Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ SPIRITISME!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Aug 2007 14:50
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppland
SPIRITISME!
Hei alle sammen:) Er det noen som har noe erfaring med spiritisme og ordentlig ouijabrett? Å er det noen som har opplevd noe? Er veldig interessert i dette temaet og håper på svar
Antall ord: 33
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2005 17:17
- 19
- Lokalisering: Hjemme <3
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 31 ganger
hei, og velkommen til para
håper du kommer til å trives.
Her er mange ganger blitt snakket om slike brett og temaet spiritismen, hvis du søker på de ordene i de gamle innleggende her, vil du finne masser av interessante ting om disse temaene.
Lykke til
håper du kommer til å trives.
Her er mange ganger blitt snakket om slike brett og temaet spiritismen, hvis du søker på de ordene i de gamle innleggende her, vil du finne masser av interessante ting om disse temaene.
Lykke til
Antall ord: 47
~ Don't feed the internet trolls ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Re: SPIRITISME!
Spiritisme og ouija?? Nei - det har vi aldri hørt om ...Bauer_83 skrev:Hei alle sammen:) Er det noen som har noe erfaring med spiritisme og ordentlig ouijabrett? Å er det noen som har opplevd noe? Er veldig interessert i dette temaet og håper på svar
Hva slags forum tror du dette er egentlig? :mozilla_wink:
Slenger meg på ovenstående - søk og du skal finne.
Velkommen hit forresten.
Mvh Dan
Antall ord: 73
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Lokalisering: Asker
Spiritisme er en morsom liten selskapslek, men egner seg ikke for folk med sarte nerver. Du behøver ikke ha noe spesielt brett, det holder fint med en papplate hvor du skriver bokstavene i alfabetet, tallene fra 0 til 9 og ordene JA og NEI. Deretter trenger du et glass, gjerne med stett og et par nysgjerrige venner.
Spør om hva du vil. Det finnes et par unntak. Ikke spør om når du skal dø eller hvor gammel du skal bli, det er bare egnet til å skremme opp folk. Men spør f. eks. "hvem tenker jeg på nå", "hvor mange barn får jeg" eller sånt noe.
Ikke vent resultater sånn med en gang. Ofte skjer det overhodet ingenting. Men om glasset rører seg mellom fingrene deres... åhå.
Ha det festlig!
Spør om hva du vil. Det finnes et par unntak. Ikke spør om når du skal dø eller hvor gammel du skal bli, det er bare egnet til å skremme opp folk. Men spør f. eks. "hvem tenker jeg på nå", "hvor mange barn får jeg" eller sånt noe.
Ikke vent resultater sånn med en gang. Ofte skjer det overhodet ingenting. Men om glasset rører seg mellom fingrene deres... åhå.
Ha det festlig!
Antall ord: 138
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Aug 2007 14:50
- 17
- Lokalisering: Oppland
Jeg vet jo selvfølgeliglig hva spiritisme er da jeg er veldig interessert i det overnaturlige. Spørsmålet mitt var om noen har noe erfaringer å fortelle om fra denne farlige "leken"
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
jeg har erfaring fra denne "farlige leken". det funket ikke!! og grunnen til at det ikke funket er at jeg spilte alene og jeg har ingen interesse i å lure meg selv.. kunne sikekrt klart å få glasset til å stoppe på 6 6 6.. menneh.. neh..
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 15:21
- 17
- Lokalisering: Asker
Erfaring
Har ikke veldig mye erfaring, men "alle" har vel prøvd dette en eller annen gang. Det er ikke nødvendig å ha noe spesielt brett. Men det er nok temmelig umulig å gjøre det alene.
Vi var fire-fem venninner rundt 13 år, tenker jeg, lettskremte som kaniner og like ivrige. Det tok en stund før vi fikk glasset til å bevege seg, og de første svarene var ganske enkle. Så spurte jeg: - Hvem tenker jeg på nå?
Jeg var jo overbevist om at en av de andre beveget glasset. Til min enorme overraskelse beveget glasset seg fra bokstav til bokstav i navnet til en av klassens plageånder - han jeg tenkte på. Det var ingen grunn til at de andre skulle tro at jeg tenkte på nettopp han.
Selvsagt var det min egen underbevissthet som styrte glasset. Noe annet tror jeg ikke på. Men der og da var det ganske så spennende, og ingen av oss ville gå hjem alene den kvelden...
Vi var fire-fem venninner rundt 13 år, tenker jeg, lettskremte som kaniner og like ivrige. Det tok en stund før vi fikk glasset til å bevege seg, og de første svarene var ganske enkle. Så spurte jeg: - Hvem tenker jeg på nå?
Jeg var jo overbevist om at en av de andre beveget glasset. Til min enorme overraskelse beveget glasset seg fra bokstav til bokstav i navnet til en av klassens plageånder - han jeg tenkte på. Det var ingen grunn til at de andre skulle tro at jeg tenkte på nettopp han.
Selvsagt var det min egen underbevissthet som styrte glasset. Noe annet tror jeg ikke på. Men der og da var det ganske så spennende, og ingen av oss ville gå hjem alene den kvelden...
Antall ord: 164
Hide post links |