Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ LES her!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mar 2007 18:22
- 17
LES her!
Jeg syns at folk som har negative komentarer til spriritisme og bare kødder og sier at de ikke tror på de å sånne ting. Kan bare la være å skrive noe i de hele tatt. Er lei av folk som bare driver å kommenterer folk som vil prøve å være litt serriøs.
Jeg har lest litt i diskusjoner og historier, å det er alt for mange som bare sier at de er bare bull og ikke tror på de som står der. Bare la være, dette er en serriøs side;)
Jeg har lest litt i diskusjoner og historier, å det er alt for mange som bare sier at de er bare bull og ikke tror på de som står der. Bare la være, dette er en serriøs side;)
Antall ord: 94
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Helt enig!
La heller være å legge inn komentarer med direkte spydige kommentarer hvis dere ikke tror..
Det hadde vel ikke inspirert dere heller, hvis innleggene ders, bare ble omtalt som bull..
La alle få lov til og føle seg godtatt her hos oss!!
Amfelia
La heller være å legge inn komentarer med direkte spydige kommentarer hvis dere ikke tror..
Det hadde vel ikke inspirert dere heller, hvis innleggene ders, bare ble omtalt som bull..
Amfelia
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Okt 2006 18:32
- 18
- Lokalisering: Nord-Norge
Ja, herregud! Er så enig at jeg får nesten orgasme her jeg sitter!
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Jeg må bare le av at den kom midt opp i resten... For et paradoksAmfelia skrev:Helt enig!
Amfelia
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Oi da.... :mozilla_laughing:Zeluna skrev:Ja, herregud! Er så enig at jeg får nesten orgasme her jeg sitter!
Antall ord: 20
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Det er da det gjelder å holde seg sammen med folk med samme meninger!snuppedilla skrev:Oi da.... :mozilla_laughing:Zeluna skrev:Ja, herregud! Er så enig at jeg får nesten orgasme her jeg sitter!
Antall ord: 35
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Re: LES her!
Skal forsøke mitt beste på å ikke være useriøs..adrian17 skrev:Jeg syns at folk som har negative komentarer til spriritisme og bare kødder og sier at de ikke tror på de å sånne ting. Kan bare la være å skrive noe i de hele tatt. Er lei av folk som bare driver å kommenterer folk som vil prøve å være litt serriøs.
Antall ord: 107
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
Så fint at du tar grep og virkelig gjør noe med dette problemet.adrian17 skrev:Jeg syns at folk som har negative komentarer til spriritisme og bare kødder og sier at de ikke tror på de å sånne ting. Kan bare la være å skrive noe i de hele tatt. Er lei av folk som bare driver å kommenterer folk som vil prøve å være litt serriøs.
Heretter skal jeg nok holde meningene mine helt for meg selv med mindre jeg er 100% enig i trådstarters synspunkter/meninger.
Mvh Dan
Antall ord: 134
Google er din venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hehe.karina skrev:Jeg må bare le av at den kom midt opp i resten... For et paradoksAmfelia skrev:Helt enig!
Amfelia
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
skal du sitte å diskutere med deg selv du da.....?adrian17 skrev:Jeg syns at folk som har negative komentarer til spriritisme og bare kødder og sier at de ikke tror på de å sånne ting. Kan bare la være å skrive noe i de hele tatt. Er lei av folk som bare driver å kommenterer folk som vil prøve å være litt serriøs.
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
Dan skrev:Så fint at du tar grep og virkelig gjør noe med dette problemet.adrian17 skrev:Jeg syns at folk som har negative komentarer til spriritisme og bare kødder og sier at de ikke tror på de å sånne ting. Kan bare la være å skrive noe i de hele tatt. Er lei av folk som bare driver å kommenterer folk som vil prøve å være litt serriøs.
Heretter skal jeg nok holde meningene mine helt for meg selv med mindre jeg er 100% enig i trådstarters synspunkter/meninger.
Mvh Dan
Antall ord: 136
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Lokalisering: Skogly
Hva trenger vi et diskusjonsforum for hvis alle er enige da?adrian17 skrev:Jeg syns at folk som har negative komentarer til spriritisme og bare kødder og sier at de ikke tror på de å sånne ting. Kan bare la være å skrive noe i de hele tatt. Er lei av folk som bare driver å kommenterer folk som vil prøve å være litt serriøs.
Det må jo være representanter for og imot om det skal være noe å diskutere
Antall ord: 123
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |