Fanger et kamera opp mere en vi kan se??
Jeg fikk ikke sett den filmen åndene som angrep kamera, for den virka jo selvfølgelig ikke for meg..
Jeg har sett på bildene i bildegalleriet men, hvordan kan man vite at det ikke er tull og tøys?
Jeg tror på ting man ikke ser, det kan være lurt når jeg jobber som elektrikker
men må si jeg har litt vansklig heter med å tro på spøkelser og folk som går igjen og sånne ting da..
Men det er klart at hvis jeg opplever det, og jeg ikke sjønner hva som sjer, så forandrer det seg nok temlig kjapt ja..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Må bare spørre..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 22:58
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Må bare spørre..
Antall ord: 115
jeg tror ikke på tilfeldighetene..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Ikke godt å si...
Min personlige lille teori er at siden ikke alle mennesker kan se ånder/gjenferd/spøkelser, kan heller ikke vanlige kameraer fange dem opp.
Min personlige lille teori er at siden ikke alle mennesker kan se ånder/gjenferd/spøkelser, kan heller ikke vanlige kameraer fange dem opp.
Antall ord: 27
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
- Blitt takket: 1 gang
det er noe avansert det med ånde visning, for det er noen som ser mens andre ikke ser det samme.
Men det er radio bølger du kan sammenligne det med, forkjelige sekvenser de viser seg i, hvis du er inne på den samme sekvensen som ånden kan du se hvis ikke ser du ingen ting det samme gjelder å og høre.
Og det heter det at filmer og bilder kan ta opp mer en øyet men regelen gjelder og for kammerane.
altså du kan se men klarer ikke å fange dem på karmera eller du kan ta å fange dem på karmera men ikke klare å se de.
heldige så klarer du begge deler.
Og sekvensen din forandrer seg hele tiden. så du vet ikke hva du ser rundt neste hjørnet.
Men det er radio bølger du kan sammenligne det med, forkjelige sekvenser de viser seg i, hvis du er inne på den samme sekvensen som ånden kan du se hvis ikke ser du ingen ting det samme gjelder å og høre.
Og det heter det at filmer og bilder kan ta opp mer en øyet men regelen gjelder og for kammerane.
altså du kan se men klarer ikke å fange dem på karmera eller du kan ta å fange dem på karmera men ikke klare å se de.
heldige så klarer du begge deler.
Og sekvensen din forandrer seg hele tiden. så du vet ikke hva du ser rundt neste hjørnet.
Antall ord: 130
ta det med et smil
Hide post links |
tja, det er jo mange som faker bilder, da så du bør ikke stole på att alt er noe paranormalt.
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
- Blitt takket: 1 gang
er faktisk enig med deg om detmattao92 skrev:tja, det er jo mange som faker bilder, da så du bør ikke stole på att alt er noe paranormalt.
feik er noe dritt det ødlegger for ekte bilder
et godt råd tro på dine egne bilder
Antall ord: 48
ta det med et smil
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 22:58
- 17
Ja vel, da vil det egentlig si det at at en kan se alt dette på et termofotegrafert bilde da..
Men disse kameraene er svert dyre.. så det er vel ikke noe å surre med.. men disse vi faktisk gi veldig klare bilder hvis det er noe muffens rundt om kring.. det som også vil virke på samme måten er jo en IR detektor. enten en som vil tenne lyset eller sånn som er til alarmer. denne vil jo da kunne løse ut.. hvis det blir en tempratyrforandring, som om et meneske skulle ha gått for bi.. men er jo litt skeptisk da..
Men disse kameraene er svert dyre.. så det er vel ikke noe å surre med.. men disse vi faktisk gi veldig klare bilder hvis det er noe muffens rundt om kring.. det som også vil virke på samme måten er jo en IR detektor. enten en som vil tenne lyset eller sånn som er til alarmer. denne vil jo da kunne løse ut.. hvis det blir en tempratyrforandring, som om et meneske skulle ha gått for bi.. men er jo litt skeptisk da..
Antall ord: 106
jeg tror ikke på tilfeldighetene..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Kamera med varmesensor kan fange opp ånder og energier (markante tempraturendringer uten rasjonell forklaring) EVP kan fange opp stemmer/åndelige lyder, som vi ikke kan høre, men som opptakern kan fange opp og blir da avspilt med mange gangers forsterkning av lyd.
Uten å si at jeg har så spesielle evner (for det vil egentlig jeg ikke si jeg har) så er jeg nokså sensitiv, kan ofte merke ånders nærver, og har sett ånder et par-tre ganger også, og da har de vist seg uventa og i noen få sekunder (3-4 sek max)
Merker oftest på kroppen, får tung pust, kjenner plutselig kulde...kan være seg også at jeg får inn små beskjeder, som kan være av intuiosjoen at "her er det noen"...og samtidig kunne få det bekrefta f.esk. uavhengig av andre.
Uten å si at jeg har så spesielle evner (for det vil egentlig jeg ikke si jeg har) så er jeg nokså sensitiv, kan ofte merke ånders nærver, og har sett ånder et par-tre ganger også, og da har de vist seg uventa og i noen få sekunder (3-4 sek max)
Merker oftest på kroppen, får tung pust, kjenner plutselig kulde...kan være seg også at jeg får inn små beskjeder, som kan være av intuiosjoen at "her er det noen"...og samtidig kunne få det bekrefta f.esk. uavhengig av andre.
Antall ord: 141
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
er det noen som har prøvd å filme en TV skjerm som ikke står på, for å se om det dukker opp noe der? eller var det slik at den skulle stå på, men være på en "snøete" kanal?
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Apr 2007 21:50
- 17
den må visst være skjevinnstilt, hva det nå enn er..... :mozilla_wink:livingdeaddoll skrev:er det noen som har prøvd å filme en TV skjerm som ikke står på, for å se om det dukker opp noe der? eller var det slik at den skulle stå på, men være på en "snøete" kanal?
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
hehe, sa meg mye. aner du hva denne typen spiritisme/åndekontakt kalles?*JUNE* skrev:den må visst være skjevinnstilt, hva det nå enn er..... :mozilla_wink:livingdeaddoll skrev:er det noen som har prøvd å filme en TV skjerm som ikke står på, for å se om det dukker opp noe der? eller var det slik at den skulle stå på, men være på en "snøete" kanal?
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Aug 2007 19:46
- 17
- Kjønn (valgfri): kar
- Blitt takket: 2 ganger
jeg mener at siden alle har tulla med at det er et spøkelse her å bla bla sånne ting så begynner folk og ikke tro på det. hadde de fleste vært seriøse så...
Antall ord: 36
God gave rock 'n' roll to YOU
Hide post links |