Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøkelset i veggen!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
japanese
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mar 2007 00:07
17

Spøkelset i veggen!

Innlegg av japanese »

Min gode venninne bor i et ganske gammelt hus som har blitt mye oppusset. Men hun opplever veldig spesielle ting på soverommet sitt. Overivrig energi på en måte. Av og til så skrur radioen seg av og på, og så skifter den kanal av seg selv. Hun kan faktisk se at den pilen som viser radiokanal beveger seg. Klokke radioen hennes skrur seg av, og hun hører telefonringing fra innsiden av veggen. Hun hører også banking. Jeg har selv vært med henne, og jeg kan faktisk føle en slags energi der. Jeg vil ikke si at den er ond. Jeg tror den bare vil leke. Men hva kan jeg gjøre. Jeg prøver jo å bli mer bevisst på åndelige sanser, så jeg vet ikke om jeg skal ta dette som et prosjekt for å gjøre meg selv mer bevisst. Hva sier dere?
Antall ord: 148
Jeg vil tro på det jeg vil tro på. Jeg tror på det jeg vil tro på. Derfor tror jeg på det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Er det fler som bor i dette bygget?

I såfall kan ringelyden gå igjennom rørene som er i veggene. Ringer det hos han i underetasjen som sitter på toalettet vil man kunne høre det igjennom rørene. Gamle rør gir også ofte fra seg bankelyder.
Antall ord: 49
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links