Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderAlternativ Sonen - Nytt TV program

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Skeptisk til det programmet her ass :mozilla_undecided:
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mason
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2007 18:00
17
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av mason »

Sonen spør her om det er noe som vi her inne mener vi burde ha med eller kan komme med tips om hvem som kan delta. Ser at det ikke har kommet mange forslag, men det plages over at programmet ikke er seriøst o,l. Hvorfor ikke benytte seg av denne sjangsen til å gjøre det seriøst? De kommer her med en forespørsel, og mulighetene ligger der for den enkelte. det letteste er å sitte stille og klage i ettertid. pg når det endelig er noen som vil være med er det fort slik at dette blir kritisert i ettertid av mange her inne. mitt råd er derfor: gjør det dere kan for at det skal komme et program som tar opp dette serøst og på en god måte. eller slå dere til ro med at programmet blir slik det blir siden de ikke fikk hjelp av stort flere enn OM. Ikke klag på han i ettertid, han stiler jo opp som en av de få som vil.
Antall ord: 177
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av kraBat »

mason skrev:Sonen spør her om det er noe som vi her inne mener vi burde ha med eller kan komme med tips om hvem som kan delta. Ser at det ikke har kommet mange forslag, men det plages over at programmet ikke er seriøst o,l. Hvorfor ikke benytte seg av denne sjangsen til å gjøre det seriøst? De kommer her med en forespørsel, og mulighetene ligger der for den enkelte. det letteste er å sitte stille og klage i ettertid. pg når det endelig er noen som vil være med er det fort slik at dette blir kritisert i ettertid av mange her inne. mitt råd er derfor: gjør det dere kan for at det skal komme et program som tar opp dette serøst og på en god måte. eller slå dere til ro med at programmet blir slik det blir siden de ikke fikk hjelp av stort flere enn OM. Ikke klag på han i ettertid, han stiler jo opp som en av de få som vil.
Hvis du skal se så lyst på det så skakke jeg stå i veien. Jeg tror ikke de sonen folka bør trekke en så kjapp beslutning på Olav Moldestad. Er nok av folk her inne som er minst like kvalifisert vil jeg tro? speak out! Få noen nye efarne representanter for det paranormale..
Antall ord: 233

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

Det blir uansett et utrolig lite givende program hvis det blir slik at selvutnevnte eksperter og troende skal styre hele greia. Synes vi skal ha med BA som en slags "Bauge" karakter fra Lønning og Staff for de av oss som er så gamle at vi husker det programmet.

Så håper jeg at programmet klarer å ta for seg det viktige og det er sannheten. Om ouija funker beror ikke på om planchetten beveger seg, men om svarene stemmer.
Uansett så trenger man ikke så mange skeptikere i studio så lenge programlederne gjør jobben sin.
Antall ord: 97
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mason
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av mason »

kraBat skrev:
mason skrev:Sonen spør her om det er noe som vi her inne mener vi burde ha med eller kan komme med tips om hvem som kan delta. Ser at det ikke har kommet mange forslag, men det plages over at programmet ikke er seriøst o,l. Hvorfor ikke benytte seg av denne sjangsen til å gjøre det seriøst? De kommer her med en forespørsel, og mulighetene ligger der for den enkelte. det letteste er å sitte stille og klage i ettertid. pg når det endelig er noen som vil være med er det fort slik at dette blir kritisert i ettertid av mange her inne. mitt råd er derfor: gjør det dere kan for at det skal komme et program som tar opp dette serøst og på en god måte. eller slå dere til ro med at programmet blir slik det blir siden de ikke fikk hjelp av stort flere enn OM. Ikke klag på han i ettertid, han stiler jo opp som en av de få som vil.
Hvis du skal se så lyst på det så skakke jeg stå i veien. Jeg tror ikke de sonen folka bør trekke en så kjapp beslutning på Olav Moldestad. Er nok av folk her inne som er minst like kvalifisert vil jeg tro? speak out! Få noen nye efarne representanter for det paranormale..
Helt enig med deg at det er mange som sikkert har like store kvalifikasjoner som han. Men problemet blir at de ikke stiller opp slik som han gjør. At det hadde vært flere personer som hadde vært representanter hadde vært flott. Men, hvis det ikke er noen andre... hva skal de gjøre da..?
Antall ord: 293

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mason
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av mason »

science skrev:Det blir uansett et utrolig lite givende program hvis det blir slik at selvutnevnte eksperter og troende skal styre hele greia. Synes vi skal ha med BA som en slags "Bauge" karakter fra Lønning og Staff for de av oss som er så gamle at vi husker det programmet.

Så håper jeg at programmet klarer å ta for seg det viktige og det er sannheten. Om ouija funker beror ikke på om planchetten beveger seg, men om svarene stemmer.
Uansett så trenger man ikke så mange skeptikere i studio så lenge programlederne gjør jobben sin.
Man tar ikke med de som "ikke skjønner vitsen at 22 stykker løper etter en ball. Gi dem 1 hver" på panelet som diskuterer CL eller tippeligaen. Blir litt av den samme settingen. Husk også at dette programmet ikke har som oppgave å opplyse folk, men å få flest mulig seere som er engasjerte, og gjerne bruker Sms som blir sendt i et utrolig tempo....
Antall ord: 164

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

mason skrev:
science skrev:Det blir uansett et utrolig lite givende program hvis det blir slik at selvutnevnte eksperter og troende skal styre hele greia. Synes vi skal ha med BA som en slags "Bauge" karakter fra Lønning og Staff for de av oss som er så gamle at vi husker det programmet.

Man tar ikke med de som "ikke skjønner vitsen at 22 stykker løper etter en ball. Gi dem 1 hver" på panelet som diskuterer CL eller tippeligaen. Blir litt av den samme settingen. Husk også at dette programmet ikke har som oppgave å opplyse folk, men å få flest mulig seere som er engasjerte, og gjerne bruker Sms som blir sendt i et utrolig tempo....
Skjønner hva du sier, men skeptikere er like interessert i paranormale fenomen som troende. Litt balanse er greit å ha med. Tviler sterkt på at programmet blir bra, men det kunne jo blitt det. Men det blir for teit om medier skal sitte der å spå på direkten over sms eller forteller hvor mange hjelpere man har.

Men det sier seg også selv at enkelte med peiling ikke gidder å opptre som klovn på barne-tv.
Antall ord: 240
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

mason
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av mason »

science skrev:
mason skrev:

Skjønner hva du sier, men skeptikere er like interessert i paranormale fenomen som troende. Litt balanse er greit å ha med. Tviler sterkt på at programmet blir bra, men det kunne jo blitt det. Men det blir for teit om medier skal sitte der å spå på direkten over sms eller forteller hvor mange hjelpere man har.

Men det sier seg også selv at enkelte med peiling ikke gidder å opptre som klovn på barne-tv.
Det er vel dette programmet Sonen går ut på? Blir nok ikke noe skeptikere med der, tror jeg. Men det hadde vært fint med et balansert program om dette temaet på en eller annen tv kanal.

Om det er noen som gidder å stille opp, er jeg ikke sikker på om du har rett. Det finnes nok noen som ser sitt snitt i en utrolig bra markeds føring av seg selv. Og har man et tlf nr med kr 29.- pr minutt kan det bli bra uttelling. Ikke at jeg ville gjøre det, men ser det for meg....
Antall ord: 343

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

kraBat
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av kraBat »

Hold det åndelige unna penger!
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Pianisten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jan 2007 20:19
17
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 1 gang

Innlegg av Pianisten »

Jeg synest det skal være seriøst, og ha med de som virkelig engasjerer seg i "gaven" sin! Prøve å oppsøke de som faktisk kan dette med paranormalt, og få de med! Håper det blir et bra program :mozilla_smile:

Ida Sofie
Antall ord: 45
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links