Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNår jeg spiste nesten av tommelen

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Patomatic
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Sep 2007 23:07
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Mjøndalen

Når jeg spiste nesten av tommelen

Innlegg av Patomatic »

Hei, skulle bare fortelle om en nifs episode for 5 år siden. Jeg var innlagt på psykiatrisk den gang. Satt i stua, plutselig kommer det en sterk stemme inne i hodet mitt, som sier at jeg må bite meg i tommelen, og da beit jeg meg selv, stemmen sier deretter at jeg må vri tommelen, når den var i munnen min, deretter sier stemmen drikk blodet, og jeg drakk blodet, og til sist sier stemmen: drikk mere,, etter det har jeg aldri hørt stemmer.. Etter min mening så måtte det være en usynlig skikkelse i rommet som planta disse stemmene, Jeg måtte bare fortelle denne storien er bare litt nifs,,snufs snufs
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Enira
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2006 04:39
18

Innlegg av Enira »

det var litt creepy det :-S
Antall ord: 6
What what WHAT?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bjørnekvinnen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Aug 2007 15:50
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av bjørnekvinnen »

Det var nok ingen hyggelig opplevelse. Jeg tror nok ikke det var en ånd eller hjelper. De befaler deg aldri til å gjøre noe. De kan gi deg råd, men å følge det er opp til deg. Så hvis en stemme inni deg sier at du må gjøre det eller det, da er det nok best å snakke med en proffesjonell terapeut. Håper du slipper flere slike opplevelser.
Antall ord: 70
bjørnekvinnen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links