Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Å tjene Egoet eller Universet
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Veldig bra innlegg PlantSpirit. Det er tydelig at du ser gjennom sannhetens øyner, du ser verden slik den er fordi du lever ut den du i sannhet er - som er evig sannhet. Det var veldig godt å lese dette...takk!
Antall ord: 39
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Og det finnes mange menneskeskapte navn på de sammePlantSpirit skrev:Earths living Library - EYES OF TRUTH :mozilla_cool: En levende og organisk bok med uendelig mange kapitler og det handler om å gå igjennom endel prosesser i sitt sinn og bevissthet for å nå sitt multidimensjonale potensialet. Levende biblioteket er overalt i Naturen - over alt på Jorden. Det handler om å tune seg inn på de riktige frekvenser. Å samarbeide med EYES OF TRUTH - kilden til alt som er - gudommelige krefter - Naturen - multidimensjonale selvet er det det handler om. Og det finnes mange måter å jobbe på.kaja43 skrev:I min verden er visdom noe en lever, ikke noe en
lærer i en bok. Det er erfaring, levd gjennom hjertet.
fenomenene. Om en setter seg litt inn i de ulike retningene
så oppdager en fort at alle disse ulike benevnelsene på
energipunkter egentlig handler om det samme.
Antall ord: 145
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
farlig.. å hevde så glødende og lite ydmykt at en ting er veien til sannheten....
ære være den som tier og lar folk velge sin egen vei og det uten å skrive navnet på en vei med STORE BOKSTAVER eks antall ganger eks antall innlegg og tråder.....
du høres sinnsykt frelst ut Plante og det er første *alarm*...
ære være den som tier og lar folk velge sin egen vei og det uten å skrive navnet på en vei med STORE BOKSTAVER eks antall ganger eks antall innlegg og tråder.....
Antall ord: 61
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
Kjenner ikkje til din verden...visdom kan ikkje levast...men det kan være ei rettesnor for det livet ein vil leve...skjønt dei fleste vil gjere egne frie val som strir med ens visdom...kaja43 skrev:I min verden er visdom noe en lever, ikke noe en
lærer i en bok. Det er erfaring, levd gjennom hjertet.
Er ikkje visdom noko vi alle erverver gjennom både teori(bok) og erfaring?
Antall ord: 74
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Des 2006 22:35
- 17
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 3 ganger
De som er observante og leser det jeg virkelig skriver ser jo at det er uendelig mange veier til EYES OF TRUTH - GUDOMMELIG KRAFT - KILDEN TIL ALT - UNIVERSETS KRAFT - GUD - GREAT SPIRIT eller hva det blir kalt for. Jeg har ikke nevnt at det finnes bare en vei eller at en må erfare bare en metode eller et verktøy,men det finnes flere typer metoder og verktøy man kan jobbe med for å vedlikeholde og fintune en slik kontakt.Det er en kraftig misforståelse,som du går i retning av og jeg skal forklare litt her sånn.snuppedilla skrev:farlig.. å hevde så glødende og lite ydmykt at en ting er veien til sannheten....
Og jeg lar selvfølgelig folk få lov til å velge sin egen vei. Det er som sagt uendelig mange retninger å være en tjener for UNIVERSET på en måte. Å jobbe som lysarbeider kan en kanalisere på mange måter. Og en velger selv å lytte til hva en vil både her og der.
Å si noe jeg ikke har sagt er jo et tegn på kraftig misforståelse iallefall. Og den veien du har valgt å gå er jo riktig for deg - det har jeg ikke noe med og kan ikke velge for deg selvfølgelig. Men jeg kan bidra med å kanalisere det jeg står for som handler mye om min vei til sannhetens øyne,kilden til alt som er,multidimensjonale potensialet vårt eller hva en velger å kalle det for. Som Kaja43 sier så er det endel forskjellige kallenavn på denne ENERGKILDE - eller KRAFT i Universet som vi alle stammer fra eller kan tune oss inn på. Og det samme med metoder,verktøy og retninger.
Jeg jobber for krefter som er større enn meg på min måte og liker å dele kanaliserte ord og uttrykk.
Det er mange veier til ROM - og det stemmer - det er mange veier til å tjene UNIVERSET - men det er en grunnleggende kilde til alt som eksisterer - en kraft som jeg liker å kalle for EYES OF TRUTH - Sannhetens øyne som har minner av alt det du,jeg og alle andre mennesker har foretatt seg i livene sine og ang Jordas historie. En levende bok - en levende kilde,som det finnes mange veier til.
Antall ord: 424
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 18
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
holy jesus..PlantSpirit skrev:
Jeg jobber for krefter som er større enn meg på min måte og liker å dele kanaliserte ord og uttrykk.
.
Antall ord: 25
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
BÆÆÆDI....et fint KLM-program. :mozilla_cool:
Kirkvaag,Lystad og Mjøen altså :mozilla_cool:
Saueflokkmentalitet er fint - da slipper en å tenke selv og erfare selv prosesser i ens bevissthet - en trenger ikke å gå dypere i sin bevissthet. En trenger ikke å jobbe hardt
med seg selv. Det er trygt og godt. BÆÆDI.
Jobber en med healing på forskjellige måter om det er i seremoni med planter eller andre metoder og verktøy så jobber man automatisk for krefter som er større enn en...som ønsker å jobbe igjennom en - å være kanal vil si å jobbe for vårt multidimensjonale selv som jeg blant annet like å kalle det for og det er krefter også i Naturen som er uendelig mye mer kraftfull enn vi mennesker. Det handler om ydmykhet om å gå igjennom diverse erkjennelsesprosesser i sin bevissthet - å jobbe for krefter i Universet så pågår det mye erkjennelsesprosesser i tillegg til disse død- og gjenfødselsprosesser.
SHEEP-OH- HÅY!
Saueflokkmentalitet er fint - da slipper en å tenke selv og erfare selv prosesser i ens bevissthet - en trenger ikke å gå dypere i sin bevissthet. En trenger ikke å jobbe hardt
Jobber en med healing på forskjellige måter om det er i seremoni med planter eller andre metoder og verktøy så jobber man automatisk for krefter som er større enn en...som ønsker å jobbe igjennom en - å være kanal vil si å jobbe for vårt multidimensjonale selv som jeg blant annet like å kalle det for og det er krefter også i Naturen som er uendelig mye mer kraftfull enn vi mennesker. Det handler om ydmykhet om å gå igjennom diverse erkjennelsesprosesser i sin bevissthet - å jobbe for krefter i Universet så pågår det mye erkjennelsesprosesser i tillegg til disse død- og gjenfødselsprosesser.
SHEEP-OH- HÅY!
Antall ord: 164
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
hva i alle dager????PlantSpirit skrev:BÆÆÆDI....et fint KLM-program. :mozilla_cool:
SHEEP-OH- HÅY!
Hvem er denne flokken..?
Hvem er du som i all ydmykhet peker ut en saueflokk her.. hvor mye har du del av sanneten så du kan peke ut flokken?
hva vet du Plante mer enn andre oss
hva vet du mer enn meg?
INGENTING.. kun en flik og mindre enn det... FORDI: du er som sjel på et for lavt nivå til å kunne proklamere den sannhet du henviser til....som aldri kan nås annet enn med naken sjel og intet substitutt og ensidig dyrekelse av noen vesener blant alle ALTETS vesener og VESENET i seg! Du plante.. er alt annet enn naken.. du tør ikke være naken, du har for mye frykt og for mye traume du enda ikke har integrert... du har lang vei å gå i omfavne deg selv før du bør fortelle oss hva vi skal omfavne av sannhetens øyne.
viste du at jeg har øyne som kan se sannheten? Jeg har sett sannheten om deg og den forteller at du er en liten gutt, som fortsatt ligger i forsterstilling og er redd for et mørket og stoler ikke på noen....
jeg er svært forsiktig med å fortelle om hva jeg vet om min sannhet i slike vendinger som dine.. jeg unngår det... fordi.. det blir påtvunget, "halleluja", masete og "nyfrelst (fortsatt skummelt). (med caps lock og svevende ord). ALDR undervurder andre.. selv ikke på et forum Plante!
og jeg ber i samme sleng en bønn om at du dag skal våge å møte deg selv akkurat som du er.. og ikke hva du tror du er!!
Antall ord: 439
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Takk for det du har skrevet Snuppedilla! Du sa det jeg ønsker å si når jeg leser i denne tråden, men jeg har ikke turdt å sagt noe fordi jeg faktisk er redd for å bli oppfattet som lite åndelig utviklet... Jeg føler meg faktisk litt overkjørt av alle capslockene og de stooore ordene til enkelte her...
Antall ord: 58
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Det virker for meg som om du tar noe av det jeg skriver veldig personlig. Og er oppriktig sint indirekte. Og en av de 4 leverelene til Don Miguel Ruiz er å ikke ta ting så personlig. Og kanskje du bør se på hvorfor du gjør det?Det speiler noe i deg. Jeg er ikke ute etter å ta deg eller jekke deg ned eller undertrykke det du står for - det er jo proijsering fra deg selv.snuppedilla skrev:hva i alle dager????PlantSpirit skrev:BÆÆÆDI....et fint KLM-program. :mozilla_cool:
SHEEP-OH- HÅY!
Hvem er denne flokken..?
Hvem er du som i all ydmykhet peker ut en saueflokk her.. hvor mye har du del av sanneten så du kan peke ut flokken?
hva vet du Plante mer enn andre oss
hva vet du mer enn meg?
INGENTING.. kun en flik og mindre enn det... FORDI: du er som sjel på et for lavt nivå til å kunne proklamere den sannhet du henviser til....som aldri kan nås annet enn med naken sjel og intet substitutt og ensidig dyrekelse av noen vesener blant alle ALTETS vesener og VESENET i seg! Du plante.. er alt annet enn naken.. du tør ikke være naken, du har for mye frykt og for mye traume du enda ikke har integrert... du har lang vei å gå i omfavne deg selv før du bør fortelle oss hva vi skal omfavne av sannhetens øyne.
viste du at jeg har øyne som kan se sannheten? Jeg har sett sannheten om deg og den forteller at du er en liten gutt, som fortsatt ligger i forsterstilling og er redd for et mørket og stoler ikke på noen....
jeg er svært forsiktig med å fortelle om hva jeg vet om min sannhet i slike vendinger som dine.. jeg unngår det... fordi.. det blir påtvunget, "halleluja", masete og "nyfrelst (fortsatt skummelt). (med caps lock og svevende ord). ALDR undervurder andre.. selv ikke på et forum Plante!
og jeg ber i samme sleng en bønn om at du dag skal våge å møte deg selv akkurat som du er.. og ikke hva du tror du er!!
Og et av mine problem i fortiden er at jeg har undertrykket og undervurdert mye av det jeg står for. Så du bommer endel her ang antakelser - jeg er vant med å møte mennesker som har evner og sånt. Og møter gjerne deg en vakker dag for hyggelig samtale. En ting du har rett i som gjør at du er mer åpen og klarsynt enn de fleste her inne er at du nevner noe med at jeg har problemer med å integrere mørket. Jeg jobber faktisk endel med å integrere det og lykkes mer og mer med det. Så du er litt inne på noe der - det gjør at jeg er imponert over deg. Men at du tar ting for personlig og proijserer ting og tang pga usikkerhet til din egen kraft blant annet. Og måten du svarer meg på f.eks det Gaute gjør,som forstår hvor jeg vil hen og tar overhodet ikke det personlig.
Jeg husker den lange dialogen jeg hadde med deg så vi kjenner jo litt til hverandres skyggesider. Vi er mer gudommelige og flotte sjeler enn vi aner begge to,Snuppedilla. Du undervurderer din kraft og det du står for ganske kraftig. Hvorfor vet jeg det?Fordi jeg har erfart det mye i mitt liv og kjenner igjen mønstre som du viser her i dine svar mot mine postinger.
Uansett du beviser også for meg at du har visse evner og som du undertrykker i livet ditt på forskjellige måter. Jeg håper du vil ha mer tro på deg selv ang å stole på dine egenskaper. Vi alle er jo flotte gudommelige vesener. Og din skepsis mot kraftplanter og måten du angriper det på er også noe som er interessant å observere.
Men nå går det over til en mer personlig greie, som ikke har vært min intensjon - men om noen tar ting for personlig så blir det jo en slik samtale. Jeg håper vi snakkes en vakker dag og gjerne før - underveis - etter en seremoni med planter :mozilla_cool: Jeg er sikker på at du hadde blitt overrasket og vi kunne ha jekket hverandre opp istedenfor ned som i denne tråden blant annet. Om du føler deg tiltrukket til å være med i en seremoni i fremtiden så er det bare å ta kontakt. Det ville ha endret hverandres syn på hverandre og ikke minst du ville se hvorfor jeg skriver som jeg gjør om kraftplanter generelt sett - at det faktisk ikke er så dumt likevel. Men du velger selv hva du vil gjøre med dine evner og om du vil undertrykke eller ikke. Det er synd at du gjør det. Jeg har gjort det for mye i mitt liv og det har endret seg det siste året. Mye mørke skal integreres ja - og er jeg underveis. Lykke til videre uansett - jeg håper du tar imot invitasjonen en vakker dag i fremtiden.
Denne saueflokken jeg nevnte har du ikke noe å gjøre i - så det er også et kjempetegn på at du tar det jeg skriver for personlig. Det er en kunst å ikke gjøre det. Så det var ikke henvist til deg kjære deg. Du har jo en viss åpenhet og egenskaper i deg som er veldig spennende - så hvorfor du tar dette så personlig er jo noe du speiler som sagt i deg selv. Og ikke noe som var min intensjon. Men vi møtes sikkert en vakker dag. Jeg håper det og vi kan snakke ut om forskjellige ting og jeg elsker å bygge opp andre menneskers selvtillit.
BTW: Ang min signatur og EYES OF TRUTH så har du også forbindelser til den kilden til alt som er og vårt multidimensjonelle potensialet. Jeg tar på alvor at jeg ønsker å kanalisere fra den kilden og være en kanal. Hva med deg - tar du dine egenskaper på alvor? Jeg er ikke bedre enn andre eller at jeg vet mer - jeg jobber med å utvikle forbindelser og kanaler til Sannhetens øyne som jeg liker å kalle det for. Så ta det helt med ro - og jobb gjerne med dine sårbarheter du også. Jeg håper du lykkes med å få ut ditt store potensialet,fintune og polere det. Kreves hardt arbeid. Og det vet du selv og håper du jobber med kreative metoder,teknikker og verktøy.
Klem fra meg som vil deg vel.
Antall ord: 1262
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
En annen ting er at det er veldig mye undertrykkelsesenergier på paranormal og det er lett å la seg påvirke av de energiene der. Når jeg er på Sjamansonen og Enteogen.net så er det overhodet ikke så mye undertrykkelsesenergier. Paranormal tiltrekker seg mye skepsisme - husk det,Snuppedilla. Det er veldig mye undertrykking mot vårt multidimensjonelle potensialet her på dette forumet. Du er vel klar over det?Og du proijserte det også i motsvar. Det som gjør meg ekstra imponert er at du kunne si litt om mine mørke sider - det gjør at jeg har stor tro på deg som en som kan jobbe som klarsynt,medium,healer osv..og du gjør vel det på et vis allerede. Men vær så snill - ikke la undertrykkelsesånden ta overhånd kjære deg. Jobb med å ikke ta det jeg skriver så personlig - fordi det handler IKKE om deg - det handler sånn generelt sett. Og jeg har også mine sider. Og er veldig BEVISST på det. Og jeg kjenner undertrykkelsesånden på lang vei at den har tatt overhånd i noe av det du har skrevet - ikke alt mot mine svar i det siste. Jeg ber en bønn om at du ser det samme og innrømmer det. Jeg er imponert over deg - men ikke la deg lure av undertrykkelsesånden her på forumet som er formidabel. Det hemmer ditt potensialet at du lar deg rive meg undertrykkelsesånden her i forumet.
Antall ord: 250
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Husk også på at vi spiller ut endel roller i våre liv som er bruddstykker fra en selv og dette fikk jeg opp i en seremoni ute i Naturen og hvor jeg var naken i flere timer....RETURN OF INNOCENCE - javisst.....tøft å være så naken overfor Naturen som er en veldig god, men også kan være en streng og tøff lærer- her er noe kanaliseringer og alle vi møter i livene våre er på en måte våre speilbilder og lærere...om man er bevisst på det. Så jeg har lært noe av Snuppedilla i dag og håper hun har lært noe av meg. Men det kan jeg ikke forlange eller kreve..men en lærer jo hele tiden som jeg erfarer det:)
-------------------
EL FANTASTICO:) Jeg forstår hvordan du har det kjære deg.
Jeg har lært hvor viktig disse tingene er:(det er til alle og til meg selv)
Vi er et SPEILBILDE
Når vi møter et menneske
så har den noe å lære oss
og vi kan lære den noe
Vi er et SPEILBILDE
her og nå.
Vi kan lære av barn,
narkomane,
tusser og troll,feer,hunder,katter,sauer
alle typer vesener
inkl mygg og fluer
alt er ett
Vi er et SPEILBILDE
Vi er ALLE LÆRERE OG ELEVER I ETT.......noen misbruker
guru-rollen til det fulle
men nøkkelen er å være en LÆRER-ELEV i ett.....hva skal vi kalle det for?
En kanal hvor alle er lærere og elever i ett....
det er en hellig kanal
en hellig BEVISSTHET
det visste ikke KIRKEN
før og ikke nå heller
noen vet det i Kirken
men de lar seg utnytte
Vi er ALLE LÆRERE OG ELEVER I ETT....
Jeg kanaliserer det nå
ingen har patent på sannheter
du har patent på din egen sannhet
hva kan jeg lære av deg?
Hva kan jeg lære deg?
Det er nøkkelordene her sånn!
I min BEVISSTHET
jeg skaper - noen er mer bevisste
enn andre på det
noen vet - mens andre ikke vet
her og nå...men de vil vite etterhvert
Jeg vet av erfaring
mine erfaringer dine erfaringer
har spilt mange roller
rollespill
en - to - tre
jeg har vært en leder
en komiker
en elsker
elskerinne
deilig deilig deilig
å kjenne på
alle roller
skurk
barnemishandler
huffamej det gjør vondt
Know the power of the dark side
I know the power of the dark side
Emperor says
Vi må ha en balanse mellom
det positive og negative
vi lever i dualitetens verden
Can you feel it?
Jeg kan spille mange roller
alle roller
som du vil jeg skal spille
men jeg spiller meg selv til det fulleste
det innebærer det barnlige vakre stygge modne voksne
mm
Jeg er et menneske
Det var et gang et menneske
for lenge lenge siden
Galaxy far far away
Use the force,Luke
Luke Skywalker
Du er en som kan gå på skyene
men ikke mist fotfeste
Moder Jord holder deg nede om du vil
BRUK DEN
i din kraft
du kan lett falle ned fra ditt høye hold
jeg vet hva du vil
men hva vil du egentlig?
Human beings
Vi er sjeler
lever mange liv
et her og der
spiller mange roller
spiller ut mange roller
som mann og kvinne
noen er bevisste på å huske dem
tidligere liv
de merker det i filmer fortellinger myter eventyrer
snev av sannhet
I can tell you
Oh yes
deep deep inside our
ancestor power place
says
Våre forfedre bevarer
mye som er hellig og som har gått tapt
de har gjort det i planter
i byggverk
ånden lever
i Naturen
overalt
bruk alle metoder du vil
som du tiltrekkes av
her og nå
seksualkraften
skaperkraften
du skaper noe nå
ser du jeg er en som kan kanalisere
jeg har tilgang til mange kanaler
her på Jorden
jeg er en multikanal
adult channel
children channel
Tv-shop
Shipibo-channel
Ayahuasca-channel
og så videre
jeg kan kanalisere hva du vil
jeg kan inspirere
det kan du også
feel the flow
feel the energy
Jeg hører på Jean Michel Jarre akkurat NU
Oxygene 7-13
han er et geni
han lever seg inn i dimensjonsfærene med
musikk og bilder
jeg kan kanalisere alle slags musikk-kanaler jeg vil
80-tallet elsker jeg
der er det mye fancy A-HA!ABBA!:)
MYE BRA TRANCE
Scooter in da house!Move your Ass!hYPER hypER!
Let me be your Valentine!
Jeg er DJ DAVID SPIRIT OF LAUGHTER
I CAN PLAY WHAT YOU WANT HERE AND NOW
TUNE INTO MY CHANNELS
IT IS EVERYWHERE IN THE WORLD
YOU CAN CREATE A WORLDWIDE CHANNEL PROGRAM
Jeg elsker å leve
og få ut det menneskelige potensialet her på Jord
det innebærer å gå igjennom endel tunge ting og gode ting
jeg kan huske for lenge siden
i et tidligere liv her og der
her på Jorden
jeg vil gjenoppfriske mine minner
jeg er en evig kanal i meg selv
jeg er en inspirator her på Jorden
jeg kan trykke på de riktige knappene her og nå
La meg guide deg
du er også min guide
vi er begge guider
i dette Univers
vil du leke?
Like barn leker best!
Yes!
Ailo kan mye
men det vet jeg også
det vet du også
noen tiltrekkes til han og noen til
deg og meg
vi tiltrekkes av de lærere vi trenger
her og nå
inni her og ute her
vi velger selv
vær bevisst
så finner du de svarene du vil ha
Jean Michel Jarre says
I can play the right music for you now
Oh yeah!
Da sier jeg stopp for denne gang....men kommer tilbake igjen
DJ DAVID SPIRIT OF LAUGHTER
SPILLER NON-STOP MUSIKK FRA ALLE VERDENS HJØRNER - I ALLE UNIVERS - ALLE GALAKSER - HVA DET SKAL VÆRE..DU VELGER SELV..DU KAN OGSÅ SKAPE DET I DEG SELV.....DU ER HVA DU VIL VÆRE I DITT HJERTE OG SINN
Hva tør du å velge?
-------------------
EL FANTASTICO:) Jeg forstår hvordan du har det kjære deg.
Jeg har lært hvor viktig disse tingene er:(det er til alle og til meg selv)
Vi er et SPEILBILDE
Når vi møter et menneske
så har den noe å lære oss
og vi kan lære den noe
Vi er et SPEILBILDE
her og nå.
Vi kan lære av barn,
narkomane,
tusser og troll,feer,hunder,katter,sauer
alle typer vesener
inkl mygg og fluer
alt er ett
Vi er et SPEILBILDE
Vi er ALLE LÆRERE OG ELEVER I ETT.......noen misbruker
guru-rollen til det fulle
men nøkkelen er å være en LÆRER-ELEV i ett.....hva skal vi kalle det for?
En kanal hvor alle er lærere og elever i ett....
det er en hellig kanal
en hellig BEVISSTHET
det visste ikke KIRKEN
før og ikke nå heller
noen vet det i Kirken
men de lar seg utnytte
Vi er ALLE LÆRERE OG ELEVER I ETT....
Jeg kanaliserer det nå
ingen har patent på sannheter
du har patent på din egen sannhet
hva kan jeg lære av deg?
Hva kan jeg lære deg?
Det er nøkkelordene her sånn!
I min BEVISSTHET
jeg skaper - noen er mer bevisste
enn andre på det
noen vet - mens andre ikke vet
her og nå...men de vil vite etterhvert
Jeg vet av erfaring
mine erfaringer dine erfaringer
har spilt mange roller
rollespill
en - to - tre
jeg har vært en leder
en komiker
en elsker
elskerinne
deilig deilig deilig
å kjenne på
alle roller
skurk
barnemishandler
huffamej det gjør vondt
Know the power of the dark side
I know the power of the dark side
Emperor says
Vi må ha en balanse mellom
det positive og negative
vi lever i dualitetens verden
Can you feel it?
Jeg kan spille mange roller
alle roller
som du vil jeg skal spille
men jeg spiller meg selv til det fulleste
det innebærer det barnlige vakre stygge modne voksne
mm
Jeg er et menneske
for lenge lenge siden
Galaxy far far away
Use the force,Luke
Luke Skywalker
Du er en som kan gå på skyene
men ikke mist fotfeste
Moder Jord holder deg nede om du vil
BRUK DEN
i din kraft
du kan lett falle ned fra ditt høye hold
jeg vet hva du vil
men hva vil du egentlig?
Human beings
Vi er sjeler
lever mange liv
et her og der
spiller mange roller
spiller ut mange roller
som mann og kvinne
noen er bevisste på å huske dem
tidligere liv
de merker det i filmer fortellinger myter eventyrer
snev av sannhet
I can tell you
Oh yes
deep deep inside our
ancestor power place
says
Våre forfedre bevarer
mye som er hellig og som har gått tapt
de har gjort det i planter
i byggverk
ånden lever
i Naturen
overalt
bruk alle metoder du vil
som du tiltrekkes av
her og nå
seksualkraften
skaperkraften
du skaper noe nå
ser du jeg er en som kan kanalisere
jeg har tilgang til mange kanaler
her på Jorden
jeg er en multikanal
adult channel
children channel
Tv-shop
Shipibo-channel
Ayahuasca-channel
og så videre
jeg kan kanalisere hva du vil
jeg kan inspirere
det kan du også
feel the flow
feel the energy
Jeg hører på Jean Michel Jarre akkurat NU
Oxygene 7-13
han er et geni
han lever seg inn i dimensjonsfærene med
musikk og bilder
jeg kan kanalisere alle slags musikk-kanaler jeg vil
80-tallet elsker jeg
der er det mye fancy A-HA!ABBA!:)
MYE BRA TRANCE
Scooter in da house!Move your Ass!hYPER hypER!
Let me be your Valentine!
Jeg er DJ DAVID SPIRIT OF LAUGHTER
I CAN PLAY WHAT YOU WANT HERE AND NOW
TUNE INTO MY CHANNELS
IT IS EVERYWHERE IN THE WORLD
YOU CAN CREATE A WORLDWIDE CHANNEL PROGRAM
Jeg elsker å leve
og få ut det menneskelige potensialet her på Jord
det innebærer å gå igjennom endel tunge ting og gode ting
jeg kan huske for lenge siden
i et tidligere liv her og der
her på Jorden
jeg vil gjenoppfriske mine minner
jeg er en evig kanal i meg selv
jeg er en inspirator her på Jorden
jeg kan trykke på de riktige knappene her og nå
La meg guide deg
du er også min guide
vi er begge guider
i dette Univers
vil du leke?
Like barn leker best!
Yes!
Ailo kan mye
men det vet jeg også
det vet du også
noen tiltrekkes til han og noen til
deg og meg
vi tiltrekkes av de lærere vi trenger
her og nå
inni her og ute her
vi velger selv
vær bevisst
så finner du de svarene du vil ha
Jean Michel Jarre says
I can play the right music for you now
Oh yeah!
Da sier jeg stopp for denne gang....men kommer tilbake igjen
DJ DAVID SPIRIT OF LAUGHTER
SPILLER NON-STOP MUSIKK FRA ALLE VERDENS HJØRNER - I ALLE UNIVERS - ALLE GALAKSER - HVA DET SKAL VÆRE..DU VELGER SELV..DU KAN OGSÅ SKAPE DET I DEG SELV.....DU ER HVA DU VIL VÆRE I DITT HJERTE OG SINN
Hva tør du å velge?
Antall ord: 1028
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jeg liker å trigge folks nysgjerrighet - de kan prøve å finne essenser i mine kanaliseringer om de vil. Ikke alltid jeg ser det selv. :mozilla_cool:
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Kjære Plantespirit.
ikke glem at jeg kan opptre på vegne av andre... ikke nødvendigvis meg selv, jeg har lærerånden i meg og kan reagere når jeg vet at noe kan såre andre.... da kan jeg bli streng.
Paranormal kan ligne på en skolegård innimellom og da er jeg noen ganger en som går med gul vest... ford jeg liker å sammenføye og ikke holde utenfor, ikke såre og ikke undertrykke... kanskje derfor jeg ikke får opp en enorm undertrykkelsen på para, som noe mer enn man kan finne i virkelige livet? Mitt fokus er på vekst og respekt uansett utgangspunkt, men med ærlig og rene hensikter.
jeg tar dine ord til meg og alt er såre vel uansett.... :mozilla_wink:
ikke glem at jeg kan opptre på vegne av andre... ikke nødvendigvis meg selv, jeg har lærerånden i meg og kan reagere når jeg vet at noe kan såre andre.... da kan jeg bli streng.
Paranormal kan ligne på en skolegård innimellom og da er jeg noen ganger en som går med gul vest... ford jeg liker å sammenføye og ikke holde utenfor, ikke såre og ikke undertrykke... kanskje derfor jeg ikke får opp en enorm undertrykkelsen på para, som noe mer enn man kan finne i virkelige livet? Mitt fokus er på vekst og respekt uansett utgangspunkt, men med ærlig og rene hensikter.
Antall ord: 131
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Og jeg vet du har ærlige og rene hensikter,fordi jeg har det i mine intensjoner. Jeg kan også merke om andre har det samme. Jeg sender deg masse kjærlighetsenergi fra kilden Eyes of Truth. :mozilla_cool:snuppedilla skrev:Kjære Plantespirit.
Antall ord: 171
Hide post links |