe et problem.snuppedilla skrev:stakkars alle dyra som er tilpassa kaldere klima... jeg får gjøre meg klar for transport og flytte innsats av dyra i fremtiden
skjønner ikke det.. virker som alle tenker på fremtiden utelukker dyra.. bare på mennesket ditt og datt???
Det er fra Jordens indre at dyrene kommer. Det finnes en inngang ved hver pol, disse blir tilgjengelig når isen har smeltet, og når vi har åpnet opp for en høyere dimensjon.
Antall ord: 178
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Nov 2007 18:05
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Dette var da litt inntresangt,men vil ikke mutere akkuratt.
Mange som sier det VIL sje noe med verden,men vise ikke det skulle gå så fort.
Vi får vel bare krysse fingrene og håpe at godheten seirer(Ikke at det sjer noe ondt da)
Mvh Susanne.
Mange som sier det VIL sje noe med verden,men vise ikke det skulle gå så fort.
Vi får vel bare krysse fingrene og håpe at godheten seirer(Ikke at det sjer noe ondt da)
Mvh Susanne.
Antall ord: 49
We are the strange strangers
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Nov 2007 16:36
- 17
- Lokalisering: Oslo
så forbannet frekk du skulle være da!! la nå folk få tro hva de vil uten at du skal komme her og irettesette dem! fanden ta, altså! makan!
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Nov 2007 16:36
- 17
- Lokalisering: Oslo
Så forbannet frekk du skulle være da! la nå folk få tro akkurat det de vil uten at du skal komme her å irettesette dem! fanden ta, altså! Makan!*Velvet* skrev:Good for you gingerboy.
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2007 01:33
- 17
- Lokalisering: Lørenskog
Scary! Nå gjennstår det bare å vente å se hva som skjer.. tør ikke grave mer i dette jeg, blir bare nervevrak! *HJELP* Hehe..
Ganske mye av det som virkelig logisk for meg hvertfall, som får ting på plass på en måte.
Ganske mye av det som virkelig logisk for meg hvertfall, som får ting på plass på en måte.
Antall ord: 44
..Man Føler Mer Enn Man Ser..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
For noko tull, Isbjørnen døde ikkje ut sist isen smelta for 1000 år sidan, og vil ikkje gjere det nå heller.Gaute skrev:Jeg tenkte faktisk å nevne at isbjørnen dør ut, men lot være. Trøsten er at vi får nye dyrearter etter skiftet, b.la et enormt ulvelignende rovdyr. Ei jeg kjenner kanaliserte dette. Mener hun sa at dyret så ut som en krysning av ulv og hest. Så da får sauebøndene enda mer å stri med. Landbruket er vel mer balansert når denne tiden kommer, så det blir neppe et problem.snuppedilla skrev:stakkars alle dyra som er tilpassa kaldere klima... jeg får gjøre meg klar for transport og flytte innsats av dyra i fremtiden
Det er fra Jordens indre at dyrene kommer. Det finnes en inngang ved hver pol, disse blir tilgjengelig når isen har smeltet, og når vi har åpnet opp for en høyere dimensjon.
Vi får heller ikkje nye dyrearter rett etter 2012, evolusjonen gjere at det tar nokre 1000 år før dyr forandrer seg merkbart.
Dyra du snakker om kommer ikkje fra jordens indre, men fra din indre fantasi, og at di dukker opp viss du har fått ei potteplante fra ein høgare dimmensjon ned i skallen din, ja se det trur eg så gjerne.
Antall ord: 246
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2007 17:27
- 17
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 12 ganger
Utrolig spennende dette her. Mye har blitt bekreftet av forskere, som sagt.
Noen som har nærmere informasjon om det som skjer?
Mvh Pedersen
Mvh Pedersen
Antall ord: 24
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM
And they that are wise among the people shall instruct the many
UNDERSTANDING IS WISDOM
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hva av dette har blitt bekreftet av forskere?-Pedersen- skrev:Utrolig spennende dette her. Mye har blitt bekreftet av forskere, som sagt.
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Nov 2007 10:49
- 17
- Blitt takket: 1 gang
Hehe.. Kan jeg bli med!:)^Idril^ skrev:Den 21.desember 2012 kl. 11.11 skal jeg sett meg ut på hverandaen med en røyk i den ene handa, og en kopp kakao i den andre, og så skal jeg le, lenge! For dette er det sykeste jeg har hørt på lenge Ønsketenkning kaller jeg det!
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Hvis jorda begynner å rotere den andre veien er jo det eneste som skjer at vannet i vasken begynner å rotere den andre veien,som australia har det nå.
Antall ord: 27
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
BA. skrev:Hva av dette har blitt bekreftet av forskere?-Pedersen- skrev:Utrolig spennende dette her. Mye har blitt bekreftet av forskere, som sagt.
Google litt på nettet ang 2012, så finner du flere utrengninger og bevis ang 2012.
Er ikke for å overdrive, men hvis det virkelig vil skje noe, så bør vi være forberedt.
Viss det skjer noe altså
Antall ord: 72
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM
UNDERSTANDING IS WISDOM
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
Tror ikke det skjer noe som helst, som andre årstall det skulle skje noe.
Antall ord: 14
Admin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Eaglespirit skrev:Tror ikke det skjer noe som helst, som andre årstall det skulle skje noe.
Den som venter for se.
Men vis det skjer, så holder det ikke med "Tror" ikke det skjer noe.
Bedre å være forberedt enn å leve i godtro.
Antall ord: 43
KNOWING IS POWER
UNDERSTANDING IS WISDOM
UNDERSTANDING IS WISDOM
Hide post links |
-
- Moderator
- 19
Eneste jeg kan komme på er hvis en komet treffer jorden eller en atombombe sprenges. Eller en vulkan mørklegger jorden.-Pedersen- skrev:Eaglespirit skrev:Tror ikke det skjer noe som helst, som andre årstall det skulle skje noe.
Den som venter for se.
Men vis det skjer, så holder det ikke med "Tror" ikke det skjer noe.
Bedre å være forberedt enn å leve i godtro.
Antall ord: 66
Admin
Hide post links |