Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderdrive ut ånder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Snupzy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2007 19:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fet

drive ut ånder

Innlegg av Snupzy »

Er ny her, derfor stiller jeg litt mange spørsmål nå :P

Vel mange vil sikkert kalle meg useriøs, men prøver likevel.

for et par år tilbake følte jeg at det var "noe" i kjelleren i huset til foreldra mine (i dette momanget fikk jeg nytt rom i kjelleren). Jeg fikk i samme slengen et bad til disposisjon. På dette badet følte jeg meg ekstremt utrygg og var veldig rask med kveldsstellet. Av en eller annen grunn så jeg for meg en mann. jeg så han veldig detaljert (bare i hodet) og ble mer og mer sikker på at han hadde tatt bolig på badet mitt. jeg ble stresset og redd og lider nå av angst.

Det verste var når jeg og en venninne var alene og hun skulle overnatte. jeg ville ikke si noe om mannen på badet i frykt for å skremme henne. men hun sa av seg selv at hun fikk en ekkel følelse på badet også forklarte hun detaljert akkurat den samme mannen som jeg hadde sett for meg. Da fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe med saken. jeg gjorde masse research og tilslutt skrev jeg et slags formular under et ritual. jeg leste opp ritualet høyt flere ganger etter hverandre hvor jeg forklarte at jeg ikke kunne hjelpe han. etter hvert fikk jeg en frysning som gikk gjennom hele kroppen og det så ut som et blått lys forsvant opp fra gulvet og virvlet rundt meg før det løste seg opp og forsvant. etterpå følte jeg meg kraftløs og gikk å la meg.

Hele tiden siden har jeg hatt en følelse av at dette bare var innbilning.. men likevel, det var liksom så ekte og jeg har ikke vært redd på badet siden. Jeg har alltid vært opptatt av det paranormale, men ikke så til de grader at jeg innbiller meg ånder, for jeg har ikke innbilt meg det noe annet sted.. hmm..
Antall ord: 335
Du skal ikke være redd for mørket, du skal være redd for det som er I mørket!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1435 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Re: drive ut ånder

Innlegg av Asbjørn »

Snupzy skrev: jeg forklarte at jeg ikke kunne hjelpe han. etter hvert fikk jeg en frysning som gikk gjennom hele kroppen og det så ut som et blått lys forsvant opp fra gulvet og virvlet rundt meg før det løste seg opp og forsvant.
Det du forteller, kan indikere litt evner tiol å merke ånder.
Det er ikke unormalt, det er paranormalt ;-)

Hva ritualet ditt gikk ut på , er kansje ikke den "utløsende faktor", men at du gav gjentatte beskjeder av at du ikke kunne hjelpe, ville kansje få denne ånden til å søke etter andre som KAN hjelpe. Og skal denne ånden det, må den jo "forlate deg" . . .

Så du har nok "nådd frem" til ånden, og faktisk gitt litt hjelp, i og med at du har gitt beskjed om at den "må finne en annen som kan hjelpe" ( konklusjon når ikke du kunne).

Egentlig betyr dette at du kan ha muligheter til å utvikle deg mer i det paranormale, men bør få veiledning fra folk som kjenner til hva dette dreier seg om.
Vær obs på at MANGE som "driver med slikt" faktisk ikke kan noe mer enn "fine ord, og vendinger", og skal ha penger for hvert sekund du snakker med de.

OM du har evner, eller om du har hatt "flaks", det kan de som selv ha evner hjelpe deg til å avklare.
Vær obs på at enkelte personer her på Paranormal ikke tror på dette, og dermed vil bagatelisere det, eller avfeie det totalt. Hør gjerne på de, mange gode argument, men problemet er ; det finnes mer enn hva disse tror.

mvh Asbjørn
Antall ord: 276

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Snupzy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2007 19:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fet

Innlegg av Snupzy »

hmm, takk for svaret! det var intressant å lese! :mozilla_smile:
Har hele tiden på en måte "avfeid" disse evnene eller hva jeg skal kalle det.. men lurer på om jeg skal ta kontakt med et medium.. hadde vært interressant :D
Antall ord: 41
Du skal ikke være redd for mørket, du skal være redd for det som er I mørket!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links