Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkrekk- Mareritt!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lille Drøm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jul 2005 21:40
19

Skrekk- Mareritt!!!

Innlegg av Lille Drøm »

Dere får alle unnskylde meg min kommende utblåsning! Men nå må det ut og jeg er nødt å få noe hjelp snart.( P.s I samme sleng så så jeg at lille meg ikke har logget meg ut av siden her siden jeg var her sist i Januar, så sorry for det)

Tilbake til mitt lille store problem...

Ja, jeg har evner.. Nei, jeg kan ikke kontrollere de. Men nå begynner ting å bli veldig plagsomt. Jeg får ikke EN J"#%#" Natt i fred, den ene marerittet avløser det andre, jeg har lært meg å ikke frykte de lenger, men uansett går det veldig utover natte søvnen.
Jeg er sliten, sliten av de som trasker rundt her i leiligheten min og tar energi av meg, de som gir meg lammelser så fort hodet treffer puta og det samme forbaskade marerittet hver natt!
Jeg har tross alt to barn, jobb og andre verv og nå begynner jeg å bli utslitt...

Jeg har prøvd å få kontakt, men ingen vil gi meg informasjon... Jeg er ikke en seende ( har faktisk bedt om å få slippe, siden jeg var det i yngre alder)

Er det noen som i det hele tatt kan "se" inn til meg og se hva som i det H"#¤%"#¤ er det som foregår her om dagen??
Barna mine merker det... Kjæresten min hører og føler det... Selv om jeg har sterke evner ( noe jeg tror egentlig alle ikke skeptikere har) klarer jeg ikke bryte igjennom. Jeg vet hvordan jeg beskytter meg, men det hjelper ikke det dugg.
Marerittet er som tatt ut av en helt foreferdelig skrekkfilm, med meg i hovedrollen... selv om jeg ser det utenfra!
Hvis noen i det hele tatt føler at de kan hjelpe meg, please send meg en PM.
Takk for oppmerksomheten og håper på svar.
Håpefull hilsen Lille Drøm
Antall ord: 317

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Krull - sluttet

Re: Skrekk- Mareritt!!!

Innlegg av Krull - sluttet »

Lille Drøm skrev:Dere får alle unnskylde meg min kommende utblåsning! Men nå må det ut og jeg er nødt å få noe hjelp snart.( P.s I samme sleng så så jeg at lille meg ikke har logget meg ut av siden her siden jeg var her sist i Januar, så sorry for det)

Tilbake til mitt lille store problem...

Ja, jeg har evner.. Nei, jeg kan ikke kontrollere de. Men nå begynner ting å bli veldig plagsomt. Jeg får ikke EN J"#%#" Natt i fred, den ene marerittet avløser det andre, jeg har lært meg å ikke frykte de lenger, men uansett går det veldig utover natte søvnen.
Jeg er sliten, sliten av de som trasker rundt her i leiligheten min og tar energi av meg, de som gir meg lammelser så fort hodet treffer puta og det samme forbaskade marerittet hver natt!
Jeg har tross alt to barn, jobb og andre verv og nå begynner jeg å bli utslitt...

Jeg har prøvd å få kontakt, men ingen vil gi meg informasjon... Jeg er ikke en seende ( har faktisk bedt om å få slippe, siden jeg var det i yngre alder)

Er det noen som i det hele tatt kan "se" inn til meg og se hva som i det H"#¤%"#¤ er det som foregår her om dagen??
Barna mine merker det... Kjæresten min hører og føler det... Selv om jeg har sterke evner ( noe jeg tror egentlig alle ikke skeptikere har) klarer jeg ikke bryte igjennom. Jeg vet hvordan jeg beskytter meg, men det hjelper ikke det dugg.
Marerittet er som tatt ut av en helt foreferdelig skrekkfilm, med meg i hovedrollen... selv om jeg ser det utenfra!
Hvis noen i det hele tatt føler at de kan hjelpe meg, please send meg en PM.
Takk for oppmerksomheten og håper på svar.
Håpefull hilsen Lille Drøm

Hvilke evner har du da?

Har du noen dokumentasjon på evnene dine?
Antall ord: 333

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Drøm
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Lille Drøm »

He he, vet du hvor man kan dokumentere de??? :mozilla_smile:

Har nok ikke det, har ikke gått kurs og sånn, hvis det er det du sikter til... Da ville jeg sannsynligvis visst mer å ikke spurt om hjelp ville jeg tro.....

Jeg vet hva jeg opplever og det holder... Har hjulpet mange andre også...
Det slår seg av og på når noen vil ha igjennom noe, men nå får jeg ikke tak i noe nå... så nå jeg er sliten... :mozilla_frown:
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Lille Drøm skrev:He he, vet du hvor man kan dokumentere de??? :mozilla_smile:

Har nok ikke det, har ikke gått kurs og sånn, hvis det er det du sikter til... Da ville jeg sannsynligvis visst mer å ikke spurt om hjelp ville jeg tro.....

Det slår seg av og på når noen vil ha igjennom noe, men nå får jeg ikke tak i noe nå... så nå jeg er sliten... :mozilla_frown:
Her har du en kar, som tilbyr deg mye penger hvis du kan vise til noen som helst paranormale evner.

Du sier at du har sterke evner, så da burde det vel ikke være noen problem? prohttp://www.youtube.com/watch?v=39PM03iVbqE&mod ... earch=blem?
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Drøm
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Lille Drøm »

Kom ikke inn på den siden... desverre!

:mozilla_frown:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Siden kan ikke vises
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Krull skrev:

Her har du en kar, som tilbyr deg mye penger hvis du kan vise til noen som helst paranormale evner.

Du sier at du har sterke evner, så da burde det vel ikke være noen problem? prohttp://www.youtube.com/watch?v=39PM03iVbqE&mod ... earch=blem?

Så du har ikke slike evner alikevel da?
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Krull skrev:
Krull skrev:

Så du har ikke slike evner alikevel da?

http://www.youtube.com/watch?v=QlfMsZwr8rc
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Drøm
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Lille Drøm »

He he :D
Nei sånne har jeg ikke ;¨
Jeg kan ikke flytte på noe med tankene, eller late som jeg kan heller for den saks skyld ;-)
Var bra den :)
Klem
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Drøm
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Lille Drøm »

Ingen andre som har det som meg?? Heldige dere da...
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Innlegg av @ngel »

Høres ikke noe hyggelig ut nei..

Hva med å sette deg ned og "meditere" og prøv å få kontakt med de. Så gi klar beskjed at du ikke ønske det og ber dem å la deg være i fred?? Hvis det ikke hjelper så prøv å "lukke" deg helt, altså vær bestemt på at du IKKE ØNSKE det og LUKKET deg helt??? Hvis det er mulig så.?. (jeg kjenner ikke til sånt men vet bare at sånn kan fungerer..?.)

Håper iallfall du få hjelp og finne løsning på det snart :)
Antall ord: 95
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Marielleffs
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2007 20:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: førre

Innlegg av Marielleffs »

Det finnes mange prester som driver gjenferd ut av husene til folk, og de driver vekk gjenferd som har ''henggt seg fast'' i en person.. Så har du jo åndenes makt, det pleier jo å fungere for de fleste,(hvis ikke hele åndenes makt bare er bullshit da?)

håper du får fikset det iallefall:)
vet Godt hvor slitsomt det er med søvnløse netter, og iriterendes med slike evner!..

Foresten, hvis du finner noen prester eller noen som driver vekk gjenferd, eller hvis noen andre vet om noen, vær så snill gi meg beskjed?!

:)
Antall ord: 97
♥ When All Are One And One Is All, To Be A Rock And Not To Roll♥

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DiMalo
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 15 Mai 2007 22:08
17
Kjønn (valgfri): Male
Lokalisering: I en koffert

Innlegg av DiMalo »

Marielleffs skrev:

Foresten, hvis du finner noen prester eller noen som driver vekk gjenferd, eller hvis noen andre vet om noen, vær så snill gi meg beskjed?!

:)
Den norske kirke bygger på den protestantiske trosretning og denne tror ikke på besettelse/utdrivning av ånder fra mennesker. Noen presten vil sikkert kunne velsigne et hus siden dette er innenfor deres rammer, men utdrivelse er meget værre. Den katolske kirken åpner for slike ting, men da må bevisene være sterke og plagene voldsomme. Jeg ville alikevel ha kontaktet den katolske kirke så lenge dette er et problem som går ut over ens livskvalitet.

Den katolske kirke
Antall ord: 108
tiocfaidh ar la

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links