Heisann!!
Jeg bor i et rekkehus i et forholdsvis tettbebygd strøk, ikke det man forbinder med spøkelser og skumle ting utover det..
Jeg har 3 barn og samboer, hund har vi også!
Tingen er at her skjer det mye rart. kan leve sitt eget liv, rare "flytte på møbler" lyder fra etasjen under der alle soverom er, radioen tar seg på av seg selv og skrur volumet til max, hunden bjeffer på ting som tilsynelatende ikke er der, barna sa en kveld at det sto en mann og røykte på rommet deres når de skulle legge seg og de nektet å sove på rommet sitt på en måned, dunking i vinduene, lyspærene eksploderer nesten daglig selv om vi har fått sjekket strømmen her og da var den helt iorden, senest igår var det en som plystet rett utenfor badedøren vår mens meg og samboeren tok et bad, alle barna sov...det er blitt litt for mye til at vi kan si at det er "ingenting"!
Jeg for min del har opplevd dette før for en del år siden på en annen plass jeg bodde, og da måtte vi leie inn et medium! Husker hun fortalte meg at jeg er mer åpen for slike ting enn folk generellt, og derfor tiltrekker jeg meg lettere den slags fenomener!
Jeg ønsker ikke å være åpen for dette, ikke fordi jeg er redd, men fordi jeg har barn jeg vil skåne for skremmende opplevelser! Nå vet ikke jeg hvor seriøs denne siden er, men jeg håper med dette å komme i kontakt med noen som kan mer om dette og kanskje har noen råd utover hva jeg kanskje kan gjøre for å ikke være så "attraktiv" for ånder...høres jo helt idiotisk ut dette, men sånn er det bare!
Håper noen kan hjelpe meg!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ bekymret..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Sep 2007 14:20
- 17
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Jeg forstår det slik at det ikke skremmer deg på noen måte de fenomenene du har, men setter spørsmålstegn ved at du har opplevd slike ting på tidligere steder du har bodd, kan det være noen avdøde gamle slektniger som går igjen? De kan jo være der for å passe på dere. Mannen som barna så "røykte på rommet dem", kan det være en gammel beste/oldefar etc? Kan du kjenne igjen noen tegn? Samme hendelser som der du bodde før?
Tv Radio osv lever sitt eget liv, kan jo iseg selv ofte skrives til at det er ånder i huset, ånder ernærer seg av energi, strøm og åpne, følsomme mennesker!
Er du den som merker mest, eller merker mann og barn, for ikke å glemme bikkja disse tingene også? Går ut ifra at du vet endel om ånder o.l. siden du tidligere har brukt medium!
Husk at kun 3-4 % av ånder er onde, og sålenge du/dere ikke blir angrepet eller føler dere trua på noen måte, må dere jo vurdere om det kan leves med eller ikke, men klart at barna har jo godt av å slippe "påkjenningene", og velger du å få huset renset så kan det godt være barna glemmer endel/mye av det de kanksje har opplevd og fått med seg (uten at jeg vet hvor gamle de er, til mindre jo mindre huskes!!)
Uansett lykke til, pleier å løse seg!
Tv Radio osv lever sitt eget liv, kan jo iseg selv ofte skrives til at det er ånder i huset, ånder ernærer seg av energi, strøm og åpne, følsomme mennesker!
Er du den som merker mest, eller merker mann og barn, for ikke å glemme bikkja disse tingene også? Går ut ifra at du vet endel om ånder o.l. siden du tidligere har brukt medium!
Husk at kun 3-4 % av ånder er onde, og sålenge du/dere ikke blir angrepet eller føler dere trua på noen måte, må dere jo vurdere om det kan leves med eller ikke, men klart at barna har jo godt av å slippe "påkjenningene", og velger du å få huset renset så kan det godt være barna glemmer endel/mye av det de kanksje har opplevd og fått med seg (uten at jeg vet hvor gamle de er, til mindre jo mindre huskes!!)
Uansett lykke til, pleier å løse seg!
Antall ord: 255
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25