Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDet er ikke vi som lurer oss selv?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Green*Tears
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mai 2007 10:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Det er ikke vi som lurer oss selv?

Innlegg av Green*Tears »

Jeg tror på gjenferd ja. Men jeg har ofte lurt på om det kanskje bare er oss selv som gjør det underbevisst? Det kan ikke være vi som flyttet akkurat det glasset eller andre ting osv.
Jeg har vært med på en greie en gang hvor vi gjennom tankekraft og annet brukte kun hver sin finger til å løfte et annet menneske høøyt opp i luften. Å det er da jeg lurer på om det er kun oss som lurer oss selv. Hva tror dere? :!: :mozilla_tongue:
Antall ord: 88
It's a time for everything

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: Det er ikke vi som lurer oss selv?

Innlegg av Amfelia »

Green*Tears skrev:Jeg tror på gjenferd ja. Men jeg har ofte lurt på om det kanskje bare er oss selv som gjør det underbevisst? Det kan ikke være vi som flyttet akkurat det glasset eller andre ting osv.
Jeg har vært med på en greie en gang hvor vi gjennom tankekraft og annet brukte kun hver sin finger til å løfte et annet menneske høøyt opp i luften. Å det er da jeg lurer på om det er kun oss som lurer oss selv. Hva tror dere? :!: :mozilla_tongue:
Da du var med på dette, kunne dere kjenne sterke energier rundt der i form av vinder / briser...?
Jeg har selv være med på "Borddansen" og det var enorme energier med oss, så jeg er overbevist om at vi har hjelp fra åndeverdens energier!! Det er utrolig spennende, ikke sant! Jeg ble barn igjen da vi lekte med åndene, og husk at de elsker latter og lek... :mozilla_wink:
Antall ord: 161
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

Green*Tears skrev:Jeg tror på gjenferd ja. Men jeg har ofte lurt på om det kanskje bare er oss selv som gjør det underbevisst? Det kan ikke være vi som flyttet akkurat det glasset eller andre ting osv.
Noen kan nok lure seg selv, du kan si at mange mennesker har jo besettelser av forskjellige arter og grader, og kan kanskje ikke skille virkelighet og fantasi fordi alt oppi huet er totally messed up, en som er shizofren tror jo på alt og kan leve skikkelig i fantasien.
Men jeg tror ikke underbevisstheten gjør at vi tror på spøkelser som du skriver, har selv sett ånder/gjenferd, og vet hva jeg så!
Har også hatt aktivitet i huset jeg bodde i før, og fått det bekrefta av andre!
Antall ord: 185
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Green*Tears
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Green*Tears »

Amfelia skrev:
Da du var med på dette, kunne dere kjenne sterke energier rundt der i form av vinder / briser...?
Jeg har selv være med på "Borddansen" og det var enorme energier med oss, så jeg er overbevist om at vi har hjelp fra åndeverdens energier!! Det er utrolig spennende, ikke sant! Jeg ble barn igjen da vi lekte med åndene, og husk at de elsker latter og lek... :mozilla_wink:

Nei dette var mellom oss liksom. Noe kraft vi laga sammen som gjorde at han løftet seg fra stolen. Det var ikek vind, det var helt stille. Det er slik jeg kan gjøre selv uten at vi er fler så det tror jeg ikke har noe med ånde å gjøre om jeg ikke har en med meg hele tiden hehe.. Men men. Merket ikek noe at noen ånder var i nærheten..
Antall ord: 237

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Green*Tears
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Green*Tears »

Mysticool skrev:
Noen kan nok lure seg selv, du kan si at mange mennesker har jo besettelser av forskjellige arter og grader, og kan kanskje ikke skille virkelighet og fantasi fordi alt oppi huet er totally messed up, en som er shizofren tror jo på alt og kan leve skikkelig i fantasien.
Men jeg tror ikke underbevisstheten gjør at vi tror på spøkelser som du skriver, har selv sett ånder/gjenferd, og vet hva jeg så!
Har også hatt aktivitet i huset jeg bodde i før, og fått det bekrefta av andre!
Det jeg mener er om det er vi som underbevisst flytter på ting. Vi bruker jo ikke hele hjernen..

Jeg vet også ting om gjenferd har sett og hatt de her selv. `Men kanskje det er bare en menneskegreie. Jeg sier ikke at det jeg så ikke er sant. Jeg tror på gjenferd. Jeg ser bare på muligheten til at kanskje det er noe vi gjør med hjernen mellom mennesker og slik. Bare tenker på det ikke at jeg tror det. Men man må jo se på mange muligheter som er. Hvor mye av hjernen er det vi bruker 5-10-15%? Vartfall så kanskje hvis vi utvikler oss mer med tiden at vi kan kontakte gjenferd på en helt annen måt eller at vi rett og slett har lurt oss selv .. :mozilla_smile:
Antall ord: 323

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bjørnekvinnen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Aug 2007 15:50
17

Innlegg av bjørnekvinnen »

Hva vil du tro? Jeg har aldri opplevd gjennferd med oiji brett. Jeg har senset gjenferd og senere sett gjenferd. Og de er når du er klar til å se dem. Stol på deg selv, og ikke hør på hva jeg og alle andre måtte fortelle. Jeg kan kun fortelle min sannhet og ikke din. Men min erfaring med gjenferd er at de kommer til meg for å få hjelp. Og jeg kan hjelpe dem over i lyset. Derfor ser jeg dem. Jeg har min tro på at jo flere gjenferd/ ånder som ikke har vandret inn i lyset som vi kan hjelpe, jo bedre energi blir det på moder jord. Det er jo egentlig logisk, de som ikke har vandret inn i lyset avgir negativ energi uansett hvor positiv innstilling de har, dermed når de vandrer inn i lyset og blir positiv istendfor negativ enerngi blir det bedre på moder jord.
Antall ord: 154
bjørnekvinnen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Green*Tears
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Green*Tears »

ja, det er vel mer på hva man velger å tro selv :mozilla_wink: :mozilla_laughing:
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links