Christina.- Skrev tidliger sorry,så ikke start en j..krangel! Er ikke her for og bevise noe som helst.Og dine antagelser er bare bullshit!
Sier det igjen,jævlig mange her inne prater bare svada! Har også erfaringer(kjipe) med folk som påberoper seg ditt og datt..Er viillig til og betale jeg men ikke store summer!!
Hva er min sikkerhet for at det evt vil bli gjort noe med??? Alle andre yrker har klagemuligheter osv men blir litt værre for medium og den slags..Har opplevd saker siden
barndommen så har ikke noja for ånder etc men skeptisk til mennesker..
Sier det igjen,mange prater piss! Var skeptisk til og i det hele tatt melde meg inn her
og jo:mye piss her..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kjenn din begrensning!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mar 2007 07:08
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 18:00
- 17
- Lokalisering: sandefjord
Du verden for en språkbruk på deg da!!Tarzan(Johnsen) skrev:Christina.- Skrev tidliger sorry,så ikke start en j..krangel! Er ikke her for og bevise noe som helst.Og dine antagelser er bare bullshit!
Sier det igjen,jævlig mange her inne prater bare svada! Har også erfaringer(kjipe) med folk som påberoper seg ditt og datt..Er viillig til og betale jeg men ikke store summer!!
Hva er min sikkerhet for at det evt vil bli gjort noe med??? Alle andre yrker har klagemuligheter osv men blir litt værre for medium og den slags..Har opplevd saker siden
Sier det igjen,mange prater piss! Var skeptisk til og i det hele tatt melde meg inn her
Antall ord: 139
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.
hilsen Mason (I am free)
hilsen Mason (I am free)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mar 2007 07:08
- 17
- Lokalisering: Trondheim
"Den som fisen først ble var, den er fisens rette far"
Antall ord: 12
Vær deg bevisst dine muligheter!(sokrates)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 18:00
- 17
- Lokalisering: sandefjord
Og poenget ditt var...??Tarzan(Johnsen) skrev:"Den som fisen først ble var, den er fisens rette far"
Antall ord: 19
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.
hilsen Mason (I am free)
hilsen Mason (I am free)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2007 01:23
- 17
- Lokalisering: Vest
Du virker så moden og avbalansert. Kor mange år er du da?Tarzan(Johnsen) skrev:Christina.- Skrev tidliger sorry,så ikke start en j..krangel! Er ikke her for og bevise noe som helst.Og dine antagelser er bare bullshit!
Antall ord: 142
If we spread lies like a disease
we might just infect those around us
with madness...
we might just infect those around us
with madness...
Hide post links |