Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ liesr sykehu
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Ja, kan godt legge inn bilder, men det er jo ingenting på dem da.
Antall ord: 14
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2007 20:27
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
hei
vi var der rundt 12 vi da og va der noen timer da . men vi merket i bygge nedenfor det øvste at jeg og typen og en anna en fik smerter i magen og det , jeg ble fysisk dydet og det og vi har merkelege lder på opptakene våre og det
Antall ord: 52
alle har sin eigen meining
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei .
hei
lier er der det er mest energi ned i kjellern på det øverste byget , men kan kjenne ein tung og ekel lukt der , men det som er mest eklaste jeg vet er og se små barn som går i gjen det er det i lier , så ei jente på 5 og en gutt på 5 til 6 men jeg fikk ikke kontakt pga dem for at og fram og gjemte seg for vaktene og dem grein
lier er der det er mest energi ned i kjellern på det øverste byget , men kan kjenne ein tung og ekel lukt der , men det som er mest eklaste jeg vet er og se små barn som går i gjen det er det i lier , så ei jente på 5 og en gutt på 5 til 6 men jeg fikk ikke kontakt pga dem for at og fram og gjemte seg for vaktene og dem grein
Antall ord: 78
Hide post links |
Det er alltid en ekkel lukt i en så gammel kjeller og den har stått uberørt i over 20 år da, så det er kanskje ikke så rart.
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei
forklar barna da . og da vi gjekk i trapene kjenner man et tryk ii hode som er helt forferdeleg , det er ingen narkiser der lenger pga det som skjer der
Antall ord: 30
Hide post links |
Re: hei
Jeg har hatt trykk i hodet på Lier jeg også, og den lettelsen som slipper tak i det sekundet man går ut av døra derfra.zarsha skrev:forklar barna da . og da vi gjekk i trapene kjenner man et tryk ii hode som er helt forferdeleg , det er ingen narkiser der lenger pga det som skjer der
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei
alle har sin meining
Antall ord: 4
Hide post links |
Men uansett svar på de trådene du har lagd, jeg har ikke noen som helst tro på at du er seriøs!
Det å fly på Lier gjør deg ikke til en person som folk stoler på (miss volvo!)
Det å fly på Lier gjør deg ikke til en person som folk stoler på (miss volvo!)
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Jeg og Sol var der med en bekjent av meg og vi dro derfra litt føre kl 21zarsha skrev:hei dem skremmer da ikke men dem prøver og ta live sitt
kem er dere da , gjengen min vi komm rundt halv 12 vi da og da møtte vi 2 guter nemne ikke navn men dem hadde berre vert der siden kl 8 og det eneste dem hadde sett av menesker der var noen jenter som ikke turde og nerme seg husene og noen som berre hadde kjørt og snudd
Antall ord: 94
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Næmmen næææ! Dreiv dem med lobotomi på 6 åringer??? :mozilla_surprised: :mozilla_surprised: :mozilla_surprised: :mozilla_surprised:zarsha skrev:forklar barna da . og da vi gjekk i trapene kjenner man et tryk ii hode som er helt forferdeleg , det er ingen narkiser der lenger pga det som skjer der
Yeah right! :mozilla_cool:
Antall ord: 54
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg tror også Zarsha har en svært livlig fantasi! Skiller nok ikke mellom virkelighet og fantasi!Sol@ngelica skrev:Hmm jeg tror dere er noen med veldig god fantasi i hvertfall..zarsha skrev:hei vi komm rundt halv 12 eller 12 er ikke sikker , da traff vi noen der somm hadde vert der siden 8 og det eneste dem hadde møtt var noen fise fine jenter som ikke torde og nerme seg huse og noen som berrekjørte og såg , men vi var der i flere timer og da vi va i øvste huse skremte vi vekk noen der i fra , men der var aktivitet jeg komuniserte med di og det og det var en tikke lyd der hele tiden og der er ikke strøm kan du forklare det
Schizofreni kalles sånt!
Ikke meningen å gå Zarsha etter sømmene, men utifra alle innleg han/hun dumper inn her stiller jeg spørsmålsteng om det kun er en svært stor trang til pr-kåthet!
Kom med litt seriøst, Zarsha! Ikke skryt på deg at du kan alt, ser alt, kommuniserer og er verdensmester!!
Antall ord: 191
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei til tvilende
hei vi komm ditt halv 12 eller 12 er ikke sikker , vi var med noen med forbokstaven r og a dem hadde vert der siden kl 8
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Re: hei til tvilende
Vi var der halv 8 tenker jeg og det var ikke en kjeft der da!zarsha skrev:hei vi komm ditt halv 12 eller 12 er ikke sikker , vi var med noen med forbokstaven r og a dem hadde vert der siden kl 8
Antall ord: 44
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
hei
hei
alle har sine meninger om ting , jeg tvinger ikke folk til og tru meg og jeg har faktisk et tv pogram jeg hålder på med som kommer på tv snart , så vet ka jeg gjer , men jeg kan ikke bevise alt det kan ingen det , men men mange har sin tru på det
alle har sine meninger om ting , jeg tvinger ikke folk til og tru meg og jeg har faktisk et tv pogram jeg hålder på med som kommer på tv snart , så vet ka jeg gjer , men jeg kan ikke bevise alt det kan ingen det , men men mange har sin tru på det
Antall ord: 55
Hide post links |