Ja om en begynner å dyrke demoner/djevler, da blir det en realitet for dem som gjør det, sånn er det bare..marikken skrev:Mange her som burde holdt seg til komedie tror jeg
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ besatt av djevelen?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Antall ord: 35
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Globeline skrev:Fordi noen skremmer seg selv med masse skrekkfilmer og deretter tror det er slik virkeligheten er. Det er en grunn til at de filmene har 18 års grense.Vermilion Oriol skrev:Hmm.....merkelig tråd. Men hvorfor lurer man på noe sånt da???
Ja da synes jeg i så fall, nesten synd på dem. Selv jeg har ikke latt meg påvirke så lett da jeg i fjortiss alderen, utsatte meg for mind-f*ck experience type filmer.
Sist redigert av Borte.. på 02 Sep 2007 20:12, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
Ja det er så sant som det er sagt
Antall ord: 9
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
Ja det var det jeg prøvde å spørre om,men det er sikkert ikke lett for angel å skrive det når disse hormontuppene angriper til de grader. Kanskje han hadde hatt godt av å få en skikkelig foklaring? Og ikke bli tråkket og rakket ned på. Kanskje han seriøst tror at noen han kjenner er besatt,eller at han selv er besatt? Det som blir svart her er lite til hjelp uansett. Jeg sier ikke at djevelen driver og besetter mennesker, men jeg sier at de som tror det må få lov å snakke om det og kanskje få hjelp til å innse at det ikke skjer. Ikke spark noen som ligger nede.Vermilion Oriol skrev:Hmm.....merkelig tråd. Men hvorfor lurer man på noe sånt da???
Antall ord: 129
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
Det er inges om sparker å tråkker på.Dette er et forum hvor det er kan diskuteres alle veier.....opp og ned frem og tilbake....Azurah skrev:Ja det var det jeg prøvde å spørre om,men det er sikkert ikke lett for angel å skrive det når disse hormontuppene angriper til de grader. Kanskje han hadde hatt godt av å få en skikkelig foklaring? Og ikke bli tråkket og rakket ned på. Kanskje han seriøst tror at noen han kjenner er besatt,eller at han selv er besatt? Det som blir svart her er lite til hjelp uansett. Jeg sier ikke at djevelen driver og besetter mennesker, men jeg sier at de som tror det må få lov å snakke om det og kanskje få hjelp til å innse at det ikke skjer. Ikke spark noen som ligger nede.Vermilion Oriol skrev:Hmm.....merkelig tråd. Men hvorfor lurer man på noe sånt da???
Men man kan da ikke bli besatt om det ikke finnes en djevel :mozilla_surprised:
Antall ord: 171
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jan 2007 18:34
- 17
- Lokalisering: Oslo
Ganske usaklig innlegg. Slipknot har forresten ikke en dritt med satan eller satanisme og gjøre Og da mener jeg absoulutt 0.acespace skrev:Bare svarte klær, lite venner. frekke. hører på satan musikk som slipknot å satyricon osv.
Antall ord: 40
-
Sic Maggot
Sic Maggot
Hide post links |
Scary, det bviser bare at det er mer mellom himmel og jord enn det vi vet.magnolia skrev:Har du sett på haunted på discovery channel? Der er det uvanlig mange mennesker som har vært besatt av djevelen.
Jeg vet ikke, har aldri sett besatte mennesker. Amerikanerne har det med å overdrive det meste og skape sience fiction av det meste. Det er en film som er basert på en virkelig hendelse som heter: "The exorcism of emily rose"
Du får se den.
Men jeg tror det kan dreie seg om at en person får noen uvanlig interesser som ikke er normalt. Så en dokumentar på TVNorge for lang tid siden, der det var en engelsk fam som hadde ansatt en barnepike fra et annet europeisk land. Foreldrene oppdaget til sin skrekk at hun planla å ofre den lille sønnen deres til mørkets makter. De fant blant annet en dagbok som inneholdt masse merkelige symboler og beskrivelser på hvordan og når dette skulle skje. Kanskje denne jenta var besatt av djevelen? Hun hadde i allefall noen interesser som kunne skremme noen og enhver.
Antall ord: 187
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
hvis du ser bort fra bruk av geit og den 666 sangen..SicMaggot skrev:Ganske usaklig innlegg. Slipknot har forresten ikke en dritt med satan eller satanisme og gjøre Og da mener jeg absoulutt 0.acespace skrev:Bare svarte klær, lite venner. frekke. hører på satan musikk som slipknot å satyricon osv.
men liker SlipKnot jeg altså..
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
http://youtube.com/watch?v=_hd7j2XwwUk
Fant denne videoen Sant eller ikke er opp til deg å bedømme, men er man besatt så må det vel være noe lignende dette her.
Fant denne videoen Sant eller ikke er opp til deg å bedømme, men er man besatt så må det vel være noe lignende dette her.
Antall ord: 32
-
Sic Maggot
Sic Maggot
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
marikken skrev:Det er inges om sparker å tråkker på.Dette er et forum hvor det er kan diskuteres alle veier.....opp og ned frem og tilbake....Azurah skrev:Ja det var det jeg prøvde å spørre om,men det er sikkert ikke lett for angel å skrive det når disse hormontuppene angriper til de grader. Kanskje han hadde hatt godt av å få en skikkelig foklaring? Og ikke bli tråkket og rakket ned på. Kanskje han seriøst tror at noen han kjenner er besatt,eller at han selv er besatt? Det som blir svart her er lite til hjelp uansett. Jeg sier ikke at djevelen driver og besetter mennesker, men jeg sier at de som tror det må få lov å snakke om det og kanskje få hjelp til å innse at det ikke skjer. Ikke spark noen som ligger nede.Vermilion Oriol skrev:Hmm.....merkelig tråd. Men hvorfor lurer man på noe sånt da???
Men man kan da ikke bli besatt om det ikke finnes en djevel :mozilla_surprised:
Det virker som Angel mener det finnes en djevel. Og hvis han selv tror han er besatt er det bedre å klarne opp i det og være til hjelp enn å si at det ikke finnes djevler.
Men jeg spør: Mange sier det finnes Engler,Ånder og Hjelpere. Hvorfor skal det da bare finnes "gode" utgaver og ikke onde? Jeg tror selv ikke på djevelen som en enkelt person,men jeg tror på djevelske ånder som skaper faenskap.
Antall ord: 251
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Mener ikke å lage en diskusjon om Slipknot ut av det her, men geiten representerer dem selv som "black goats" istedet for "white lambs" hvis dere skjønner hva jeg mener. 666 sangen, eller The Heretic Anthem, handler om hvor mye dritt og møkk det er i plateindustrien for tiden.livingdeaddoll skrev:hvis du ser bort fra bruk av geit og den 666 sangen..SicMaggot skrev:Ganske usaklig innlegg. Slipknot har forresten ikke en dritt med satan eller satanisme og gjøre Og da mener jeg absoulutt 0.acespace skrev:Bare svarte klær, lite venner. frekke. hører på satan musikk som slipknot å satyricon osv.
Antall ord: 111
-
Sic Maggot
Sic Maggot
Hide post links |
Jeg har sett den der før, huske rikke om jeg ble skremt da, men nå ble jeg det. Tror ikke jeg kommer til å få sove i natt, enda jeg bare så under ti sekunder av filmen. Jeg er fremdeles forbanna over vedkommende som lasta den opp på YouTube. (Beklager virkelig språket). Det står som: KOMEDIE!SicMaggot skrev:http://youtube.com/watch?v=_hd7j2XwwUk
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Sorry, var ikke meningen og ødelegge nattesøvnen din! Skulle kanskje skrevet en advarsel..TheTech skrev:Jeg har sett den der før, huske rikke om jeg ble skremt da, men nå ble jeg det. Tror ikke jeg kommer til å få sove i natt, enda jeg bare så under ti sekunder av filmen. Jeg er fremdeles forbanna over vedkommende som lasta den opp på YouTube. (Beklager virkelig språket). Det står som: KOMEDIE!SicMaggot skrev:http://youtube.com/watch?v=_hd7j2XwwUk
Antall ord: 108
-
Sic Maggot
Sic Maggot
Hide post links |
Hehe, inget problemo. Jeg må bare ha på alle lysene i gangen og på rommet mitt, da får jeg vel soe... <<Jeg ser rundt meg og bak meg når jeg skriver dette>>SicMaggot skrev:Sorry, var ikke meningen og ødelegge nattesøvnen din! Skulle kanskje skrevet en advarsel..TheTech skrev:Jeg har sett den der før, huske rikke om jeg ble skremt da, men nå ble jeg det. Tror ikke jeg kommer til å få sove i natt, enda jeg bare så under ti sekunder av filmen. Jeg er fremdeles forbanna over vedkommende som lasta den opp på YouTube. (Beklager virkelig språket). Det står som: KOMEDIE!SicMaggot skrev:http://youtube.com/watch?v=_hd7j2XwwUk
Antall ord: 144
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
ja, men hvem bruker nå geita som et symbol? jo satanistene. og hva står 666 for? jo, djevelens navn/tegn ifølge Bibelen. så man kan knytte de opp mot en ting som satanisme, fordi de bruker endel symboler fra denne "religionen".SicMaggot skrev:Mener ikke å lage en diskusjon om Slipknot ut av det her, men geiten representerer dem selv som "black goats" istedet for "white lambs" hvis dere skjønner hva jeg mener. 666 sangen, eller The Heretic Anthem, handler om hvor mye dritt og møkk det er i plateindustrien for tiden.livingdeaddoll skrev:hvis du ser bort fra bruk av geit og den 666 sangen..SicMaggot skrev:Ganske usaklig innlegg. Slipknot har forresten ikke en dritt med satan eller satanisme og gjøre Og da mener jeg absoulutt 0.acespace skrev:Bare svarte klær, lite venner. frekke. hører på satan musikk som slipknot å satyricon osv.
men igjen, har ikke noe imot SlipKnot, liker musikken jeg..
Sist redigert av livingdeaddoll på 02 Sep 2007 20:34, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 166
Hide post links |