Hei er det noen som vet noe om hvordan jeg kan få kontakt med hjelperen min??????????
Det er vel ikke farlig eller?????
Jeg håper dere kan skrive noen seriøse svar
det setter jeg pris på.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hvordan få kontakt med hjelper???????
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 20 Mar 2007 10:51
- 17
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Fogn
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2006 12:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: østfold
Jeg gjør det i blandt gjennom meditasjon, men du får sjelden kontakt på den måten du ser for deg det. Det er ikke en samtale mellom meg og hjelperen for å si det sånn. trur ikke du bør være så gira på å ta kontakt, bare godta at han er der og vær takknemlig for det.
Antall ord: 61
Livet er herlig!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 20 Mar 2007 10:51
- 17
- Lokalisering: Fogn
Er ikke en hjelper noe som alle har?
Sist redigert av kevenandre på 21 Mar 2007 11:41, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
1. anbefaler deg å spøre uten en hel hau med spørsmålstegn..kevenandre skrev:Er ikke en hjelpernoe som alle har??????????????????????
virk mindre despo..
2. søk https://www.paran.no/forum/phpbb3/search.php
Antall ord: 36
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2007 15:00
- 17
- Lokalisering: Vestfold
Det sies, men hjelpern din ække bitcha di for å si det sånn :mozilla_laughing: la dem gjøre jobben sin så gjør du dinkevenandre skrev:Er ikke en hjelper noe som alle har?
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mar 2007 19:34
- 17
- Lokalisering: Fet
hjelperen min dukker opp når hun føler behov for det. sånn som en gang var jeg utfor noe eller noen fra åndverden som ville gjør skade på meg. da beskyttet hun meg. jeg hadde på meg et kors rundt halsen og da dro hun ned glidelåsen på jakka mi så det korset ble godt synlig, og det skjedde meg ikke noe negativt kan være sammentreff men.. anywho, hjelperen dukker opp i større eller mindre grad uten at vi kan påvirke det selv.
Antall ord: 90
Du skal ikke være redd for mørket, du skal være redd for det som er I mørket!
Hide post links |