BA skrev:guardian skrev:hmm, er no ikke så sikker på at det var en ballong i roswell saken jeg da, det er det militæret sa ja, de sa jo først at det var en ufo så var det en ballong, etter det så sa de at det var en fallskjerm. man skal ikke tro på alt som står i avisene og det regjeringen sier heller, de er like tullete de.
ja det er mange filmklipp som er falske, men det er mange som ikke er falske som også experter og forkere ikke kan forklare , og det er ikke månen som glimter igjennom skyene der, den har jeg aldri hørt før gitt
jeg har sett mange filmklipp av ufoer som experter ikke kan forklare hva det er. så blir de som har sett ufoer latterligjort i media, så får vi latterlige forklaringer, som forexempel, månen, ballonger osv.
kom her og ikke si at de flere tusener som ser ufoer er såppass dumme at de ikke kan se forskjell på ballonger og ufoer, det har sikkert vært et par tilfeller der det har vært en naturlig forklaring på det, men ikke når det er en sak der flere hundre personer ser den samme tingen ( ufo), så er det en jævla balloong???
Man skal, som du sier, ikke stole blindt på media eller myndighetene heller. De er like tullete de, sier du, men det er de ikke. Konspirasjonsteoretikerne er oftest de mest tullete, men av og til har de rett de også.
jeg synes no media blir mere tullete, avisene er jo rene sladreblad og det er lite fornuftig nyheter med viktige saker.
Det finnes filmklipp som ikke er falske og som ikke har fått noen forklaring enda. Det er f.eks. fra Hessdalen, men det hverken beviser eller tyder på at det har noe med romskip å gjøre i det hele tatt. Meg bekjent finnes det ingen tegn på at det har vært besøk fra fremmede solsystem her.
nei det er ikke sikkert det er romskip, men det kan jo være ufo, ikke den samme tingen.
Det finnes tusenvis av mennesker som kan ta feil av månen, skyer, ballonger eller fly. Nei, det finnes millioner eller milliarder av dem. De er ikke dumme, men de er ikke vant til å se disse objektene i denne spesielle settingen.
har du dokumenter på at folk tar feil av månen,ballonger eller fly??
Når flere hundre ser samme objekt, kan det være andre ting, f.eks. luftspeilinger. Dvs. at ett eller flere lys veldig langt borte i spesielle værforhold kan speile seg i atmosfæriske lag og bli synlige langt unna.
men hva med de som er rett over hodet på dem og nære??
Selv om du ikke har hørt om dette før, så er dette muligheter, akkurat som den jeg nevnte om månen. Du har vel kun hørt de versjonene som latterliggjør enhver som tar feil av månen og UFO.
alt er mulig
At UFOer skal være romskip er kun spekulasjoner. Før var det huldra og de underjordiske, nå er det "aliens".
ja no er det de overjordiske, men en ting, vist ufoer skulle lande på det hvite hus,hva tror du har skjedd da, jo militæret har plaffa det ned, eller hur???
Ludoburgero: Det er ikke alltid slik at mellomting er det riktige. Noen ganger er det enten eller, og nå er det slik at vi enten har hatt besøk fra verdensrommet eller så har vi ikke det. Her er det ingen mellomting. Foreløpig har vi ingenting som tyder på at vi har hatt besøk, og derfor ser jeg heller ingen grunn til å vurdere noen mellomting.
vist folk har sett ufoer og noen sier at de har hatt kontakt( ikke bortført men har hatt komunikasjon) så er de her, men de som ikke har sett ufo eller har hatt kontakt så er de ikke her, så det blir jo på en måte en mellomting da.
Hvis vi får bevis for besøk fra rommet så vil jeg begynne å vurdere mellomtingene, fordi vi vet fortsatt at UFO-tilhengerne jukser med bevis og lyver så det renner av dem.