Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva er dette?!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
cubina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Mai 2007 21:09
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av cubina »

Otis skrev:playboy channel:P?
#-o Do`h!! Ferska!!

*ler* Nettopp det jeg stussa på etter jeg hadde lagt ut bildene.
Har som oftest på MTV el lignende så er nok bare en musikkvideo.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Froyakristine
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Apr 2006 19:35
18
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Froyakristine »

cubina skrev:
#-o Do`h!! Ferska!!

hehe men søte hunder da.. let me know viss de får valper
Antall ord: 49
Frøya kristine ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wtfbbq

Innlegg av wtfbbq »

cubina skrev:
#-o Do`h!! Ferska!!

hehe jau, ville bare tulle litt xD
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Nov 2006 15:31
18
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

høres ikke veldig gøy ut, d dere opplever! men akkurat de bildene er nok gjennskinn fra tv-n.. lykke til :mozilla_surprised:
Antall ord: 24
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cubina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Mai 2007 21:09
17
Lokalisering: Drammen

Innlegg av cubina »

I går fikk vi endelig besøk av ei som holder på healing og driver ut ånder.

Da hun gikk ut av bilen sa hun, her er det noe ja.
Hu sa hu ble svimmel bare av å være i huset. Hun gikk i nesten alle rommene og sa at de værste rommene var i kjelleren og i 3. etasje.

Hun sa de ikke var på noen måte slemme, men de ville ha det som de hadde det. Og ville styre huset selv.
Da hun skulle rense på ett rom i kjelleren stoppet hun i døren, jeg stod vedsiden av lysbryteren så jeg slo på lyset, da tok hu ett skritt inn i rommet og lyset gikk. Hun sa de ikke ville ha henne der. Jeg prøve slå av og på lyset men det kom ikke på.
Hun sa når hu renset så kunne hun gå lengre inn men det var som en vegg møtte henne i døren.
Etter det gikk vi opp i 3. (der det har bråket mye)
Vi satt og snakket, hundene mine var med oss og hun så på hundene. Hun sa til de "Ja, dere merker de dere også" Begge hundene satt stille og så mot døren. De var ikke redde eller på noen måte agressive..
Så slo fryseren i gangen seg av. Samboeren dro ut kontakten og satte den i men skjedde ikke noe så lot den bare stå i.

Vi satte oss ned i en ring, lukket øynene holdt hverandre i henda og hun sa vi skulle tenke oss at det var lys i hele huset, og at det var kjærlighet og varme her. Jeg merket det begynte snurre rundt, tok hodet ned og da kjentes det ut som jeg svevde. Helt j*velig!
Veit ikke hvor lang tid vi satt sånn, ingen anelse men tipper 10-15 min.
Hun sa vi skulle begynne ta farvel til de, og at vi kunne åpne øynene når vi hadde gjort det. Hun sa at de hadde gjort sitt her osv.. Jeg kjente det var som noen priket/stakk meg i armen.
Jeg åpnet øynene og så på henne, hun så rett fram i lufta og rett før hun sa "Dra herfra Nå!" Da slo fryseren seg på.....
Enten forferdelig bra samentreff eller ... Ja
Ikke veit jeg!!

Da hun skulle dra trodde hu de fortsatt var her men at de ikke kom til å plage oss så mye.

Jeg spurte om hun kunne kjenne/heale min eldste hund, hun har vært syk i 3 mnd men dyrlegene viste ikke hva det var. Tatt masse prøver osv.. Hun har hadd veldig hard avføring og ikke vært seg selv.
Hun viste hun var sterilisert for det sa jeg til henne da hun lurte på hvordan det var å ha ei tispe og en hanhund.
Hun kjente over henne og holdt under magen hennes, spørte hvordan avføringen hennes var, jeg sa hun hadde veldig hard avføring. Hun holdt på litt til og sa til Tequila(hudnen) at hun ikke måtte være så purkete. (noe hun har vært når jeg tenker over det)
Hun anbefalte akupuntur så vi får prøve det :)

I natt var det stille..
Har ett rom oppe som det står masse gamle ting i. Snoket der litt i stad og fant ett bilde av ett gamelt par, har en anelse om det var de som bodde her. Fant også kam, børste osv.. Kan ta bilde etterpå
Her er av paret, syns de ser døde ut jeg, de tok jo bilder av de døde før.
Tenkte det kunne være ett slikt bilde, men de smiler på bildene. Hadde vel vært helt nøytrale om de var døde!?
Bilde
Bilde
Antall ord: 643

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Det var ikke ett godt medium du hadde som anbefalte akupunktur på hunden din fordi den var purkette og som på toppen av de hele avsluttet renselsen med og si att "Jeg tror de er her ennå".
Helt ærlig, jeg tror det er ytterst få mennesker som kan det der. Jeg har selv sett ett lite mirakel en gang der ett medium kom med info. som det helt umulig kunne vite noe om, derfor avfeier jeg ikke det du tror.

Når de gjelder bildet der syns jeg de ser særdeles levende ut jeg.
I allefall på bildet. Ett flott par, litt gamle bare.
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Simbim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Aug 2007 11:33
17

Innlegg av Simbim »

OH! Elsker den sangen som er på The Voice er. "Oh baby".
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links