Universet & dets hemmeligheterDet som skjer i 2012

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

Og hv med 13. april 2036 da???
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

I år 2012... nei, jeg holdt nesten på å glemme at kloden ikke holder så lenge... :lol:
Antall ord: 15
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

EYES OF TRUTH vet hva som vil skje i 2012. Vi mennesker vil få en dypere og nærmere tilgang til Universet - dvs vårt multidimensjonale potensialet. Mayaene(noen av dem) hadde bra kontakt med EYES OF TRUTH. De visste at det ville skje et kvantesprang i menneskeenhetens bevissthet og det vil de som samarbeider med EYES OF TRUTH erfare. Vi vil komme nærmere våre utenomjordiske og andre allierte i åndeverdenen. Mye mørke vil dukke opp - men det må til for å balansere lyset og mørket. Endel forvirring for de som ikke samarbeider med EYES OF TRUTH. Sjamaner,mystikere,urfolk som følger urgamle spirituelle tradisjoner,New Agere,healere,alternative mm har hatt og har bra samarbeid med EYES OF TRUTH. Vi kan kanalisere og tjene Universet - EYES OF TRUTH. Og da vil man merke at det er noe spesielt med år 2012. Det er ikke noe New-age visvas. Men noe reellt vil skje for de som samarbeider med EYES OF TRUTH.

Mayaene hadde stor kunnskap om astronomi og astrologi. De hadde en bra dialog med EYES OF TRUTH. En av de mektigste allierte i gjøre oss klar for 2012 endringene i vår bevissthet og utvidelsen av jordas bevissthet er kraftplanter. En av de mest undervurderte allierte som vil få mer og mer aksept rundt omkring. Det er ingen quick fix. Det handler om hardt og intenst arbeid med å tune seg bedre inn på kanalen EYES OF TRUTH. Ens indre natur. En må møte de dypere mørke sider av en selv og balansere det med lyse sidene. Det er ikke lett - men uungåelig. Skepsisen mot kraftplanter er stor, men det er bare mørkets skyggesider. De har vært store lærere i fortiden i antikke tider. De vil blomstre igjen som aldri før. Og en ser jo tendenser til det allerede - spesielt de som har allierte rundt omkring i Europa og verdenen forøvrig.

Spiritual awakening har pågått og kraftplantenes OPPVÅKNING er også endel av 2012 kaka - som inneholder mange interessante stykker. En får den informasjonen man er klar og moden for i ens bevissthet. Det handler om å skilne mellom ren og uren informasjon. Det går mye på erfaringsmateriale man har med seg. Og så tune seg bedre inn på EYES OF TRUTH. De som ikke samarbeider med EYES OF TRUTH så vil ikke 2012 være spesiell erfaring å ha med seg. De går glipp av noe. Det skjer endel endringer her på Jorden på mange plan og mange senser det og får info om det nå via diverse kanaler. Mye symbolikk i profetier. Og ikke alltid en skal lese det bokstavelig talt. Kvantespranget i 2012 er i form av bevisstheten til Jorden. Og har man tilgang til EYES OF TRUTH forbindelsene i Universet så vil man definitivt erfare endringer.Slørene til åndeverdenen og vårt multidimensjonale potensialet vil bli mindre - lettere å få tilgang til.
Antall ord: 494
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Innlegg av Globeline »

Herregud Plant spirit - har du kjøpt en ny bok?? Ny bok nytt fokus, ny mani?
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

Globeline skrev:Herregud Plant spirit - har du kjøpt en ny bok?? Ny bok nytt fokus, ny mani?
:lol: Jorda inneholder en levende bok med vår EYES OF TRUTH-frekvensen som inneholder endel kapitler. Så jeg fintuner meg stadig. Det er det som teller. Ingen andre enn EYES OF TRUTH har oversikt om jeg har rett eller ikke....men jeg vet at jeg har rett på et punkt og det er at det skjer en revolusjon nå med kraftplanter Europa over nå...stadig flere grupper...mennesker kommer sammen og er med på seremonier. Så kraftplantenes oppstandelse - oppvåkning i Europa har jeg personlig bevis for.
Jeg hengir meg til EYES OF TRUTH frekvensen og det gjør en ved å hengi seg til vårt multidimensjonale selv og får kanaliseringer på forskjellig måte av ord og healing.

Når man er bevisst på sine åndelige prosesser og hengir seg til Universet - EYES OF TRUTH så får man gaver fra Universet. Jeg forholder meg til læremesteren EYES OF TRUTH i Universet ang essensielle spørsmål i livet ang det åndelige og prøver å tune meg bedre inn på den frekvensen. Det er en av mine hovedmål i dette livet. Ikke alle vil føle resonans i det jeg skriver, men jeg kanaliserer ikke for dem som er skeptiske - jeg kanaliserer for EYES OF TRUTH - og de allierte rundt meg iform av planteånder,dyreånder,sjamaner o.l. De forholder jeg meg til. Og ser på meg selv som en kanal. All bortdømning kommer tilbake til de personene som sender ut. Det vet jeg av erfaring. Det handler om å se essenser i det jeg skriver og kanaliserer. Det er det som teller men om det ikke gir resonans for en person - så kan jeg ikke bruke mer energi på det. Det er deres liv og de får tenke og skape det de vil selv. Så gjør jeg det samme. Jeg tjener EYES OF TRUTH - Universet - multidimensjonelle selve. Og ser frem til mer samarbeid med dem.

Mennesker som ikke er vant med å være bevisst til intense døds- og gjenfødselsesprosesseri sinnet eller i sin bevissthet vil være negativ til det jeg skriver. Så det er også noe som er et bevis for meg da ang hvem som er vant med å jobbe med slike prosesser eller ikke i sitt liv bevisst eller ikke ang hvordan folk svarer meg. Mennesker som er bevisst og vant med slike prosesser så vil det jeg skriver gi resonans.
Antall ord: 422

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

Jeg kommer i fremtiden - om noen år skrive en bok om EYES OF TRUTH frekvensen. Når Universet ber meg om å skrive den ferdig så gjør jeg det 8) Da vil det bli endel tanker selvfølgelig rundt EYES OF TRUTH frekvensen og mine erfaringer med kraftplanter. Og det vil også bli noe reisebrev fra diverse steder jeg har følt tiltrukket til ang reiser. Så kan folk få innblikk i mine erfaringer etterhvert på enda dypere plan og med mer dybde i reisebrev osv. Jeg vet ikke når den kommer ut - men rundt 2012-2015 tror jeg på. :mozilla_cool:
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Kva om desse kraftplantene er skadelige for kroppen din...hjernen din...
Antall ord: 11
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ingen som har kommet på den ideen at de rett og slett ikke gadd å skrive lenger?
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Sol@ngelica skrev:Ingen som har kommet på den ideen at de rett og slett ikke gadd å skrive lenger?
Jeg tenker slik hver dag, men det er farlig å føle seg tom for ord for at andre slipper for mye til. Det er å gå inn i en apatisk tilstand hvor en tillater alt ansvar for hva som blir sagt og ment over på alle andre og man umyndiggjør seg selv liksom på en måte.
Så aldri slutte å skrive, nei. ;P
Antall ord: 82
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

madjava skrev:Kva om desse kraftplantene er skadelige for kroppen din...hjernen din...
Å jobbe med transcenderende metoder og verktøy - om det er meditasjon,kundalinimetoder(åpne opp alle chakraer),yoga,healing,spiritisme,kraftplanter - det går mye på det samme - med forskjellige måter å jobbe på - men også likheter - så er det viss risiko for at en kan bli slite mentalt eller følelsesmessig - eller sliter med å bearbeide traumer i sin dypere dødsprosesser i sin bevissthet.

De som har fått problemer med kraftplanter har ikke taklet den kraften som det er i disse plantene og har slitt mentalt og følesesmessig på forskjellige måter. Og de har også tatt i så fullstendig feil setting - trodd at det er rusmiddel eller noe lignende a la alkohol eller partydop. Forskjellen mellom vanlig meditasjon og kraftplanter er at sistnevnte så er det mer intenst og dypere bevissthetsendringer som en erfarer. Døds- og gjenfødselsesprosessene er kraftigere å ha med å gjøre. Så en må virkelig føle seg tiltrukket til slike metoder og verktøy som kraftplanter om man skal få et solid samarbeid med dem. De krever mye av oss - og de som kan takle det så blir det veldig solide og fine samarbeidspartnere.

Det foregår store endringer i vestlige verden ang holdning til kraftplanter siden flere og flere føler seg tiltrukket til å være med i seremonier og jobbe hardt med seg selv og sine prosesser i livet. Og jeg er jo vant med å være med i flere seremonier hver måned. Å endre bevisstheten og jobbe intenst og kraftig med sine døds- og gjenfødselsprosesser er ikke noe kjære mor- det er hardt og tøft arbeidet. Det skader overhodet ikke hjernen eller kroppen. Det finnes ikke noe forskning som tilsier det. Seriøs forskning som jeg har lest endel av så er det klare svar på at disse kraftplantene har noe i seg som hjernen elsker og ikke kan få nok av. Men å åpne opp for alle chakraer er kraftige saker og det skadelige er i mine øyne den manglende forståelsen rundt disse kraftplantene. Og de som jeg møter i det virkelige liv som tror de vet mye om disse kraftplantene(det gjør de overhodet ikke - de kopierer som regel bare det de har lest og hørt om fra skolepensum eller lite dokumenterte vit.kilder). Mens jeg er vant med å lese solide vit.kilder av dette og har også bra erfaring med flere planter. Så da har de ikke noe å fare med rett og slett når en skal summere opp.

Erfare ekstasetilstander er vanlig i sjamanismens verden blant annet. Og det har også blitt feilaktig tolket som å ruse seg. En får velge hvem en vil tro på eller ikke. Jeg stoler på mine forbindelser til EYES OF TRUTH og i åndeverdenen rundt meg og mine erfaringer. For meg vil det aldri være noe i tvil. Jeg er mer og mer overrasket over at disse plantene har blitt så kraftig undertrykket i vår kultur - får mer og mer innblikk i hvorfor. Det er utrolig mye kontroll i vårt sinn i vår samfunn på mange områder. Og disse plantene er MESTERE i å skille mellom det som er mer virkelig enn det jeg gjør nå - å skrive her - og det som er illusjoner i vårt samfunn som noen er klar over og erfarer på sin måte - mens andre ikke er klar over pr i dag.

Kraftplantene stimulerer så kraftig til å følge vår indre natur - essenser i det - og det er som skapt for vår kropp,bevissthet og sinn - så kompatibel når man har intensjoner om at det er et verktøy som spiller på lag med vår indre natur og krefter som vi ikke har kontroll over som RULE THE UNIVERSE for å si det på den måten. Som rommer alt som har skjedd her på Jorden blant annet. Science fiction for noen- virkelighet for andre.

Jeg regner ikke med at du tror på det jeg skriver Madjava. Det er vanskelig å gjøre det når du ikke er vant med å tenke og erfare i de baner jeg og andre gjør det. Så du får følge det du føler deg tiltrukket til i livet og det er riktig for deg. Så får andre inkl meg gjøre det på sin måte.

Summasumarum disse plantene elsker kroppen og vårt sinn så lenge man ikke mikser det med alkohol og anti-depressiva og lignende. Det er så naturlige prosesser i sving som kropp og sinn kjenner seg igjen i - men det er klart det beror mye på personene som erfarer det om de er klar for de erfaringer disse plantene viser oss. Det er som sagt rimelig tøffe og intense prosesser i sving. Det er krefter som sjamaner har vært vant med i årtusener spesielt på det amerikanske kontinentet. Det er healingkrefter. Krefter i Naturen spesielt som er ganske kraftig og prosesser i vår bevissthet med disse plantene blir forsterket i seremonier i positiv retning - spirituell retning når man synger,chanter,danser,spiller instrumenter,mediterer o.l. Det skadelige er om man erfarer disse plantene og ikke føler noe tiltrekningskraft - men bare gjør det for moro skyld eller nysgjerrighet. Da vil det muligens bli et sjokk i systemet om man ikke er vant med lignende prosesser i sin bevissthet.

En som er vant med meditasjon,yoga,sjamantromming og andre transcenderende metoder og verktøy så vil det ikke komme som noen sjokk - det er mye like prosesser i sving - men også ulike prosesser. Mer intenst og kraftfullt kan det være. Og det er også utfordringer å integrere det i livet etter seremonier og erfaringer med slike planter. De ble plassert her for at vi skulle få tilbake en god og levende dialog med Naturen og det gudommelige. Og flere blir tiltrukket disse plantene i Europa nå. Så det skjer endel prosesser der sånn. Madjava eller andre,synes dere at vi i Vesten generelt har en bra dialog med naturlige prosesser i livene våre? Dypere kontakt og prosesser med vår indre natur er ikke noe vi blir oppdratt til - så en må jo finne det ut selv på flere måter.

Naturen er veldig intelligent og det inkluderer også disse kraftplantene. De som har designet disse plantene vet hva de gjorde med tanke på å jobbe med vårt multidimensjonale potensialet. Ingen tvil i mitt sinn iallefall. Science fiction? Ifølge EYES OF TRUTH er det Science fact. :mozilla_cool:
Antall ord: 1106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

PlantSpirit skrev:
madjava skrev:Kva om desse kraftplantene er skadelige for kroppen din...hjernen din...
Å jobbe med transcenderende metoder og verktøy - om det er meditasjon,kundalinimetoder(åpne opp alle chakraer),yoga,healing,spiritisme,kraftplanter - det går mye på det samme - med forskjellige måter å jobbe på - men også likheter - så er det viss risiko for at en kan bli slite mentalt eller følelsesmessig - eller sliter med å bearbeide traumer i sin dypere dødsprosesser i sin bevissthet.

De som har fått problemer med kraftplanter har ikke taklet den kraften som det er i disse plantene og har slitt mentalt og følesesmessig på forskjellige måter. Og de har også tatt i så fullstendig feil setting - trodd at det er rusmiddel eller noe lignende a la alkohol eller partydop. Forskjellen mellom vanlig meditasjon og kraftplanter er at sistnevnte så er det mer intenst og dypere bevissthetsendringer som en erfarer. Døds- og gjenfødselsesprosessene er kraftigere å ha med å gjøre. Så en må virkelig føle seg tiltrukket til slike metoder og verktøy som kraftplanter om man skal få et solid samarbeid med dem. De krever mye av oss - og de som kan takle det så blir det veldig solide og fine samarbeidspartnere.

Det foregår store endringer i vestlige verden ang holdning til kraftplanter siden flere og flere føler seg tiltrukket til å være med i seremonier og jobbe hardt med seg selv og sine prosesser i livet. Og jeg er jo vant med å være med i flere seremonier hver måned. Å endre bevisstheten og jobbe intenst og kraftig med sine døds- og gjenfødselsprosesser er ikke noe kjære mor- det er hardt og tøft arbeidet. Det skader overhodet ikke hjernen eller kroppen. Det finnes ikke noe forskning som tilsier det. Seriøs forskning som jeg har lest endel av så er det klare svar på at disse kraftplantene har noe i seg som hjernen elsker og ikke kan få nok av. Men å åpne opp for alle chakraer er kraftige saker og det skadelige er i mine øyne den manglende forståelsen rundt disse kraftplantene. Og de som jeg møter i det virkelige liv som tror de vet mye om disse kraftplantene(det gjør de overhodet ikke - de kopierer som regel bare det de har lest og hørt om fra skolepensum eller lite dokumenterte vit.kilder). Mens jeg er vant med å lese solide vit.kilder av dette og har også bra erfaring med flere planter. Så da har de ikke noe å fare med rett og slett når en skal summere opp.

Erfare ekstasetilstander er vanlig i sjamanismens verden blant annet. Og det har også blitt feilaktig tolket som å ruse seg. En får velge hvem en vil tro på eller ikke. Jeg stoler på mine forbindelser til EYES OF TRUTH og i åndeverdenen rundt meg og mine erfaringer. For meg vil det aldri være noe i tvil. Jeg er mer og mer overrasket over at disse plantene har blitt så kraftig undertrykket i vår kultur - får mer og mer innblikk i hvorfor. Det er utrolig mye kontroll i vårt sinn i vår samfunn på mange områder. Og disse plantene er MESTERE i å skille mellom det som er mer virkelig enn det jeg gjør nå - å skrive her - og det som er illusjoner i vårt samfunn som noen er klar over og erfarer på sin måte - mens andre ikke er klar over pr i dag.

Kraftplantene stimulerer så kraftig til å følge vår indre natur - essenser i det - og det er som skapt for vår kropp,bevissthet og sinn - så kompatibel når man har intensjoner om at det er et verktøy som spiller på lag med vår indre natur og krefter som vi ikke har kontroll over som RULE THE UNIVERSE for å si det på den måten. Som rommer alt som har skjedd her på Jorden blant annet. Science fiction for noen- virkelighet for andre.

Jeg regner ikke med at du tror på det jeg skriver Madjava. Det er vanskelig å gjøre det når du ikke er vant med å tenke og erfare i de baner jeg og andre gjør det. Så du får følge det du føler deg tiltrukket til i livet og det er riktig for deg. Så får andre inkl meg gjøre det på sin måte.

Summasumarum disse plantene elsker kroppen og vårt sinn så lenge man ikke mikser det med alkohol og anti-depressiva og lignende. Det er så naturlige prosesser i sving som kropp og sinn kjenner seg igjen i - men det er klart det beror mye på personene som erfarer det om de er klar for de erfaringer disse plantene viser oss. Det er som sagt rimelig tøffe og intense prosesser i sving. Det er krefter som sjamaner har vært vant med i årtusener spesielt på det amerikanske kontinentet. Det er healingkrefter. Krefter i Naturen spesielt som er ganske kraftig og prosesser i vår bevissthet med disse plantene blir forsterket i seremonier i positiv retning - spirituell retning når man synger,chanter,danser,spiller instrumenter,mediterer o.l. Det skadelige er om man erfarer disse plantene og ikke føler noe tiltrekningskraft - men bare gjør det for moro skyld eller nysgjerrighet. Da vil det muligens bli et sjokk i systemet om man ikke er vant med lignende prosesser i sin bevissthet.

En som er vant med meditasjon,yoga,sjamantromming og andre transcenderende metoder og verktøy så vil det ikke komme som noen sjokk - det er mye like prosesser i sving - men også ulike prosesser. Mer intenst og kraftfullt kan det være. Og det er også utfordringer å integrere det i livet etter seremonier og erfaringer med slike planter. De ble plassert her for at vi skulle få tilbake en god og levende dialog med Naturen og det gudommelige. Og flere blir tiltrukket disse plantene i Europa nå. Så det skjer endel prosesser der sånn.
Ekstase er jo fullt mulig å oppnå utan bruk av kraftplanter eller andre former for rusmiddel...kanskje ikkje fullt så tøfft...
Antall ord: 1032
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
17

Det handler om ekstase som jobber på lag med EYES OF TRUTH. Det gjør kraftplanter,sjamantromming,chanting,dansing.kundalini-yoga og andre former for yoga,tantra,meditasjon mm. Det handler om å være vant med en form for ekstase som er av multidimensjonell art og det handler ikke om den rusen som en erfarer med alkohol f.eks. Multidimensjonell ekstatisk art er BEYOND vanlig lykkerus eller forelskelsesrus. Det er ekstatiske frekvenser som berører spesielt hjertechakraet - diverse kjærlighetskraft og energier. Som åpner dører i ens indre for visdom,kraft og healing blant annet.

Ekstase av dyp dyp indre naturlig art. Det er vanlig for de som går sjamanveien å erfare slikt. Eller mediterer ofte. Driver ofte med yoga. Å jobbe med trance-metoder og verktøy fører med seg ekstatiske tilstander. Jeg erfarte i en seremoni med planter endel latter som var av spesiell ekstatisk naturlig art og det varte i 20-30 minutter....det åpnet opp for dyp dyp healing. Det er det er snakk om for det meste.
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Sol@ngelica skrev:Ingen som har kommet på den ideen at de rett og slett ikke gadd å skrive lenger?
Joda....hvis du gidder å bl.a. gjennom denne eviglange tråden, kan det være at du finner noen som har kommet med samme teorien. Det er også det jeg tenker nå....jeg mener.....man må ha en j*vlig lang tålmodighets evne for å kunne føre opp en kalender som skal fortsette ørten århundrer etterat man selv er død. Hadde ikke engang orket tanken på å lage et for ett år engang!!
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marielleffs
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 20:34
17
Lokalisering: førre

Innlegg av Marielleffs »

Glede Meg :D
Antall ord: 2
♥ When All Are One And One Is All, To Be A Rock And Not To Roll♥

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Audun
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Okt 2007 00:27
17
Lokalisering: Fredrikstad
Blitt takket: 1 gang

Re: Det som skjer i 2012

Innlegg av Audun »

Når var det mayane brukte jesus fødsel til å betegne år? dagens 2012 er ikke det samme som maya sin 2012. Men det er svert usansynlig at alt dette skjer. Det eneste jeg vet om som kan skje i 2012 er en meteor i retning jorda (fakta), men at jorda skifter retning trenger en kraft vi aldri kan overleve
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links