Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTrenger hjelp til å få bort "noe" fra huset

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mikkel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2007 11:24
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Asker

Innlegg av Mikkel »

Hei igjen.

Nå er det tre uker siden jeg har skrevet noe sist, og det har skjedd litt av hvert.

Det var rolig i ca en og en halv uke, og jeg begynte å slappe av. Jeg tror også katten begynte å bli litt mer avslappet. Men så fikk jeg til bake følelsen at det var noen der i gangen utenfor stuen. Først ved at katten tittet i den samme retningen flere ganger, som om den holdt noe under oppsikt, litt over gulv høyde. Da ble jeg også var og følte at det var noe der. Fra den dagen så virker det som om det ”noe” kommer og går. For det er dager som er ”frie” for denne følelsen. Jeg har forsøkt å gå opp flere ganger under påskudd av å gjøre noe annet der oppe, (så kona mi ikke skal fatte mistanke). Da har jeg liksom ikke følt noe spesielt nærvær annet enn at det er litt skummelt og litt avvisende der oppe. Men det er antagelig bare meg selv som er anspent og venter å møte ”noe”.

Den sterkeste følelsen av at noe var der, skjedde for tre dager siden. Vi hadde funnet frem bilder som vi skulle henge opp (endelig). Et av bildene fant vi ut at vi skulle henge opp i gangen, ved siden av døra som går inn til trappen opp til øverste etasje. Vi fant spiker og hammer og banket den inn, og det runget i hele huset for hvert slag. Jeg fikk umiddelbart følelsen av at dette ikke var bra, men jeg fortsatte selvfølgelig. Jeg har tidligere hatt en følelse at høy musikk også er upopulært, i huset. Vi hang opp bildet og gikk inn i stuen for å planlegge de neste bildene. 1-2 minutter etter at vi hadde kommet inn i stuen, hørte vi et kjempe brak og glass om knuste i gangen. Vi stormet ut og fant bildet på gulvet med skjev ramme og glass over alt. Det viste seg at det ene feste til ramma hadde løsnet. Jeg sjekket det andre festet og var vel ikke imponert over hvor godt det satt det heller. Men det er et bilde som er rammet inn på et rammeverksted, så det burde være bra nok kvalitet. Samtidig har det hengt oppe i forrige leilighet i to år (uten å falle ned). . Jeg ble umiddelbart kjempe sinna men viste bare irritasjon ovenfor kona. Men jeg bannet inni meg og nærmest ba ”det dere” om å dra dit pepperen gror. Senere på kvelden gikk jeg opp og forsøkte å be det om å forlate huset. Da stod jeg i døråpningen mellom det rommet jeg føler sterkest nærvær og gangen. Da følte jeg nærvær, og jeg fikk flere ”bølger/skyllebøtter over meg” hvor jeg følte at hårene på ryggen reiste seg. Jeg var ikke redd, men jeg fikk en følelse at det nærmet seg eller forsøkte å passere meg flere ganger.

Dette er første hendelse som denne ånden kan ha gjort noe fysisk i huset. Jeg er litt betenkt for det, men samtidig så var jo det andre festet på bildet litt dårlig det også, så det kan jo ha en naturlig forklaring. Så foreløpig er jeg ikke helt overbevist om at den forårsaket ting, men jeg har notert meg hendelsen.

Mikkel
Antall ord: 581

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Greit å notere seg underveis! Hold oss oppdatert :)
Antall ord: 7
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MonkeyDKrissy
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 25 Apr 2007 16:49
17

Innlegg av MonkeyDKrissy »

Spennende historie. Kan aldri vite om det er noe eller ikke, men jeg synes det tyder på åndelig aktiviet..
Antall ord: 19
Skyggen er som en gåte full av mysterier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links