På noen steder når jeg er ute for å gå eller sykle en tur, føler jeg noen ganger en slags følelse av at det er noe som prøver å presse meg vekk fra det stedet. Og det merkelige er, det er at det kun er på 2 forskjellige steder jeg får denne følelsen, ikke noen andre steder.
Hva tror dere at dette kan være for noe?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Merkelig følelse.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mai 2007 15:44
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Merkelig følelse.
Antall ord: 71
Det er enkelt å være modig på avstand.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
Snakk med klasarsynt som kan komme å se på stedene. Det kan være at noen vil at du skal se eller ikke se noe.
Besøk av klarsynt koster en god del (1500-3500kr +reiseomkostninger), men kan være vert pengene om du finner ut av det. kan være bortkomne som vil bli funnet og slikt.
Besøk av klarsynt koster en god del (1500-3500kr +reiseomkostninger), men kan være vert pengene om du finner ut av det. kan være bortkomne som vil bli funnet og slikt.
Antall ord: 57
non omnis moriar
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2007 02:20
- 17
-
- Nybegynner
- 17
Takk for tipsetXirque Zdataan skrev:Snakk med klasarsynt som kan komme å se på stedene. Det kan være at noen vil at du skal se eller ikke se noe.
Det begynner å bli litt iriterende å litt iriterende av den følelsen.
Nei, det er en liten avkjørsel fra en liten vei ikke så langt fra der jeg bor.steine skrev:Hvor er dette? en natursti?
Det er i hver sin ende av disse at disse to stedene er. I den ene enden er det noen gamle skur, og en lite hytteaktig hus ikke så langt fra skurene. Det er fra disse husene at jeg merker energien kommer fra.
Antall ord: 142
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Okt 2007 02:20
- 17
-
- Nybegynner
- 17
Det ene huset har jeg sett folk i en gang, og det andre har jeg kun sett lys men aldri folk.
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Re: Merkelig følelse.
The_Spirit skrev:På noen steder når jeg er ute for å gå eller sykle en tur, føler jeg noen ganger en slags følelse av at det er noe som prøver å presse meg vekk fra det stedet. Og det merkelige er, det er at det kun er på 2 forskjellige steder jeg får denne følelsen, ikke noen andre steder.
Hva tror dere at dette kan være for noe?
Spørsmålet er vel kanskje om du selv forårsaker denne følelsen pga en tanke du har om stedet? En følelse av flukt pga at du ikke synes stedet er så trivelig liksom?
Hvis ikke så burde du kanskje undersøke det nermere, sett deg f.eks ned på dette stedet og mediter og se om det kommer noe opp?
Antall ord: 137
Hide post links |