Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjelpe meg, aner ikke hva jeg skal gjøre med denne

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
christin86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Des 2006 02:05
17

Hjelpe meg, aner ikke hva jeg skal gjøre med denne

Innlegg av christin86 »

Jeg har fått en stor kul i bak hodet mitt i dag.
Da jeg dusjet fikk jeg pluteslig dusj hodet rett i hodet med ett smell, og det gjorde veldig vondt etter som det er veldig tunkt og stort, jeg ristet på hodet så satte jeg det på plass igjen og sørget for att det var ordentlig festet. (Trodde at det bare hang løst eller noe), så tok det noen minutter så fikk jeg den smelt i hodet igjen denne gangen med en enorm kraft, fikk skikkelig ondt i hodet mitt, har vondt enda og det svimlet for meg...(Dette har aldrig skjedd før, har bodd her i ett år)
Da skjønte jeg at det måtte være noe. Vet at det spøker her og jeg har opplevd mye negativ energi her som raseri osv...

Men nå har det begynt å gå fysisk på meg???.... Er dette farlig og bør jeg gjøre noe med dette? tørr nesten ikke å vere her mere, har opplevd sinsykt mye skummelt her, til og med venner av meg er blitt veldig skremt og opplevd ting her...
Har pleid å takle slike ting, men denne personen er havy altså...vet ikke hva jeg skal gjøre.... Noen råd?
Antall ord: 211
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Pianisten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jan 2007 20:19
17
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 1 gang

Innlegg av Pianisten »

Du sier at det er så mye som har skjedd..Kan du ikke gi noen eksempel?
Hmm, kanskje dusjhodet bare henger løst..uansett om du satte det på godt igjen?
Antall ord: 31
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

IdaSofie skrev:Du sier at det er så mye som har skjedd..Kan du ikke gi noen eksempel?
Som festet er dårlig og løsner etter en liten stund likevel. For det virker snodig at det skal gå løs på deg fysisk. Eller kanskje ikke? Hvis de energiene du beskriver, kjennes som raseri, så kan det kanskje være noe farlig likevel? Jeg har en tendens til å slenge ut teorier til og med om ting jeg vet svært lite om, så håper noen andre kan hjelpe deg mer enn jeg med mine halvville gjetninger..!
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
marikken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Apr 2007 22:41
17
Kjønn (valgfri): jiiinte
Lokalisering: rygge

angrepet

Innlegg av marikken »

jeg har opplevd i huset mitt,en kjempe sint energi,som "gikk løs" på fysiske ting.Men det var ikke angrepet på meg,men han viste meg gjennom å lukke dørene mine opp og igjen-opp og igjen.Men jeg kjente sinnet hans.!Bare for å ha sagt det måtte jeg få han fjærnet gjennom en utdrivelse.Da forsvant han......
Så det er jo mulig at du kan ha blitt fysisk angrepet,men også kan du prøve å bytte dusjutstyret først :mozilla_wink: .Lykke til
mvh marikken
Antall ord: 90
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

christin86
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av christin86 »

IdaSofie skrev:Du sier at det er så mye som har skjedd..Kan du ikke gi noen eksempel?
har en del ting å si ja...
Det smeller kraftig i dørene, akkurat som det er en stor mann som står og hamrer med hånd flaten eller knytt neven i dørene, parsienene går opp og igjen "av seg selv", ting som flytter på seg eller detter over ende, vond lukt som kan plutselig oppstå og så forsvinne og slike ting... En dag var komfyren slått på(jeg hadde ikke laget noe mat, to dager siden jeg hadde laget mat på kjøkkenet sist) og det var glo varmt på kjøkkenet...

Og det er mye raseri, en dag våknet jeg opp etter fem minutter, med et ekstremt rasiri anfall helt uten videre, jeg var skikkelig sint og jeg aner ikke hvorfor... har ingen verdens grunn til det. Det var som om jeg følte en annens person ekstreme rasri.... Har aldrig følt meg så sinna før... og jeg er ofte deprimert når jeg er i huset, og det er bare i det huset der...

Jeg er 100% at dusj hodet satt godt fast, da jeg festet det igjen... det forsikret jeg meg om, så det kan det nok ikke vere....
Antall ord: 232
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

christin86
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av christin86 »

Oi så at det med persienene virket litt teit ut :mozilla_oops: hehe det jeg mente var at persienen blir vippet på som om det er noen som titter ut gjennom dem.... ikke at de blir dradd opp og igjen....til og med jeg sliter med å få dem opp, fordi de er så tunge...
Antall ord: 52
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
marikken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Apr 2007 22:41
17
Kjønn (valgfri): jiiinte
Lokalisering: rygge

energi

Innlegg av marikken »

Hei!
Du skulle ikke tenke på å få en utdrivelse hos deg?Det høres ikke bra ut.Jeg er veldig sikker på at du får det mye bedre ved å få dette vekk,så du får ro i huset. :mozilla_smile:
mvh marikken
Antall ord: 44
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Chriistiina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2007 21:04
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hamar

Re: Hjelpe meg, aner ikke hva jeg skal gjøre med denne

Innlegg av Chriistiina »

christin86 skrev:Jeg har fått en stor kul i bak hodet mitt i dag.
Da jeg dusjet fikk jeg pluteslig dusj hodet rett i hodet med ett smell, og det gjorde veldig vondt etter som det er veldig tunkt og stort, jeg ristet på hodet så satte jeg det på plass igjen og sørget for att det var ordentlig festet. (Trodde at det bare hang løst eller noe), så tok det noen minutter så fikk jeg den smelt i hodet igjen denne gangen med en enorm kraft, fikk skikkelig ondt i hodet mitt, har vondt enda og det svimlet for meg...(Dette har aldrig skjedd før, har bodd her i ett år)
Da skjønte jeg at det måtte være noe. Vet at det spøker her og jeg har opplevd mye negativ energi her som raseri osv...

Men nå har det begynt å gå fysisk på meg???.... Er dette farlig og bør jeg gjøre noe med dette? tørr nesten ikke å vere her mere, har opplevd sinsykt mye skummelt her, til og med venner av meg er blitt veldig skremt og opplevd ting her...
Har pleid å takle slike ting, men denne personen er havy altså...vet ikke hva jeg skal gjøre.... Noen råd?

ja, hvis det begynner å gå fysisk utover deg så kan det være farlig, jeg syns du burde få hjelp, det er sikkert noen her inne på para. som kan hjelpe deg : ) Lykke til !
Antall ord: 247
det finnes mer mellom himmel og jord, enn det vi vet !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

christin86
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av christin86 »

deter en stund sidenjeg har vært her nå...har rett og slett ikke hatt tid. Tuen takk for råd Jeg har nå flyttet der i fra, hadde ikke klart å bo der lengre uansett, ikke etter det siste jeg opplevde. orker ikke å fortelle om det en gang :( jeg flyttet noen dager etter på... og etter det har kroppen min hatt en behagelig ro...
Antall ord: 64
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

line001
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Okt 2005 20:04
19
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av line001 »

altså denne hendelsen som du har opplevd kan være tilfeldigheter.. så ikke stress deg opp å vær husredd.. eller i ditt tilfelle dusjredd:P

Jeg har opplevd selv at ting detter ned fra steder det ikke burde skje.. men slike ting skjer... noen ganger kan det være forusaket av energier men også av ren tilfeldighet..
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
zarsha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Sep 2007 20:27
17

hei

Innlegg av zarsha »

hei . kor gammelt er huset ? bodd noen der før? men en ting ikke bli redd vertfall. jeg er klarsynt og har vert det siden jeg ble fødd . det kan verre ånd og ikke det vet ikke jeg men vist ikkke det går åver etter en stond så må du kontakte noen
men ta det ed ro
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

christin86
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av christin86 »

line001 skrev:altså denne hendelsen som du har opplevd kan være tilfeldigheter.. så ikke stress deg opp å vær husredd.. eller i ditt tilfelle dusjredd:P

Jeg har opplevd selv at ting detter ned fra steder det ikke burde skje.. men slike ting skjer... noen ganger kan det være forusaket av energier men også av ren tilfeldighet..
Jeg er ikke noe hus redd eller Dusj redd ;P, kansje det var en tilfeldighet det skjønner jeg, men det er ett meget lett dusjhode, og jeg fikk en kul og hadde hode verk i ca tre dager. Jeg kjønner bare ikke hvordan ett lett dusj hode kan gjøre så store skader.... og slå mmeg så hart. (hardere den andre gangen, da føltes det som om den ble drust i hodet mitt) skjønner det kan være en sammen treff her men, jeg tror ikke det er noe når jeg ser hva andre ting jeg har opplevd i det huset...
Antall ord: 165
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

christin86
Nybegynner
Nybegynner
17

Re: hei

Innlegg av christin86 »

zasha skrev:hei . kor gammelt er huset ? bodd noen der før? men en ting ikke bli redd vertfall. jeg er klarsynt og har vert det siden jeg ble fødd . det kan verre ånd og ikke det vet ikke jeg men vist ikkke det går åver etter en stond så må du kontakte noen
men ta det ed ro
Huset er fra 1880 og er i et område som var hardt rammet under krigen. Etter det siste jeg opplevde i det huset, våger jeg meg ikke inn der mere...eller i hvertfall ikke lenge..jeg tørr ikke å beskrive hva som skjedde den dagen, her en gang. Det skremte meg fryktelig. Jeg er noe klarsynt selv.. og har vært det også hele livet, men jeg har aldrig opplevd noe slikt før ikke noe så ekstremt agresivt som dette...... etter jeg flyttet der i fra har jeg fått en ro i kroppen og føler meg lykkelig igjen.... Og det som var der kan skremme vannet av deg tro meg.
Antall ord: 176
LUV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links