UFO, Kornsirkler & fenomengratis energi, regjeringer rundt om i verden har teknologien

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

ludoburgero skrev:Vet ikke hva en UFO-tilhenger er. Er det noe ala tilhengerne vi setter på bilene våre når vi skal transporte ting de uten stasjonsvogn har?
Har selv ikke sagt at jeg regner meg som en UFO-tilhenger.
Nei, det er jo ikke så godt når man ikke har språkkunnskap nok til å vite hva det er.
Ja, en del av dem lyver, som du sier. En del narkomane pleier også å stå på skøyter, og en del pakistanere kan norske julesanger og en del eldre har aldri hatt sex. Dessuten er det en del hunder som liker å høre Michael Jackson.

Sa du avsporing?
Ja, det sa jeg, og det fullfører du her. Stort lenger ut på jordet kan man neppe komme.
For å holde meg litt til temaet. Jo, gratis energi. Det å få biler til å gå på vann istedenfor bensin... var det ikke en fyr som ble drept av CIA etter å ha instruert hvordan man skulle gjøre det og spredd videoen sin på nettet?
Ja, det var ikke dumt å prøve å holde seg til temaet.

Dette er vel en ny løgn fra UFO-tilhengerne. (De som sverger på at UFO [Uidentifisert Flyvende Objekt] er fremmede romskip)

Vann er aske av forbrent hydrogen og oksygen og er ikke drivstoff selv. Derfor stoler man ikke på de som påstår slikt.
Antall ord: 229

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Det er bekymringsverdig om de fleste "UFO-tilhengere" er løgnere da.
Vil det da si at de aller fleste av de 400 vitnene av utenomjordisk teknologi / fenomener som er tidligere militær, myndighet og etterretnings -personell lyver? I så fall må det være mange av de som fortsatt arbeider i disse instansene som også lyver ;)

Ergo kan vi heller ikke stole blindt på myndighetene og militæret.
Huff, så bekymret jeg ble nå. :?

Phø!...som om vi ikke visste dette :D
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jan 2007 15:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av kraBat »

Folk oppfører seg som ektepar syns jeg. Gå heller ut ifra det vi er enige om og konkluder utifra det, da kommer resten lettere av seg selv. Målet er å finne fram en mening, et gjennomtenkt synspunkt på det tema enn måtte være, Hold dere til det så godt dere kan. Er vi ikke alle enige om at det er energi rundt oss over alt til en vær tid? Det er allerede bevist. Selfølgelig vil ikke myndighetene at du som sitter der skal ha tilgang til gratis energi hvor som helst, da blir det mer uavhening frithet. Ikke no særlig for dem som lever på oss. :mozilla_money:
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:Det er bekymringsverdig om de fleste "UFO-tilhengere" er løgnere da.
Vil det da si at de aller fleste av de 400 vitnene av utenomjordisk teknologi / fenomener som er tidligere militær, myndighet og etterretnings -personell lyver? I så fall må det være mange av de som fortsatt arbeider i disse instansene som også lyver ;)

Ergo kan vi heller ikke stole blindt på myndighetene og militæret.
Huff, så bekymret jeg ble nå. :?

Phø!...som om vi ikke visste dette :D
Andelen løgnere blant UFO-tilhengerne har jeg ikke nevnt. Det kommer av at det kan være vanskelig å skille ut løgnere fra de som faktisk tror på påstandene.

De 400 vitnene du nevner, er det Disclosure Project du da snakker om? Isåfall har prosjektet mistet troverdigheten, mens en del av vitnene sannsynligvis tror på det de forteller om. Nå er det jo også mange annen og tredjehåndsvitner blant de 400 da.

Om de militære vitnene lyver eller ikke kan jeg ikke si noe sikkert om, ihvertfall ikke på generellt grunnlag. Det finnes sikkert både løgnere og sannferdige blant dem også.

Og, som jeg har gjentatt til det kjedsommelige her, du skal ikke stole blindt på noen.
Antall ord: 208

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

kraBat skrev:Folk oppfører seg som ektepar syns jeg. Gå heller ut ifra det vi er enige om og konkluder utifra det, da kommer resten lettere av seg selv. Målet er å finne fram en mening, et gjennomtenkt synspunkt på det tema enn måtte være, Hold dere til det så godt dere kan. Er vi ikke alle enige om at det er energi rundt oss over alt til en vær tid? Det er allerede bevist. Selfølgelig vil ikke myndighetene at du som sitter der skal ha tilgang til gratis energi hvor som helst, da blir det mer uavhening frithet. Ikke no særlig for dem som lever på oss. :mozilla_money:
Hvor er dette beviset da?

Det stemmer nok at det er energi rundt oss, men ikke at vi bare kan hente gratis energi. Dette må du kunne dokumentere.
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av kraBat »

BA skrev:Hvor er dette beviset da?
Det stemmer nok at det er energi rundt oss, men ikke at vi bare kan hente gratis energi. Dette må du kunne dokumentere.
jeg trenger ikke dokumentere en dritt jeg, men hvis du ikke tror meg kan du jo finne det ut selv...
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

kraBat skrev:
jeg trenger ikke dokumentere en dritt jeg, men hvis du ikke tror meg kan du jo finne det ut selv...
Oi! *make notice!*
:D

Den skal jeg også huske på. Tingen er bare ikke at du får troverdighet da.
For det er visst et must her inne. Her skal alt dokumenteres, rapporteres, kvalifiseres, vurderes, kritiseres og kveruleres, skjønner du... ;)
Trist, men sant. Sånn er det blitt. Det er ikke mange i denne fronten, men det er mange som kjenner presset. Og når sant skal sies - hva faen er dette for et forum da?
Nemlig - her kjenner vi ikke sannheten som en vedtatt en,
her diskuterer vi alt mellom himmel og jord.
Så får man diskutere så mye man vil, så får også de som kan stole på hverandre gjøre det. Så bare så du vet det - jeg liker tonen din! :D
Antall ord: 178
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Hehe....bra sagt Krabat.

Så enkelt er det faktisk. Det er ikke vår jobb å overbevise andre. Ikke om noe som helst. :)
ludoburgero skrev:Og når sant skal sies - hva faen er dette for et forum da?
:lol:
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

kraBat skrev:
Nei. Du trenger ikke bevise noe som helst, men da har du heller ingen troverdighet.

Akkurat som Gaute, sitter du igjen uten noen som helst cred.

Ludoburgero hiver seg som vanlig på denne greia. Skal latterliggjøre alt som heter sannferdighet og troverdighet. Her er det lov å påstå alt mulig, men å undersøke skal latterliggjøres. Å be om å få se påståtte beviser er latterlig.

Selv på et forum som dette ønsker dere å bli trodd på deres påstander.

Gaute, som sier han ikke har noe behov for å overbevise andre, lyver så det renner for å prøve febrilsk å beholde troverdigheten.
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av kraBat »

[/quote]
Oi! *make notice!*
:D

Den skal jeg også huske på. Tingen er bare ikke at du får troverdighet da.
For det er visst et must her inne. Her skal alt dokumenteres, rapporteres, kvalifiseres, vurderes, kritiseres og kveruleres, skjønner du... ;)
Trist, men sant. Sånn er det blitt. Det er ikke mange i denne fronten, men det er mange som kjenner presset. Og når sant skal sies - hva faen er dette for et forum da?
Nemlig - her kjenner vi ikke sannheten som en vedtatt en,
her diskuterer vi alt mellom himmel og jord.
Så får man diskutere så mye man vil, så får også de som kan stole på hverandre gjøre det. Så bare så du vet det - jeg liker tonen din! :D[/quote]

Sant det :mozilla_smile: , Vakke meningen å være frekk på noen som helst måte, men min jobb er ikke å overbevise andre for å tjene troverdighet, troverdigheten er meg selv, den er skapt. For meg er det ingen tvil rundt hva vi gjør ved å bruke naturressursene isteden for å bruke de energiressursene vi er tildelt, som er ubegrensa. Dagen vil komme hvor det abstrale er like reelt som det fysiske.
Antall ord: 197

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av kraBat »

BA skrev:
kraBat skrev:
Nei. Du trenger ikke bevise noe som helst, men da har du heller ingen troverdighet.

Akkurat som Gaute, sitter du igjen uten noen som helst cred.

Ludoburgero hiver seg som vanlig på denne greia. Skal latterliggjøre alt som heter sannferdighet og troverdighet. Her er det lov å påstå alt mulig, men å undersøke skal latterliggjøres. Å be om å få se påståtte beviser er latterlig.

Selv på et forum som dette ønsker dere å bli trodd på deres påstander.

Gaute, som sier han ikke har noe behov for å overbevise andre, lyver så det renner for å prøve febrilsk å beholde troverdigheten.
Nå putter du inn navn her og der å plasserer dem med dine meninger via din troverdighet overfor deg selv, som om den er dokumentert? Neppe, Men den er der fordet. akkurat som med meg. føles riktig det du sier, gjør det ikke?
Jeg tror hvertfall ikke at jeg har et behov for å bli trodd akkurat på dette forumet aka reallife, Men å bli bedre på å lære å akseptere andres tro kunne hjelpet mange, hadde vi ikke hatt troa på oss selv, hvor ville vi da vært?
BA, det virker som du undervurderer det abstrale iforhold til det fysiske, kanskje. Men det gjør de fleste..
Og undersøke betyr ikke å stille spørsmålstegn ved andres troverdighet via dokumentasjon elr enn hva det måtte være, men å komunisere tilbake gjennom egne erfaringe, synspunkter, å skape nye vinklinger. Vi har alle mye å lære av hverandre
Antall ord: 303

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
guardian
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Feb 2007 21:20
17

Innlegg av guardian »

BA skrev:
guardian skrev:hmm, er no ikke så sikker på at det var en ballong i roswell saken jeg da, det er det militæret sa ja, de sa jo først at det var en ufo så var det en ballong, etter det så sa de at det var en fallskjerm. man skal ikke tro på alt som står i avisene og det regjeringen sier heller, de er like tullete de.
ja det er mange filmklipp som er falske, men det er mange som ikke er falske som også experter og forkere ikke kan forklare , og det er ikke månen som glimter igjennom skyene der, den har jeg aldri hørt før gitt :P jeg har sett mange filmklipp av ufoer som experter ikke kan forklare hva det er. så blir de som har sett ufoer latterligjort i media, så får vi latterlige forklaringer, som forexempel, månen, ballonger osv.
kom her og ikke si at de flere tusener som ser ufoer er såppass dumme at de ikke kan se forskjell på ballonger og ufoer, det har sikkert vært et par tilfeller der det har vært en naturlig forklaring på det, men ikke når det er en sak der flere hundre personer ser den samme tingen ( ufo), så er det en jævla balloong???
Man skal, som du sier, ikke stole blindt på media eller myndighetene heller. De er like tullete de, sier du, men det er de ikke. Konspirasjonsteoretikerne er oftest de mest tullete, men av og til har de rett de også.

jeg synes no media blir mere tullete, avisene er jo rene sladreblad og det er lite fornuftig nyheter med viktige saker.

Det finnes filmklipp som ikke er falske og som ikke har fått noen forklaring enda. Det er f.eks. fra Hessdalen, men det hverken beviser eller tyder på at det har noe med romskip å gjøre i det hele tatt. Meg bekjent finnes det ingen tegn på at det har vært besøk fra fremmede solsystem her.

nei det er ikke sikkert det er romskip, men det kan jo være ufo, ikke den samme tingen.

Det finnes tusenvis av mennesker som kan ta feil av månen, skyer, ballonger eller fly. Nei, det finnes millioner eller milliarder av dem. De er ikke dumme, men de er ikke vant til å se disse objektene i denne spesielle settingen.

har du dokumenter på at folk tar feil av månen,ballonger eller fly??

Når flere hundre ser samme objekt, kan det være andre ting, f.eks. luftspeilinger. Dvs. at ett eller flere lys veldig langt borte i spesielle værforhold kan speile seg i atmosfæriske lag og bli synlige langt unna.

men hva med de som er rett over hodet på dem og nære??

Selv om du ikke har hørt om dette før, så er dette muligheter, akkurat som den jeg nevnte om månen. Du har vel kun hørt de versjonene som latterliggjør enhver som tar feil av månen og UFO.

alt er mulig :)

At UFOer skal være romskip er kun spekulasjoner. Før var det huldra og de underjordiske, nå er det "aliens".
ja no er det de overjordiske, men en ting, vist ufoer skulle lande på det hvite hus,hva tror du har skjedd da, jo militæret har plaffa det ned, eller hur???

Ludoburgero: Det er ikke alltid slik at mellomting er det riktige. Noen ganger er det enten eller, og nå er det slik at vi enten har hatt besøk fra verdensrommet eller så har vi ikke det. Her er det ingen mellomting. Foreløpig har vi ingenting som tyder på at vi har hatt besøk, og derfor ser jeg heller ingen grunn til å vurdere noen mellomting.

vist folk har sett ufoer og noen sier at de har hatt kontakt( ikke bortført men har hatt komunikasjon) så er de her, men de som ikke har sett ufo eller har hatt kontakt så er de ikke her, så det blir jo på en måte en mellomting da.

Hvis vi får bevis for besøk fra rommet så vil jeg begynne å vurdere mellomtingene, fordi vi vet fortsatt at UFO-tilhengerne jukser med bevis og lyver så det renner av dem.
det er jo nettop det at de som ikke har sett ufoer vil alltid vil være skeptisk, sånn er det bare :) men vist du har dokumenter på at vi ikke har hatt besøk av ufoer så er jo saken avslutttet. tror du på liv på andre planeter da BA?? eller tror du vi er den eneste planeten med intelligent liv?
Antall ord: 785
love'n peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hvorfor tar alle det for gitt at BA ikke har opplevd noe overnaturlig? Det er vel bare et spørsmål om tolkning???
Antall ord: 23
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

kraBat skrev:Nå putter du inn navn her og der å plasserer dem med dine meninger via din troverdighet overfor deg selv, som om den er dokumentert? Neppe, Men den er der fordet. akkurat som med meg. føles riktig det du sier, gjør det ikke?
Jeg tror hvertfall ikke at jeg har et behov for å bli trodd akkurat på dette forumet aka reallife, Men å bli bedre på å lære å akseptere andres tro kunne hjelpet mange, hadde vi ikke hatt troa på oss selv, hvor ville vi da vært?
BA, det virker som du undervurderer det abstrale iforhold til det fysiske, kanskje. Men det gjør de fleste..
Og undersøke betyr ikke å stille spørsmålstegn ved andres troverdighet via dokumentasjon elr enn hva det måtte være, men å komunisere tilbake gjennom egne erfaringe, synspunkter, å skape nye vinklinger. Vi har alle mye å lære av hverandre
De navnene jeg involverte her er navn som har kommentert denne forrige postingen din. På denne måten besvarte jeg alle tre i ett kort innlegg.

Nei, det er godt du ike har behov for å bli trodd, for din troverdighet er ganske lav nå som du ikke vil vise frem disse bevisene du sier du sitter på.

Guardian: Hecate har rett, jeg har selv sett UFO, og det har jeg også skrevet om på forumet her.
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kraBat
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av kraBat »

BA skrev:De navnene jeg involverte her er navn som har kommentert denne forrige postingen din. På denne måten besvarte jeg alle tre i ett kort innlegg.

Nei, det er godt du ike har behov for å bli trodd, for din troverdighet er ganske lav nå som du ikke vil vise frem disse bevisene du sier du sitter på.
Mørkt! Du måtte ha meg til å gjøre det ja, nei..
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links