Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Tror dere på paranormal ??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
SVAR 1:
Ja, tror på det paranormale!
SVAR 2:
Aldri vært tvilende egentlig. Som jeg sikkert har gjentatt før for min del, husker en del ting i barndommen, som avtok, men gjenvåkna i de senere 8-10 årene, har hatt ekle opplevelser i barndomshjemmet med merkelige lyder, skygger, og overnattingsgjester som har blitt redde for de har "sett" noen stå ved sengekanten!
Jeg kan ta inn energier/føle ånders nærver (altså merke det fysisk i kroppen) og har også sett ånder/gjenferd noen få ganger!
Ja, tror på det paranormale!
SVAR 2:
Aldri vært tvilende egentlig. Som jeg sikkert har gjentatt før for min del, husker en del ting i barndommen, som avtok, men gjenvåkna i de senere 8-10 årene, har hatt ekle opplevelser i barndomshjemmet med merkelige lyder, skygger, og overnattingsgjester som har blitt redde for de har "sett" noen stå ved sengekanten!
Jeg kan ta inn energier/føle ånders nærver (altså merke det fysisk i kroppen) og har også sett ånder/gjenferd noen få ganger!
Antall ord: 90
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Tror dere på paranormal ??
Jeg tror spesiellt mye på paranormal.@ngel skrev:HEI!!!
Ja det var en stund siden nu
Nu har jeg vært medlem her i over halvt år el mer...
Jeg har blitt "kjent" med deg, han, hun , dere via her på forum..
Jeg har mye på hjertet og vil dele masse med dere..
Men først vil jeg stille dere to lett spørsmål...
1) TROR DERE PÅ PARANORMAL??
2) Hvis ja HVORFOR????
Grunner til jeg spør er mange... Men en av de er fordi jeg er veldig skeptisk på de flest av dere. (ikke for å være negativ =) )
:mozilla_cool:
Etter lange og nøyaktige studier av fenomenet, så har jeg måtte konkludere med at slike hendelser har en spesiell høg frekvens på ukedager som slutter på G.
Men det er en viss ballanse i mellom valget av ting.
Hvis man prøver å forhindre en negativ hendelse, så skaper man ofte et nytt problem.
Det er ikke alltid så lett å finne en gylden middelvei.
Et eksempel på dette er jo da julenissen hang seg fast i pipa mi, og truet med å ikke komme igjen til neste år, hvis jeg ikke utbedret problemet.
Jeg måtte skjenke ham ei heil flaske med whisky, og love dyrt og hellig, og fikse pipeforholdene til neste år før han lovte å komme igjen.
22 desember neste år smurte jeg hele innsiden av pipa med en hjemmelaga blanding av (para)finvoks, og tykk smøreolje.
Dette for at nissen skulle gli problemfritt ned til meg med alle gavene til meg.
Problemene meldte seg først da jeg skulle fyre litt i ovnen 1 juledag.
Nå sitter jeg med mitt trådløse nettverk i et telt, og skriver på min nyannskaffede laptop.
Fordelen ved å bo slik, er jo at man slipper at åndene går i trappene, og smeller med dørene.
Lurer på hva som skjer når jeg flytter inn i mitt nyinnkjøpte telt med 3 etasjer, med trapper osv.
Et annet problem er jo denne evinnelige kranglingen mellom mine 5 hjelpere.
Jeg kjører jo motorsykkel, og den er kun registrert for 2 personer.
Hver gang jeg skal ut å kjøre, så krangler de om å få sitte på.
Når jeg skal ut å kjøre med bilen, så krangler de også, siden bilen kun er registrert for 5 personer.
Siden det blir en for mye hele tiden, så lot vi en av dem ligge gjemt i bagasjerommet.
De krangler stadig om hvem sin tur det er til å ligge i bagasjerommet.
Siden jeg jobber skift, og hjelperne hater nattarbeid, så har de også kranglet med meg om å gå over til dagtidsarbeid.
De slenger rundt seg med sataniske vers fra arbeidsmiljøloven osv.
Det er knallhardt for en person å forholde seg til det paranormale, når hjelpere etc danner fagforeninger, og hyrer avdøde toppadvokater og jurister for å vinne frem.
Jeg skjønner at du er skeptisk.
Toppen på min egen skepsis kom da hjelperne nektet å jobbe på helligdager, og 17 mai osv.
Mine problemer tar ikke pause selv om det er 17 mai osv, så jeg forlanger at hjelperne skal stille opp på slike dager.
Nå har de laget seg en vaktliste, slik at de kun stiller en av hjelperne til disposisjon, ved slike røde dager på kalenderen.
De 4 andre har hjemmevakt, og rykker kun ut hvis det skulle bli krise.
Julenissen kan jeg glemme, fordi han forlanger å komme gjennom pipe, hvis han skal komme i det hele tatt.
Jeg har ikke pipe i teltet, og bruker kun overskuddsvarmen fra laptopen til oppvarming.
Jeg har vurdert å kjøpe meg en oppblåsbar pipe, som jeg kan montere i teltet, i forkant av julaften, men jeg kan ikke finne noen som selger slike piper til tellt.
De hadde kun oppblåsbar peis, oppblåsbar vinkelsliper, oppblåsbar høyfjellsol osv.
Nei nå mister jeg snart hele troen på det paranormale jeg også. :mozilla_wink:
Antall ord: 658
Hide post links |
Kanskje du kan lage et hull i teltet ditt som nissen kan hoppe inn gjennom, eller kanskje en luke?
Vet ikke hva jeg skal svare på spørsmål nummer 1, her...
(så da kan jeg vel ikke svare på spørsmål nummer 2 heller)
Gjør det meg til en skeptiker mon tro...
jaja.
Men jeg er litt uenig i at å tro på det paranormale er det samme som å tro på nissen.
Nissen er noe som man har sett, ja, såklart. Da man var små trodde man kanskje at nissen var ekte og kom fra nordpolen... men så ble man kanskje i senere tid forklart at det egentlig var faren/onkelen eller noen andre som hadde kledd seg ut.
Det var altså noen som dreiv å lurte deg.
Paranormale fenomener kan jo så klart ha en lignende forklaring.
(barnum effekten f.eks, når det gjelder synske som ser på deg, og egentlig forteller deg ting som ville passet til de fleste)
I noen tilfeller i allefall.
Men ikke alle.
I noen tilfeller er antallet forklaringer sterkt redusert...
Men det betyr ikke at de ikke finnes, selv om man ikke kommer på forklaringene selv.
Så derfor har ikke jeg bestemt meg.
jaja.
Men jeg er litt uenig i at å tro på det paranormale er det samme som å tro på nissen.
Nissen er noe som man har sett, ja, såklart. Da man var små trodde man kanskje at nissen var ekte og kom fra nordpolen... men så ble man kanskje i senere tid forklart at det egentlig var faren/onkelen eller noen andre som hadde kledd seg ut.
(barnum effekten f.eks, når det gjelder synske som ser på deg, og egentlig forteller deg ting som ville passet til de fleste)
Men ikke alle.
Men det betyr ikke at de ikke finnes, selv om man ikke kommer på forklaringene selv.
Antall ord: 203
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Lokalisering: nittedal
wicced skrev:Kanskje du kan lage et hull i teltet ditt som nissen kan hoppe inn gjennom, eller kanskje en luke?
jaja.
Men ikke alle.
Det med julenissen...
Ja ble litt feil her nu.. La meg forklar litt hva venninnen min har opplevd...
Hun er livredd for julenisse pr idag.. Mor, bestemor, søsken hennes og hun kunne bare se nissen... Han kom alltid i desember hvert år. Og går forbi vinduene og vinduene ligger jo 3 meter høy fra bakken. Og så venninnen gikk ut for å sjekke og det var ingen fotspor der. Og Han kom alltid og true å ta seg med de hjem hvis de er ikke snille... ++++
Når hun fylte 16 år, så familien hennes aldri til nissen mer igjen.. Det skjedde i voss.. Dette er venninnen min's forklaring.. Hun tror på paranormal men vil ikke ha noe med det å gjøre.. Hun ønsker ikke å åpne seg for åndverden. Hun fikk vite at hun har 7 hjelperne og til og med deres navner. Hun har på en måte kommunisere med hjelperene men hun ønsker helst ikke å ha noe med åndeverden å gjøre el hennes hjelperene heller....
Så hun bor nu i australia og jobber der. Hun er ikke "gal" og har noe diagonse. Hun overbeviste meg nesten at "julenisse" finnes.. Jeg trodde ikke på henne i begynnelse, jeg ba henne slutt å tulle men etter alt hun har fortalt og hennes familie har fortalt. Mange personer som har opplevd det samme så det sier litt/mye....
Jeg har fortsatt vanskjelig å tro på det... (ville bare dele denne historie med dere)
Antall ord: 447
Hide post links |
En arbeidskollega av meg fortalte at hun har sett en nisse for mange år siden. Hun er en person som ikke tror på noe annet enn det som logisk kan forklares, en stor tilhenger av ren vitenskap. Men hun hevder bestemt at hun har sett en liten nisse en gang for mange år siden. Hun tror det må ha vært en fjøsnisse, men ble overrasket over å se hvor forskjellig han var i forhold til alle tegningene som er produsert av nisser opp gjennom årene.
Hun beskriver ham som liten, et sted mellom 60 og 80 cm, og slank eller tynn. Hun så ham klart og tydelig og fikk et ganske godt blikk på ham da han hadde vært i ro i noen minutter. Hun forklarte at hun ble overveldet av fasinasjon da hun forsto hva det var. Han hadde ikke rød nisselue, men en slags lue som lignet. Bar en bitteliten vest utenpå en gammel genser eller mer lignende en slags kofte. Små halvlange vevde bukser uten seler.Skoene var av sydd skinn. Det var ingen ung nisse.
Selv om min kollega er en svært nøkter og rolig person som ikke tror på det paranormale, tror hun på denne opplevelsen. Det gjorde sterkt inntrykk på henne. Hun fortalte det til meg da jeg fortalte at min egen vesle sønn hevder å ha sett husnissen hjemme på den 400-500 år gamle gården vår. Han hevder å ha sett dem flere ganger, og de er veldig små sier han og søte. Men han tror ikke de alltid er så snille, og er litt redd dem. Han mener imidlertid at om vi ikke forstyrrer dem, så vil de ignorere oss mennesker.
Man vet aldri, jeg har paranormale opplevelser selv, men kan så langt ikke påberope meg å ha sett små nisser. Min vesle sønn er mer paranormal enn meg, og har allerede hatt mange innholdrike opplevelser. Noen av disse har vi opplevd sammen.
Det er nok mye, mye vi ikke ser og ikke forstår og som det ikke er noen logisk forklaring på.
Hun beskriver ham som liten, et sted mellom 60 og 80 cm, og slank eller tynn. Hun så ham klart og tydelig og fikk et ganske godt blikk på ham da han hadde vært i ro i noen minutter. Hun forklarte at hun ble overveldet av fasinasjon da hun forsto hva det var. Han hadde ikke rød nisselue, men en slags lue som lignet. Bar en bitteliten vest utenpå en gammel genser eller mer lignende en slags kofte. Små halvlange vevde bukser uten seler.Skoene var av sydd skinn. Det var ingen ung nisse.
Selv om min kollega er en svært nøkter og rolig person som ikke tror på det paranormale, tror hun på denne opplevelsen. Det gjorde sterkt inntrykk på henne. Hun fortalte det til meg da jeg fortalte at min egen vesle sønn hevder å ha sett husnissen hjemme på den 400-500 år gamle gården vår. Han hevder å ha sett dem flere ganger, og de er veldig små sier han og søte. Men han tror ikke de alltid er så snille, og er litt redd dem. Han mener imidlertid at om vi ikke forstyrrer dem, så vil de ignorere oss mennesker.
Man vet aldri, jeg har paranormale opplevelser selv, men kan så langt ikke påberope meg å ha sett små nisser. Min vesle sønn er mer paranormal enn meg, og har allerede hatt mange innholdrike opplevelser. Noen av disse har vi opplevd sammen.
Det er nok mye, mye vi ikke ser og ikke forstår og som det ikke er noen logisk forklaring på.
Antall ord: 351
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Dette der var interessant
Det sier at barne er mer "åpen" enn oss voksen...
Antall ord: 14
Hide post links |
Re: Tror dere på paranormal ??
@ngel skrev:HEI!!!
Ja det var en stund siden nu
Nu har jeg vært medlem her i over halvt år el mer...
Jeg har blitt "kjent" med deg, han, hun , dere via her på forum..
Jeg har mye på hjertet og vil dele masse med dere..
Men først vil jeg stille dere to lett spørsmål...
1) TROR DERE PÅ PARANORMAL??
2) Hvis ja HVORFOR????
Grunner til jeg spør er mange... Men en av de er fordi jeg er veldig skeptisk på de flest av dere. (ikke for å være negativ =) )
:mozilla_cool:
Tror på at det finnes mye mer mellom himmel og jord. Men likevel er det mye jeg ikke tror på.
Grunnen har jo litt med hva man har bl.a. erfart, samtidig så jeg alltid vært interessert i å lære mer om det "ukjente".
Antall ord: 142
Hide post links |
De som er klarsynte og har paranormale evner hevder at alle mennesker er født med disse evnene. Jeg har studert en del barn i mitt voksne liv og ser at barna, særlig små barn i førskole alder synes å sense mer enn voksne gjør. Dette er av varierende art, men de har det til felles at deres sanser er tydelig skarpere enn voksnes. Som barn selv, hadde jeg det slik. Jeg så ting og hadde rare opplevelser rett som det var til mine foreldres, særlig min mor, store fortvilelse. Jeg hadde en fast usynlig venn som var med meg frem til begynnelsen av tenårene. Så gikk det flere år uten at jeg hadde spesielle opplevelser annet enn min unike kontakt med dyrene og naturen. I slutten av tenårene kom de første tegnene på at jeg kanskje hadde noen "paranormale" evner, og siden har jeg forsøkt å jobbe med dette og har igjen fått oppleve de utroligeste tingene. Det var jo ekstra forunderlig at jeg skulle få et barn som også har dette, men som har det i langt sterkere grad enn meg.@ngel skrev:Dette der var interessant
Når små barn har opplevelser og ser ting som ikke er der, er voksne snare med å blåse det bort som fantasi og lek, og mye av det er sikkert sant, men det er likevel viktig at voksne tar seg tid til å studere dette nærmere og hører på barna, for ikke alt er lek og fantasi. Barn bør, så lenge det ikke skader dem få ha et naturlig forhold til slike ting. Det er sannsynligvis andre dimensjoner parallelt med vår verden, andre bevisstheter og andre energinivåer. I dette spiller ikke menneskenes "tid" noe. Det kan se ut som at tid ikke eksisterer. Paranormalt; ja. Er det virkelig? Ja, for oss som er opp i det og opplever det.
Jeg kunne ha fortalt om mange utrolige opplevelser som hverken jeg eller andre rundt meg har til nå vært i stand til å forklare. Det er bare "rart". For mitt barns vedkommende er det en helt naturlig del av hans hverdag, og han forholder seg til det. Noen ganger skremmer det ham litt, men vi snakker mye om det, og det hjelper ham.
Når det gjelder nissene som han av og til treffer på, føler han seg ikke trygg på dem. Vet ikke hva som er årsaken, men han hevder at de ikke liker mennesker så godt, men lar oss være i fred om vi ikke forstyrrer dem. Han sier også at de liker ikke grøt noe spesielt, men er glad i spekemat. Når jeg spør hvordan han vet det er alltid svaret; fordi de har sagt det.
Det høres utrolig ut!
Antall ord: 479
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Hva er virkelig, eller ikke? Jeg har hatt en del reiser ut av kroppen som var mer virkelig enn virkeliigheten. Jeg tror neppe hjernen min alene skapte dette som en slags halusinasjon. Jeg kjenner også folk som har hatt nær døden opplevelser.De besrkriver også den virkelighetens klårhet, og den trygge "hjemme" følelsen de har under opplevelsen. Videre føler jeg at virkeligheten ikke er så virkelig så de burde ha vert hvis den virkelig var virkelig! Jeg opplever virkeligheten som noe diffus. I en uko er alt helt klårt. Men jeg tror hver enkelt må finne svar i seg selv. Det paranormale kan ikke bevises via mediene.
Antall ord: 113
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Aug 2007 19:46
- 17
- Kjønn (valgfri): kar
- Blitt takket: 2 ganger
Å TRO PÅ DET PARANORMALE ER DET SAMMA SOM Å TRO PÅ GUD Å JESUS, OG KRISTENDOMMEN OG ALT DET
Antall ord: 17
God gave rock 'n' roll to YOU
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Ja, det er i grunn det. Noen kaller det det ene, og andre det andre - alt etter våre preferanser. Men det betyr ikke at det ikke eksisterer - for det gjør det. nemlig. Og det vet jeg fordi jeg erfarer det hver eneste dag av mitt liv.acespace skrev:Å TRO PÅ DET PARANORMALE ER DET SAMMA SOM Å TRO PÅ GUD Å JESUS, OG KRISTENDOMMEN OG ALT DET
Lytt til din indre stemme og du vil se at den forteller deg mer enn øyet kan se og øret kan høre. Når du gir slipp på logikk, og i stede slipper inn den spirituelle "sannhet" - gir det litt tillit og tar en sjanse. Da vil du se hvor uttrykket "tro kan flytte fjell" oppsto.
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Nei jeg er ikke helt enig med det acespace skrev, når det snakke om å tro på gud og jesus, djevel,.. Vi fikk faktisk undervisning på skole om dette og det finnes kirke. Vi går til kirke da vi gikk på skole. Det er blitt en del av tradisjon. Så det blir "automatisk" for noen å tro på det. Men paranormal er det egentlig ikke "vanlig" i samfunnet, ikke alle snakker om det heller.. Politker og lover snakker om kirke. Men ikke om paranormal!Globeline skrev:Ja, det er i grunn det. Noen kaller det det ene, og andre det andre - alt etter våre preferanser. Men det betyr ikke at det ikke eksisterer - for det gjør det. nemlig. Og det vet jeg fordi jeg erfarer det hver eneste dag av mitt liv.acespace skrev:Å TRO PÅ DET PARANORMALE ER DET SAMMA SOM Å TRO PÅ GUD Å JESUS, OG KRISTENDOMMEN OG ALT DET
Lytt til din indre stemme og du vil se at den forteller deg mer enn øyet kan se og øret kan høre. Når du gir slipp på logikk, og i stede slipper inn den spirituelle "sannhet" - gir det litt tillit og tar en sjanse. Da vil du se hvor uttrykket "tro kan flytte fjell" oppsto.
Det er mange som ikke vet mye om det heller.. Og kanskje ikke noen har hørt om paranormal før mange år senere i livet.. Så derfor mener jeg at dette er litt "annerledes". For du må vel sett el hørt noe el opplevde noe for å "tro" på paranormal.. mener jeg....
Antall ord: 263
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Å slippe inn spirituell "sannhet" er vel egentleg korleis la seg overbevise til å tro kva som helst...gjerne av mangel på ein egen indre overbevisning...tro er trygghet for mange...Globeline skrev:Ja, det er i grunn det. Noen kaller det det ene, og andre det andre - alt etter våre preferanser. Men det betyr ikke at det ikke eksisterer - for det gjør det. nemlig. Og det vet jeg fordi jeg erfarer det hver eneste dag av mitt liv.acespace skrev:Å TRO PÅ DET PARANORMALE ER DET SAMMA SOM Å TRO PÅ GUD Å JESUS, OG KRISTENDOMMEN OG ALT DET
Evna til å overbevise seg sjølv om at egen erfaring er det einaste rette, utan fornuftig skjeptisk tankesett...betyr ikkje at det ein erfarer eksisterer...det er å lure seg sjølv...
"Tro kan flytte fjell" har samme virkning som placebo-effekten...dvs forklarer det kva indre styrke vi mennesker har til å overleve, bli friske, bli sjuke, dø, tro på engler, tro på jesus, tro på aliens, lure oss sjølv...i utgangspunktet optimistisk...men fungerer like godt negativt...
Så kva erfarer du kvar dag som gjere deg overbevist?
Forresten...kvar oppsto "tro kan flytte fjell"?
Antall ord: 250
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Hvis du tenker at tro er en lært ting, så er det selvfølgelig annerledes. I og med, som du sier, at vi har lært kristendom. Det som jeg derimot sier er at vi tillegger det betydning ut fra våre preferanser - det betyr at noen vil legge det til kristendom noen til alternativt, noen til islam - alt etter våre preferanser (det vi vet fra før, det grunnlaget vi har til å tolke ting). Men opplevelsen av det paranormale (jeg beklager, men paranormal... det heter det paranormale, paranormale opplevelser osv, paranormal er navnet på siden her) er en opplevd ting, en blanding av sterke opplevelser og erfaringer, og det kan ikke læres, det kan kun oppleves@ngel skrev:Nei jeg er ikke helt enig med det acespace skrev, når det snakke om å tro på gud og jesus, djevel,.. Vi fikk faktisk undervisning på skole om dette og det finnes kirke. Vi går til kirke da vi gikk på skole. Det er blitt en del av tradisjon. Så det blir "automatisk" for noen å tro på det. Men paranormal er det egentlig ikke "vanlig" i samfunnet, ikke alle snakker om det heller.. Politker og lover snakker om kirke. Men ikke om paranormal!Globeline skrev:Ja, det er i grunn det. Noen kaller det det ene, og andre det andre - alt etter våre preferanser. Men det betyr ikke at det ikke eksisterer - for det gjør det. nemlig. Og det vet jeg fordi jeg erfarer det hver eneste dag av mitt liv.acespace skrev:Å TRO PÅ DET PARANORMALE ER DET SAMMA SOM Å TRO PÅ GUD Å JESUS, OG KRISTENDOMMEN OG ALT DET
Det er mange som ikke vet mye om det heller.. Og kanskje ikke noen har hørt om paranormal før mange år senere i livet.. Så derfor mener jeg at dette er litt "annerledes". For du må vel sett el hørt noe el opplevde noe for å "tro" på paranormal.. mener jeg....
Antall ord: 385
Hide post links |