Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHendelser med spøkelser

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Pinginyni
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2007 23:28
17

Hendelser med spøkelser

Innlegg av Pinginyni »

Jeg har opplevd og hørt noen hendelser med spøkelser.

En gang stod en tallerken på bordet. Etter noen timer, var tallerkenen helt varm! Så varm at man kunne varme mat på den! Det var ikke sol ute, så det kunne ikke vært det... og det var ikke særlig varmt der inne heller.

Litt senere hørte jeg kormusikk. Lurte på hvor det kom fra. Først trodde jeg det kom utenfra, men etterpå så jeg at PC-en min var på, det var et vindu oppe, og når jeg gikk bort til PC-en, forsvant hele vinduet og musikken.

En venninne av meg har hatt veldig mange opplevelser med spøkelser.
Bestefaren hennes er død, og moren hennes har fortalt at en natt, så kom bestefaren død, og sa at de måtte rette opp gravsteinen hans. Hun ble veldig redd, og prøvde å rope til de andre i huset. Men munnen hennes var helt lukket, og den døde bestefaren kunne lese tankene hennes, og hun bestefarens. Han sa til henne gjennom tankene at hun ikke kunne si noe. Når det ble morgen ble alt som normalt. Neste natt skjedde akkurat det samme. Natten etter der også. Til slutt bestemte de seg for å gå bort til graven til bestefaren. Da de kom dit, var den helt på skjeve. De rettet den opp igjen, og deretter kom aldri den døde bestefaren tilbake. Det høres kanskje mest ut som en historie, men det er sant.
Broren til min venninne, når han har vært i andre land der det har vært mye krig, har han sett spøkelser overalt, som har dødd i krigen. Venninnen min har opplevd titall andre opplevelser med spøkelser også.
Antall ord: 297

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Agaton
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Jun 2006 10:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Neverland

Innlegg av Agaton »

en gang jeg gikk ut på kjøkkenet knuste plutselig et melkeglass..
det stod på kjøkkenbenken da det skjedde.
Antall ord: 20
I forgot to remember to forget

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Mononoke
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Sep 2006 15:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppland

Innlegg av Mononoke »

Kjæresten min og jeg så at det røyk i pipa da vi sto ute på plenen hjemme. Han trodde meg ikke da jeg sa at det ikke var noen som fyrte. Så vi gikk inn for å se. Gjett om han fikk seg e overraskelse..

En gang sto jeg på badet å hengte opp klær på tørkestativet, da slo gulvuret vårt.. Ikke så rart kanskje? Tja, når det ikke er noen pendel eller noe inni, eller urverk, så er det kanskje litt snodig..

Har mange slike fra hjemme.. Er sånn når man bor på en gammel gård :)
Antall ord: 104
... ... Oh sure, pointless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Pinginyni
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Okt 2007 23:28
17

Innlegg av Pinginyni »

Og en jeg kjenner overnattet en gang i et vertshus eller noe sånt, og om natten, så hun en dame stå i døren. Hun ble redd og slo på lyset. Da var ikke damen der lenger. Så slo hun av lyset igjen. Da sto damen rett ved siden av sengen hennes. Hun ble kjemperedd og slo på lyset igjen. Da hun slo av lyset igjen, satt damen på sengekanten hennes! Og da hun slo på lyset igjen, var damen der fortsatt, sittende på sengekanten. Damen vinket rolig til henne, og forsvant (ble usynlig).
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links