Hei.
For noen uker siden satt jeg og noen kompisser og tilkalte ånder hjemme hos meg. Vi spørte selvsagt om den var ond eller god. Plutselig svarte den ond, så bare fortsatte den å svare ond gang på gang. Den ville ikke la seg svare på noe annet, den svarte bare ond. Så stoppet vi med en gang. Vi tenkte vi skulle prøve igjen, å det gjorde vi. Det samme skjedde om igjen. Så da bestemte vi oss for at vi skulle prøve et annet rom, så gjorde vi det. Da gikk de som normalt uten at den bare svarte ond.
Så jeg lurer på om det kan være noen på rommet mitt som ikke ønsker at jeg skal være der siden det sluttet når vi skiftet rom? Alldri stått noen andre hus på tomta så det kan ikke være noen som går igjen her:S
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ sint ånd ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mar 2007 16:48
- 17
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 18:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Stavanger
Ta det rolig og vent og se. Skjer det noe mer skummelt, så ta kontakt med noen som har kunnskap om ånder og utdriving og slikt. I mellomtiden, og dersom det ikke skjer noe mer, ta det med ro. En ting til, det er lurt å være forsiktig med spiritisme og annen åndepåkalling dersom du ikke har mye kunnskap om det fra før. Det trenger jo ikke nødvendigvis å fungere, men det kan jo hende det gjør det, og da er det best å ha kunnskap om det fra før av. Ellers er det jo vanskelig å ha kontroll på situasjonen.
Men jeg tviler egentlig på at du trenger å bekymre deg for det som skjedde hjemme hos deg.
Men jeg tviler egentlig på at du trenger å bekymre deg for det som skjedde hjemme hos deg.
Antall ord: 120
MM
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ja håper på det. Er en liten stund siden no. Har ikke merket noe rart, så kanskje ånde bare var sliten og ikke ville bli plaget.
En liten rar ting som også har hendt:
For en liten stund siden satt vi og tillkalte ånder uten at noe hendte. Så da bare satt vi der og pratet uten å tillkalle ånder. Etter to timer merket vi plutslig noe rart med lysene vi hadde tent. Vi tente totalt 3 lys. 3 lys på en rekke. Det som var det rare var at de lysene som var på siden var nesten oppbrent, å det lyset som var i midten var så vidt brent i de hele tatt.
Ble nesten litt skremt, skulle trodd lyset bare hadde vært påtent maks 10 min.
Hva kan skyldes det? kan de ha noe me ånder å gjøre?
En liten rar ting som også har hendt:
For en liten stund siden satt vi og tillkalte ånder uten at noe hendte. Så da bare satt vi der og pratet uten å tillkalle ånder. Etter to timer merket vi plutslig noe rart med lysene vi hadde tent. Vi tente totalt 3 lys. 3 lys på en rekke. Det som var det rare var at de lysene som var på siden var nesten oppbrent, å det lyset som var i midten var så vidt brent i de hele tatt.
Ble nesten litt skremt, skulle trodd lyset bare hadde vært påtent maks 10 min.
Hva kan skyldes det? kan de ha noe me ånder å gjøre?
Antall ord: 141
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jan 2007 21:00
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: grimstad
har det noen gang hendt at når du har brukr stearinlys, så plutselig blir flammen blå? det er visst et tegn på ånder i nærheten... bare lurer:)
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ikke som jeg kommer på, men skal tenke litt mer over det når jeg ser et stearinlys neste gang. Men etter erfaring så virker det som ånder har stor tilknyttning til lys, kan sikkert være derfor. Eneste som jeg har merket når det gjelder lys er det som står ovenfor, men har også merket at lyset har nesten sluknet å plutselig blitt normalt igjen.( Under åndetillkaling). Kan være tillfeldighet, men man vet alldri;)
Antall ord: 77
Hide post links |