Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjelperen min eller en hallusinasjon??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ullkopa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2007 23:29
17

Hjelperen min eller en hallusinasjon??

Innlegg av ullkopa »

Jeg mediterte i dag, la teppe på gulvet, slukte alt lyset og tente stearinlys. Når jeg hadde slappet skikkelig av og følte meg tung nok så bad jeg om at mine hjelpere skulle vise seg....jeg bad dem om å vise seg i lyset....Jeg såg på lyset, men ingenting skjedde... Jeg ser så opp mot taket...og der ser jeg et lys....Lyset kommer mot meg....jeg sier " stopp", og det stopper og blir hengende i løse luften.... for så at det blir borte. Prøver på nytt.....Ser lys "kulen" oppe i luften, den kommer mot meg....Jeg ber den om å stoppe, noe den gjør...Men så synker den nedover...Og treffer gulvet....og det er da det skjer....Plutselig begynner det å bevege seg...og det er formet som et menneske og det går...DET KOMMER GÅENDE MOT MEG....et Bittelitte menneske....vi snakker om ca 4-5 cm..... Jeg fikk hakeslipp!! Men det var så kult...Den lille mannen kom gående til meg...han var mørk..men hadde et grønt/blått lys rundt seg.

Jeg prøvde flere ganger.....Jeg så først et lys, så ble det et lite menneske som kunne komme gående til meg i løse luften..han hadde et lys rundt seg, litt blåaktig, selv var han svart....Jeg prøvde igjen...og lyskulen kom mot meg...jeg strakk ut armen og sa han skulle komme til den....da lyskulen nærmet seg var det et litt blåaktig lys, sterkt og svakt...med gult i midten tror jeg...Og jeg kunne kjenne det berøre meg svakt...

Så...nå lurer jeg da....Dette er første gangen i mitt liv jeg har sett dette!!! Det føles deilig...jeg er i superhumør! Så nå lurer jeg da.....kan hjelpere vise seg på denne måten??? Eller har jeg hatt en hallusinasjon? Jeg tror det var hjelperene...det føltes godt...og jeg smilte der jeg satt og pratet til de..Jeg har aldri rørt noe dop eller noe sånt, var helt edru og våken!

Hva sier dere som har sett hjelperene deres?
Antall ord: 367

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg er nok ikke den rette til å svare på dette, ettersom jeg er skeptisk til slike opplevelser. Jeg har hatt "syn" og sanseopplevelser selv, men jeg vet ikke hvordan de skal tolkes. Derfor kan jeg ikke bekrefte noe overfor deg, men det høres kjent ut. Det kan dog bare være forventninger og fantasi som fermprovoserer det. Umulig å svare på dersom du ikke innerst inne stoler på dine egne erfaringer og tolkninger. Vi andre kan si hva vi vil, men det er du som må avgjøre hva du føler er riktig. Ta det imidlertid med deg som en fin opplevelse.
Antall ord: 103
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LeeLoo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Mar 2007 00:02
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bodø

Innlegg av LeeLoo »

Høres da merkelig ut å ha en hjelper som bare er 4-5 cm?

Men jeg vet ikke.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
HypeTraXx
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2006 01:14
18
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av HypeTraXx »

LeeLoo skrev:Høres da merkelig ut å ha en hjelper som bare er 4-5 cm?

Men jeg vet ikke.
den siste ånden jeg sendte over var høyere enn meg, jeg er 1,86m :P
veit at vi mennesker har blitt større og større etter som tiden har gått, men vi skal vel trolig laangt tilbake for å finne folk på 4 - 5 cm! hehehe.. :D
Antall ord: 67
- Overbevist -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Har ikke noe god greie på dette. Men ei eldre dame jeg kjente fortalte for mange år siden om at hun hadde en liten ånd som fulgte etter henne uansett hvor hun dro. Så hun kunne plutselig si, "nå sittern på speilet".
Så det hun mente hun så, kan ikke ha vært mer enn ca. 20cm høyt.
Antall ord: 59
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hjelperen min eller en hallusinasjon??

Innlegg av Svartepus »

ullkopa skrev:(...) Plutselig begynner det å bevege seg...og det er formet som et menneske og det går...DET KOMMER GÅENDE MOT MEG....et Bittelitte menneske....vi snakker om ca 4-5 cm..... Jeg fikk hakeslipp!! Men det var så kult...Den lille mannen kom gående til meg...han var mørk..men hadde et grønt/blått lys rundt seg.
Det var antakelig bare Dr. Doktor ute på astralreise...

Bilde
Antall ord: 73
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links