Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder[b]Den 6 sans[/b][i]??[/i]

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
scary-ghost
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mar 2007 18:14
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: grimstad

[b]Den 6 sans[/b][i]??[/i]

Innlegg av scary-ghost »

Har dere noen ganger hatt følelsen av dere kan se eller føle noe aom andre ikke ser, eller at du drømmer ting som skjer noen dager etter eller den samme dagen ? jeg har hatt den følelsen mange ganger, jeg kan f.eks med en gang i et hjemsøkt sted kjenne det på meg at det er noen andre der som vi ikke kan se, noen som ikke vil ha oss der heller. så har jeg noen ganger drømt ting som skjer også...men en av de var veldig ille.. jejg drømte om en mann jeg ALDRI hadde sett før og hviste ikke hvem han var heller, men han døde vertfall i en bil ulykke i min drøm. så en uke etter så jeg på tv at en mann hadde omkommet i en bil ulykke, ig det var AKKURAT den mannen som var i min drøm, det verste var jo at det skjedde også :S og noen ganger når jeg spiller ouija føler jeg også at jeg ser noen som er der annet enn vi som er der, og at jeg hører lyder som ingen av oss lager for vi er jo alle på en plass og ikke tilgang til å lage en lyd ute på kjøkkenet f.eks... jaja, har noen av dere opplevd dette før eller noe lignende eller har kanskje en annen forklaring på dette ?
Antall ord: 242
Det er farlig å leve, ingen har overlevd hittil !!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
I see dead people!
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2006 20:11
18
Lokalisering: Åmot

Innlegg av I see dead people! »

det kan hende du har evnen til å merke energier og sånt... men det kan også hende at du ønsker deg disse evnene så ille at det bare er noe du fantaserer fram.. du skjønner... hjernen/sinnet har utrolig mye makt over deg uten at du vet det...
Antall ord: 49
når noen dør så velger de enten å ''gå igjen'' elr å gå videre. men hva hvis de som ''går igjen'' forsvinner helt når de går videre til andre siden? altså bare blir borte.. null bevissthet og null eksistens.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
WizzardZizzard
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Feb 2007 17:44
17
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av WizzardZizzard »

er spiritissme et spill? tror ikke det nei.
spiritisme er en livsstil. og det med at du og vennene dine holdt på med et ouija brett,
ouija brettet er bare et hjelpemiddel for å få bedre kontakt med den åndelige verdenen, å man kan vel ikke si at det er et spill å snakke med folk på gata. kan det da være et spill å snakke med døde folk gjennom et brett?
NEI!
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
scary-ghost
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mar 2007 18:14
17

Innlegg av scary-ghost »

hei WizzardZizzard... spiritisme er et spill...hva ska e ellers kalle d da ? e jørr d ikke bare for morroshyll heller da vettu. sorry viss e er frekk asså mn e prøver bare å få et svar på d e spurte om, =; desuten kalles d et spill så lenge d er et brett spill !!! hva kaller du d da ¨spiller¨ ''spilet'' ???
Antall ord: 62
Det er farlig å leve, ingen har overlevd hittil !!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LeeLoo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Mar 2007 00:02
17
Lokalisering: Bodø

Innlegg av LeeLoo »

Jeg vil kalle det et komunikkasjonsmiddel eller hjelpemiddel.
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
WizzardZizzard
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Feb 2007 17:44
17
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av WizzardZizzard »

leeloo skrev:
Jeg vil kalle det et komunikkasjonsmiddel eller hjelpemiddel.
noe sont ja. ;)
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smileygirl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2007 21:00
17

Innlegg av smileygirl »

når vi snakker om spiritisme,så vil jeg bare si at jeg vet at spiritisme ikke er et spill, men jeg bare sier at jeg spilte det, istedenfor å si masse andre rare ord... :)
hehe
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Snupzy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2007 19:34
17
Lokalisering: Fet

Innlegg av Snupzy »

må si meg enig i at det ikke er et spill. man kan faktisk bli mentalt forstyrret av å drive med spiritisme på et useriøst nivå.
Antall ord: 26
Du skal ikke være redd for mørket, du skal være redd for det som er I mørket!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links