Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEn skikkelig creepy hendelse..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sancti
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Mar 2007 10:54
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

En skikkelig creepy hendelse..

Innlegg av Sancti »

Vel er blitt litt over ett år siden, men jeg var hos en god venn av meg på filmkveld.. han bor i en gammel sveitservilla, så det er god plass og to etasjer..
Var bare oss i huset den kvelden, og lat som han er ba han meg gå opp og hente en film.
Jeg gikk opp trappa, hentet filmen og skulle akkurat til og gå ned trappa igjen..
Akkurat idet jeg satte foten i trappa, ble jeg iskald.
Jeg kjente noe intenst i nakken og bakhodet mitt, som om noen stod og nistirret på meg bakfra..
Føltes virkelig helt sykt skremmende!
Eneste jeg fikk meg til og gjøre var og kaste meg fortest mulig ned den trappa og ikke tenke noe mer på det..
Snudde meg ikke rundt for og si det sånn:P
Men det var virkelig spesielt as.. Føltes virkelig som om noen ville skade meg heftig der og da.. Hva kan dette ha vært? Har også vært på steder, hvor jeg har følt andre ting.. sånn som det plutselig kan stå helt klart for meg at her står en dame, i hvit kjole, svart hår og hun er barbeint, og savner mannen sin. (dette skjedde meg i haugesund ved ett skjær der ute) Bare.. ting som jeg ikke skjønner hvor jeg har ifra.. også er jeg sanndrømt.. en stund siden sist men de gangene det skjedde er svidd fast i husken min.. jeg bare lurer.. er jeg sinnsyk ell er det flere som har det sånn? :D hadde vært greit om noen prøvde og forklare eller gitt meg noen linker..

På forhånd takk folkens:)
Antall ord: 284
Et tu, jesus?!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Krull - sluttet

Re: En skikkelig creepy hendelse..

Innlegg av Krull - sluttet »

Sancti skrev:Vel er blitt litt over ett år siden, men jeg var hos en god venn av meg på filmkveld.. han bor i en gammel sveitservilla, så det er god plass og to etasjer..
Var bare oss i huset den kvelden, og lat som han er ba han meg gå opp og hente en film.
Jeg gikk opp trappa, hentet filmen og skulle akkurat til og gå ned trappa igjen..
Akkurat idet jeg satte foten i trappa, ble jeg iskald.
Jeg kjente noe intenst i nakken og bakhodet mitt, som om noen stod og nistirret på meg bakfra..
Føltes virkelig helt sykt skremmende!
Eneste jeg fikk meg til og gjøre var og kaste meg fortest mulig ned den trappa og ikke tenke noe mer på det..
Snudde meg ikke rundt for og si det sånn:P
Men det var virkelig spesielt as.. Føltes virkelig som om noen ville skade meg heftig der og da.. Hva kan dette ha vært? Har også vært på steder, hvor jeg har følt andre ting.. sånn som det plutselig kan stå helt klart for meg at her står en dame, i hvit kjole, svart hår og hun er barbeint, og savner mannen sin. (dette skjedde meg i haugesund ved ett skjær der ute) Bare.. ting som jeg ikke skjønner hvor jeg har ifra.. også er jeg sanndrømt.. en stund siden sist men de gangene det skjedde er svidd fast i husken min.. jeg bare lurer.. er jeg sinnsyk ell er det flere som har det sånn? :D hadde vært greit om noen prøvde og forklare eller gitt meg noen linker..

På forhånd takk folkens:)
Var dette skjæret ved Tonjer fyr?

I så fall så står det litt om det i spøkeguiden. :mozilla_smile:
Antall ord: 308

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Sancti
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Sancti »

hmmm vel sant skal sies så jeg har ikke peeeil om hva det hette.. men jeg skal sjekke det ut:D
Antall ord: 21
Et tu, jesus?!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sancti
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Sancti »

ingen hjelpsomme altsåå?
Antall ord: 3
Et tu, jesus?!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links