Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Alternativ Sonen - Nytt TV program
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Jeg vet om mange flere enn bare Olav, som er dyktige.. de er også virkelig smelldyktig.. men de er en vel bevart hemmelighet.. de vil ikke på tv...
Antall ord: 28
Vær snille mot dyrene
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2006 17:40
- 18
- Har takket: 2 ganger
Sonen frister folk med fete premier for kun en 10-kroning. Programlederne tilbyr den samme gevinsten uke etter uke. Men sannheten er at ingen vinner noe og ingenting blir sendt ut fordi hele konseptet er et stort forbaska svindel ment for å robbe godtroende folk. Det er merkelig at sonen fortsatt er i lufta. Kripos burde ha gjennomskuet dette for lenge lenge siden
Antall ord: 62
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Det er vel kanskje sånn det er... Har man sterke evner vil man neppe vise dem til hele verden. Da oppnår man bare å bli sett på som et freakshow, og i tillegg får man ørti skeptikere på nakken som skal dra deg ned i dritten med beskyldninger om kvakksalveri...snuppedilla skrev:Jeg vet om mange flere enn bare Olav, som er dyktige.. de er også virkelig smelldyktig.. men de er en vel bevart hemmelighet.. de vil ikke på tv...
Jeg vet om en dame med sterke evner, og hun reklamerer ikke for seg selv på noen måte. Hun lar jungeltelegrafen gå og hjelper dem som oppsøker henne. Hun tar forøvrig ikke penger for hjelpen sin heller.
Antall ord: 122
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
hei, det er da opp til folk om dem vil betale for hjelp eller finne den gratis.
og jeg gjør i allefall et forsøk til å nå alle mine klienter men det er desverre ikke alltid like enkelt når man har 500 mailer å besvare kurs osv. så jeg kommer til å trappe mye mere ned i fremtiden, selv om det ikke er lett å nå alle, og noen ganger har man en dårlig dag som alle flest og kan ikke gjøre sin jobb, og slik er det for alle mennesker og det må respekteres synes jeg. Men etter å snakket med dem på sonen syntes jeg at dette konseptet hørtes veldig flott ut, og derfor endret jeg mening da jeg vil prøve og gi videre ting fra min egen erfaring.
Olav
og jeg gjør i allefall et forsøk til å nå alle mine klienter men det er desverre ikke alltid like enkelt når man har 500 mailer å besvare kurs osv. så jeg kommer til å trappe mye mere ned i fremtiden, selv om det ikke er lett å nå alle, og noen ganger har man en dårlig dag som alle flest og kan ikke gjøre sin jobb, og slik er det for alle mennesker og det må respekteres synes jeg. Men etter å snakket med dem på sonen syntes jeg at dette konseptet hørtes veldig flott ut, og derfor endret jeg mening da jeg vil prøve og gi videre ting fra min egen erfaring.
Olav
Antall ord: 134
Hide post links |
Det høres ut som en snill dame.Svartepus skrev:Det er vel kanskje sånn det er... Har man sterke evner vil man neppe vise dem til hele verden. Da oppnår man bare å bli sett på som et freakshow, og i tillegg får man ørti skeptikere på nakken som skal dra deg ned i dritten med beskyldninger om kvakksalveri...snuppedilla skrev:Jeg vet om mange flere enn bare Olav, som er dyktige.. de er også virkelig smelldyktig.. men de er en vel bevart hemmelighet.. de vil ikke på tv...
Jeg vet om en dame med sterke evner, og hun reklamerer ikke for seg selv på noen måte. Hun lar jungeltelegrafen gå og hjelper dem som oppsøker henne. Hun tar forøvrig ikke penger for hjelpen sin heller.
Antall ord: 132
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
som et slags tips, fra en uten peiling whatsoever...
om dere rådfører dere med selvskrevne eksperter, så får dere et snevert
program, om dere får 10 stykker som forteller om samme tingen vil
dere sikkert få 10 forskjellige svar som omhandler det samme, som en kjip strengeteoretiker.
så dere burde få til en greie som omhandler den troende, den skeptiske, den religiøse
den vitenskapelige.. til å fremme sitt syn på temaet.
just me few cents...
om dere rådfører dere med selvskrevne eksperter, så får dere et snevert
program, om dere får 10 stykker som forteller om samme tingen vil
dere sikkert få 10 forskjellige svar som omhandler det samme, som en kjip strengeteoretiker.
så dere burde få til en greie som omhandler den troende, den skeptiske, den religiøse
den vitenskapelige.. til å fremme sitt syn på temaet.
just me few cents...
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mar 2007 23:29
- 17
Re: Alternativ Sonen - Nytt TV program
Kan dere ikke ta for dere temaet finnskogen eller skillingsmark?? Er sikkert mange som hadde likt å få litt utdyping om dette;)
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Sonen, ja det er seriøst
Antall ord: 6
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
den erogene åndelige sonen?skeptikeren skrev:Sonen, ja det er seriøst
Antall ord: 12
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
hehe, dette er paranormal i sitt ess. Hurra for det paranomale miljøet
Alle vil ha program ,men fy, vi vil ikke ha med de pr. kåte som liker
å vise seg frem og bruker det for alt det er verdt. Men så er vi også enige
om at de "seriøse" nei de vil ikke være med på sånt tull.
De jobber bare i det stille helt gratis, og DE sitter nok på all kunnskapen,
men akk hvor finnes de? Jo de kommer med jungeltelegrafen og er sikkert
bare for dem som abbonerer på denne.
Så JA vi vil ha program, selv om programmet er noe dritt og bare lurer folk.
Men hvem skal være med????
Hvilken kategori er godkjent??
Antall ord: 124
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Og skal saker belyses fra begge sider, eller skal det bare være med folk som tror?
Skal dette ha noe for seg bør det være litt profft.
De fleste har vel sett de som sitter der om natta på sonen og gauker om og sende inn melding
Skal dette ha noe for seg bør det være litt profft.
De fleste har vel sett de som sitter der om natta på sonen og gauker om og sende inn melding
Antall ord: 50
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
Mhm..kaja43 skrev:hehe, dette er paranormal i sitt ess. Hurra for det paranomale miljøet
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Feb 2007 11:17
- 17
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 51 ganger
Hei,
Jeg er en sann djevel i gjetting og uredd som få. God i vage hentydninger og rett sjarmerende til tider. Kanskje noe gammel for en ung tv-generasjon, og lett glemsk i forhold til bruk av banneord i offentlig setting.
Jeg ser rotter i vegger og vannrør som banker der andre ser poltergeist. Utover det synes jeg temaet er spennende ettersom en faktisk aldri kan vite.
Klart det ikke vil selge like bra, men ta en stor-sjarmør som ser alt, og en stor-sjarmør som ser niks nada og du har en kruttsterk blanding.
Kan dere se for dere...
A: "Her er det kaldt og kan jeg føle at noen går igjen".
B: "De bør fikse den trekken i gangen her. Noen tetningslister burde gjøre susen...".
Jada, vet jeg ikke er en del av hylekoret og unødig skeptisk nå, men jeg må jo få lovt å ytre meg?
StormS;)
Jeg er en sann djevel i gjetting og uredd som få. God i vage hentydninger og rett sjarmerende til tider. Kanskje noe gammel for en ung tv-generasjon, og lett glemsk i forhold til bruk av banneord i offentlig setting.
Jeg ser rotter i vegger og vannrør som banker der andre ser poltergeist. Utover det synes jeg temaet er spennende ettersom en faktisk aldri kan vite.
Klart det ikke vil selge like bra, men ta en stor-sjarmør som ser alt, og en stor-sjarmør som ser niks nada og du har en kruttsterk blanding.
Kan dere se for dere...
A: "Her er det kaldt og kan jeg føle at noen går igjen".
B: "De bør fikse den trekken i gangen her. Noen tetningslister burde gjøre susen...".
Jada, vet jeg ikke er en del av hylekoret og unødig skeptisk nå, men jeg må jo få lovt å ytre meg?
StormS;)
Antall ord: 158
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 18:00
- 17
- Lokalisering: sandefjord
Re: Hei
håper du kan sende slike meldinger som PMmacette skrev:sYNES DET ER MERKELIG AT DU KAN SI AT DU HAR SÅ MYE PÅ DEG OG AT DU HAR ALT FOR MYE JOBBER TIL Å TA HÅND OM... OG SÅ SKRIVER DU AT DU ALIKEVEL ER INTERESSERT?? DET UNDERSTREKER JO BARE DET FAKTUM AT DU IKKE HOLDER AVTALER MED FOLK OG ALDRI GIR BESKJED - MEN ,MED EN GANG DET ER SNAKK OM TV SÅ ER DU DER???? ER DU VIRKLIG SÅ PR KÅT? NO OFFENCE OLAV- MEN DU GIR IKKE AKKURATT UTTRYKK FOR Å VÆRE SERIØS....olav moldestad skrev:hei, jeg hadde faktisk ikke hatt noe i mot å være med i studio da jeg og kenneth har ryddet opp i det vi har kranglet om. Men det har blitt litt formye tv på meg i det siste og jeg har fått alt for mye jobber en jeg kan ta hand om. så nå skal jeg stille men sikkert trekke meg tilbake tror jeg. blir nok innom mess tv sammen med bb patrick som har blitt en god venn.
Antall ord: 183
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.
hilsen Mason (I am free)
hilsen Mason (I am free)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 18:00
- 17
- Lokalisering: sandefjord
Re: Hei
Kjempeflott at dere har fått snakket ut og ordnet opp. Det ble litt mye sirskus med den krangelen og det skadet nok dette miljøet en del. Men det at dere har forsonet derre er veldig gledelig å høre!!!!olav moldestad skrev:hei, jeg hadde faktisk ikke hatt noe i mot å være med i studio da jeg og kenneth har ryddet opp i det vi har kranglet om. Men det har blitt litt formye tv på meg i det siste og jeg har fått alt for mye jobber en jeg kan ta hand om. så nå skal jeg stille men sikkert trekke meg tilbake tror jeg. blir nok innom mess tv sammen med bb patrick som har blitt en god venn.
Antall ord: 124
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.
hilsen Mason (I am free)
hilsen Mason (I am free)
Hide post links |