Jeg føler ting som stikker meg stikker i hjerte.
her om dagen var jeg hos vennina mi martine
hu så veldig rar ut når jeg kom til henne.
hun sa at hun følte at noe var i huset.
så begynte hun å fortelle meg om at hun så en svart skygge over sengen hennes..
men det var bare en drøm ... men så voknet hu da var den svarte skyggen forsatt der den skyggen... som i drømmen...
jeg trudde ikke på ho ....men etter en stund når vi begynnte å spise sånn i 4 tiden kom det sånne ekkle følelser inni meg om at noen var i nærheten...så begynnte hun å få røde øyne jeg ble redd og sa at jeg ville hjemm men så ble stemmen hennes forandre hun fikk en mørk stemme så fortet jeg meg ut at huser etter noen dager...kom jeg på besøk da var huset til salgs jeg spurte moren hvorfor hun skulle selge huset moren sa at martine hadde dødd på tirsdag jeg ble lei meg...
men nå for tiden føler jeg at hun er i nærheten jeg drømmer mareritt om henne...
tørr nesten ikke å være alene....så jeg håper jeg får hjelp snart nå sitter jeg sammen med elise nå og skriver.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Demoner og gjenferd
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mar 2007 13:36
- 17
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2006 12:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: østfold
Veldig lei meg for veninna di, hvis det er sant. Litt rart at huset blir til salgs før begravelsen eller? Syns det hørtes oppdiktet ut. Men hvis du føler som du skriver her så er det nok bare din egen frykt som gjør deg redd.
Antall ord: 49
Livet er herlig!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2007 19:52
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Tror kanskje hun har blitt knivstukket eller noe skjedde med hjertet?
Antall ord: 11
Forskjellig. Hvis du vil vite mer, spør meg.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |