Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Negativ energi i soverom- Hvordan få vekk?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2007 13:44
- 17
Negativ energi i soverom- Hvordan få vekk?
Det har seg sånn at jeg er veldig følsom for energi. Ikke energi i forhold til det det vanligvis er, men kraft, positiv og negativ. For ca. en uke siden flyttet jeg ned på det gamle soverommet til mamma og pappa ( skal heldigvis bare være der i noen uker til jeg flytter inn i det nye soverommet mitt) Jeg har i de siste dagene hatt store problemer med å sove der, dårlig søvn, store humørsvinginger, frysninger av å være der nede, overspist, vært slappere enn vanlig, mareritt. Jeg er nå ganske sikker på at det er noe som er der nede. Denne negative kraften er riktignok ikke så kraftige som andre jeg har merket i andre steder / med andre folk, men jeg føler på meg at denne kraften prøver å fortelle meg at jeg " jeg bestemmer over deg, du gjør som jeg sier, ikke prøv å sette deg i mot meg". Jeg vet ikke så mye om huset, vet ikke om noen har dødd her, men det har i alle fall bodd folk her før, så det kan kanskje komme av det? Og i natt var det verst, da var jeg alene der. Mamma og pappa har på en måte positiv energi som legger demper, bare det, for når de er vekke, kommer den negative kraften tilbake ( det har jeg opplevd flere ganger) . I går flyttet de opp på mitt gamle soverom, så jeg var som sagt alene. Jeg hadde et forferdelig mareritt i går, som endte med at våknet av mitt eget hyl og vondt hals ( hadde skreket så mye). Jeg tror ikke i dette har noe med puberteten å gjøre, for dette har skjedd flere ganger, fra jeg var ganske liten av. Kanskje jeg er gal...Men er det noen som vet hva jeg kan gjøre får å få vekk den negative kraften?
Må også legge til at dette marerittet handlet om denne kraften, og rommet ved siden av. Det er også der jeg har følt det mest. Jeg kan forresten også føle positiv energi, ikke bare negativ energi. Så jeg er ganske sikker på at det IKKE er angst e.l.
Må også legge til at dette marerittet handlet om denne kraften, og rommet ved siden av. Det er også der jeg har følt det mest. Jeg kan forresten også føle positiv energi, ikke bare negativ energi. Så jeg er ganske sikker på at det IKKE er angst e.l.
Antall ord: 372
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jun 2007 22:46
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Her og nå!
Det beste du kan gjøre er å ringe etter noen som kan bekrefte at det er noe der og eventuelt rense det opp. Vi har nok noen dyktige folk inne på forumet her som kan hjelpe deg.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
.. jo, kanskje er du gal..
.. men det KAN jo være andre ting også.
Hvis du er mottakelig for et velment råd, skal du få et her:
Ta en ting som er laget av rent stål (f.eks. en kniv) og legg i sengen din under madrassen i fotenden. Dette bør være en avlang ting, og den plasseres slik at den ligger på tvers av den retningen du ligger i sengen.
Når det gjelder: " jeg bestemmer over deg, du gjør som jeg sier, ikke prøv å sette deg i mot meg". .. er det ikke alltid at en tolker ting helt rett. Det er så mange språk..
Lykke til. :mozilla_smile:
.. men det KAN jo være andre ting også.
Hvis du er mottakelig for et velment råd, skal du få et her:
Ta en ting som er laget av rent stål (f.eks. en kniv) og legg i sengen din under madrassen i fotenden. Dette bør være en avlang ting, og den plasseres slik at den ligger på tvers av den retningen du ligger i sengen.
Når det gjelder: " jeg bestemmer over deg, du gjør som jeg sier, ikke prøv å sette deg i mot meg". .. er det ikke alltid at en tolker ting helt rett. Det er så mange språk..
Lykke til. :mozilla_smile:
Antall ord: 117
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Qwizleiz:
"Hvis du er mottakelig for et velment råd, skal du få et her:
Ta en ting som er laget av rent stål (f.eks. en kniv) og legg i sengen din under madrassen i fotenden. Dette bør være en avlang ting, og den plasseres slik at den ligger på tvers av den retningen du ligger i sengen."
Hvorfor det? Pleier dette å hjelpe?
"Når det gjelder: " jeg bestemmer over deg, du gjør som jeg sier, ikke prøv å sette deg i mot meg". .. er det ikke alltid at en tolker ting helt rett. Det er så mange språk"
Jo, det kan godt tenkes det. Jeg skrev bare det jeg trodde.
Takk for svar.
Ta en ting som er laget av rent stål (f.eks. en kniv) og legg i sengen din under madrassen i fotenden. Dette bør være en avlang ting, og den plasseres slik at den ligger på tvers av den retningen du ligger i sengen."
"Når det gjelder: " jeg bestemmer over deg, du gjør som jeg sier, ikke prøv å sette deg i mot meg". .. er det ikke alltid at en tolker ting helt rett. Det er så mange språk"
Takk for svar.
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
[quote="Niella"]Qwizleiz:
Takk for svar.[/quote
Sitat slutt.
Om det pleier å hjelpe..
Jeg ga deg et råd. Dette var ikke på tull. Om det hjelper for andre i andre situasjoner vet jeg ikke, men det vil hjelpe deg! Husk - rent stål..
Du kan jo få flere råd, men mitt er spesielt til deg her og nå.
Take it, - or leave it! :mozilla_smile:
Takk for svar.[/quote
Sitat slutt.
Om det pleier å hjelpe..
Jeg ga deg et råd. Dette var ikke på tull. Om det hjelper for andre i andre situasjoner vet jeg ikke, men det vil hjelpe deg! Husk - rent stål..
Du kan jo få flere råd, men mitt er spesielt til deg her og nå.
Take it, - or leave it! :mozilla_smile:
Antall ord: 183
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Hva er rent stål ?
Kjøkkenkniver er legeringer fulle av nikkel og krom.
Jern er ikke stål.
Stål er herdet jern, og selv i jaktkniver er det minst to sandwicher. En hard kjerne og ett med mere krom i utenpå...
En øks er det mere jern i , men den er ikke lang...
Jern er ikke stål.
Stål er herdet jern, og selv i jaktkniver er det minst to sandwicher. En hard kjerne og ett med mere krom i utenpå...
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Der var du, ja. :mozilla_smile:Metodisten skrev:Hva er rent stål ?
Jern er ikke stål.
En hvilket som helst gjenstand som er avlang ( f.eks. en kjøkkenkniv det står Stainless Steel på) og er av det vi kaller stål, er adekvat her.
Å gi seg inn på ordkløveri bare for en skarve liten stålbit er vel å strekke det langt?
Ha det flott senere i kveld.
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Siden det er så mye snakk om kniver og økser, kan jeg ikke la være med litt ordkløveri.
Stål :
Stål, en legering med jern og karbon som de primære legeringselement. En klassisk definisjon er at stål er jern-karbon legeringer med opp til 2,1 prosent karbon. Karbonet gjør stålet sterkere ved å legge seg interstitielt mellom jernatomene i krystallgitteret (med interstitielt menes at de ligger fullstendig mellom slik at det ikke er direkte kontakt mellom jernatomene. Dermed hindres jernatomene i å gli i hver sin retning, og legeringen blir harderer enn rent jern. Karbonatomene vil også påvirke fasetransformasjonene i metallet, slik at stålet blir mer herdbart. Andre legeringselementer kan være mangan, krom eller nikkel. Når karboninnholdet i jern overstiger 2,1% blir dette betegnet som støpejern.
Stål :
Stål, en legering med jern og karbon som de primære legeringselement. En klassisk definisjon er at stål er jern-karbon legeringer med opp til 2,1 prosent karbon. Karbonet gjør stålet sterkere ved å legge seg interstitielt mellom jernatomene i krystallgitteret (med interstitielt menes at de ligger fullstendig mellom slik at det ikke er direkte kontakt mellom jernatomene. Dermed hindres jernatomene i å gli i hver sin retning, og legeringen blir harderer enn rent jern. Karbonatomene vil også påvirke fasetransformasjonene i metallet, slik at stålet blir mer herdbart. Andre legeringselementer kan være mangan, krom eller nikkel. Når karboninnholdet i jern overstiger 2,1% blir dette betegnet som støpejern.
Antall ord: 138
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2007 01:47
- 17
- Lokalisering: telemark
har hørt at man kan putte et glass med saltvann på dem stedene man vil rense for neggative ennergier.er det noen som har formening om det.jeg har bare hørt det.
så har jeg hørt om og brenne salvie the.. om det hjelper veit jeg ikke....
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
jo det er mange gammle råd av den typen.nisse78 skrev:har hørt at man kan putte et glass med saltvann på dem stedene man vil rense for neggative ennergier.er det noen som har formening om det.jeg har bare hørt det.
Sylvia snakket også om salt...
Det spørs vel hva man skal tro disse energiene er da ?
Tror man det er gjenferd, hvorfor ikke bare hente ett bra medium?
Tor man derimot det er dracula hjelper det visst med løk...
En hestesko over døren var ganske vanlig og se før.
Men, jeg skal ikke le av gamle råd.
Det er vel litt villfarelse så lenge det er ett faktum att vi ikke en gang kan identifisere hva vi mener med "dårlige energier".
Antall ord: 149
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Eh, da vet du lite. Energiene er i alle fall ikke gjenferd. Ikke det jeg føler. Det er energier fra mennesker. Og ikke motsi meg, du har ikke mer peiling på dette en meg.
Og bare så det er klart; ikke kom med alle disse gjenstandrådene deres til meg. Det er latterlig at folk kan tro på slike ting. Det er jo akkurat som placebo.
Men at jeg føler energier, er ikke noe jeg tror. Jeg vet jeg gjør. For jeg prøvde å ikke tenke på det noen netter, men jeg hadde rett og slett den følelsen. Ekle, ekle følelsen. Men det har jo som sagt faktisk bedret seg. Men jeg tror ikke noen av disse overtroiske rådene funket. Spurte om det samme på et jenteforum, fikk mer seriøse svar der. Og jeg mener at de rådene funket ( prøvde forskjellige råd på en gang, så vet ikke hva som funket. Ett av de var f.eks. å snakke med "det", og be det forsvinne)
Eller jeg vet ikke jeg. Jeg er forvirret.
Og bare så det er klart; ikke kom med alle disse gjenstandrådene deres til meg. Det er latterlig at folk kan tro på slike ting. Det er jo akkurat som placebo.
Men at jeg føler energier, er ikke noe jeg tror. Jeg vet jeg gjør. For jeg prøvde å ikke tenke på det noen netter, men jeg hadde rett og slett den følelsen. Ekle, ekle følelsen. Men det har jo som sagt faktisk bedret seg. Men jeg tror ikke noen av disse overtroiske rådene funket. Spurte om det samme på et jenteforum, fikk mer seriøse svar der. Og jeg mener at de rådene funket ( prøvde forskjellige råd på en gang, så vet ikke hva som funket. Ett av de var f.eks. å snakke med "det", og be det forsvinne)
Antall ord: 182
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Sep 2006 15:25
- 18
- Lokalisering: Oppland
Husk at det var du som spurte om råd. Det er et privilegium; helt gratis. De prøver jo bare å hjelpe deg.
Jeg har hatt samme problemet, og prøvde med selvhypnose, rett og slett for å roe ned meg selv. Det hjalp veldig.
Jeg har hatt samme problemet, og prøvde med selvhypnose, rett og slett for å roe ned meg selv. Det hjalp veldig.
Antall ord: 44
... ... Oh sure, pointless.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Jun 2007 15:33
- 17
- Blitt takket: 4 ganger
Hvordan selvhypnotiserer du deg??
Antall ord: 4
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det beste du kan gjøre for å bli kvitt følelsen er å innse at du innbiller deg det. Når det er snakk om å føle slike ting har det ikke noe å si om man "tror" eller "vet". Følelser er følelser, og de kommer innefra, ofte tilsynelatende uten grunn.Niella skrev:Eh, da vet du lite. Energiene er i alle fall ikke gjenferd. Ikke det jeg føler. Det er energier fra mennesker. Og ikke motsi meg, du har ikke mer peiling på dette en meg.
Antall ord: 235
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |