Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ansiktet - Den onde ånden?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2007 00:07
- 17
Ansiktet - Den onde ånden?
Jeg opplever stadig vekk at hvis jeg lukker øynene mine, så ser jeg et vakkert ansikt, og et frdlig ansikt, men så plutselig blir på en måte bildet av ansiktet forvrengt og ansiktet lager en grimasje. Det som skjer er at ansiktet blit grått, med mørke ringer rundt øynene, og det begynner å snakke med meg. Jeg skjønner ikke hva ansiktet sier, men det er sinna eller så er det kvalmt (snakker kvalmende).
Det er nesten så jeg føler en slags negativ energi fra det. Som om noe er plantet i sinnet mitt. Ofte viser anisktet meg noe før det vrenger seg. Det viser meg et fint og mykt stoff. Det minner om silke i vinden, men så plutselig så blir det på samme måte. Det vrenger seg og blir ekkelt, og den negative energien kommer tilbake.
Jeg begynner faktisk av og til å gråte fordi dette er en meget ekkel opplevelse. Er det noen som har følt noe lignende, eller som kan forklare meg hva dette muligens kan være?
Er det en ånd? Eller er jeg åpen for klarsynthet, slik at jeg bare må tyde disse bildene?
Det er nesten så jeg føler en slags negativ energi fra det. Som om noe er plantet i sinnet mitt. Ofte viser anisktet meg noe før det vrenger seg. Det viser meg et fint og mykt stoff. Det minner om silke i vinden, men så plutselig så blir det på samme måte. Det vrenger seg og blir ekkelt, og den negative energien kommer tilbake.
Jeg begynner faktisk av og til å gråte fordi dette er en meget ekkel opplevelse. Er det noen som har følt noe lignende, eller som kan forklare meg hva dette muligens kan være?
Er det en ånd? Eller er jeg åpen for klarsynthet, slik at jeg bare må tyde disse bildene?
Antall ord: 196
Jeg vil tro på det jeg vil tro på. Jeg tror på det jeg vil tro på. Derfor tror jeg på det.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
noe så utrolig ekkelt da :S de eneste gangene jeg har opplevd noe i nærheten lignende er hvis jeg har sett på en ting lenge, som satt intrykk på meg liksom, så så jeg for meg personen/ghenstanden når jeg lukket øynene, i lang ettertid liksom..
men forandret seg ikke liksom..
vet ikke hva det kan ha vært jeg assa beklager, hør litt rundt da vettu:)
lykke til:::)
men forandret seg ikke liksom..
vet ikke hva det kan ha vært jeg assa beklager, hør litt rundt da vettu:)
lykke til:::)
Antall ord: 72
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
For meg så høres det ut som det du ser prøver å kontakte deg for hjelp. At det vil over på andre siden. Får ofte opp tristhet i hodet mitt når jeg vet det vil over på den andre siden, blir litt irrasjonelt lei meg. Et tips kan være å meditere(selv om jeg hater slike råd) og prøve å få kontakt med det som maser på deg, og overbevise det om å følge det grønne lyset. Hvis du er slik det ser ut til at du er, så har du evnen til å peke veien for spøkelset ditt. Det er litt bortkommen og trenger bare en pekefinger i riktig retning. Du trenger bare å fokusere på et grønt skinnende lys(ser litt ut som en tunnel) og be personen gå mot det.
Antall ord: 138
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
Grønt lys? har fått for meg at det lyset skal være hvitt jeg da:P
Antall ord: 18
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
Det var vel et klar signal det da.chupacabra18 skrev:Grønt lys? har fått for meg at det lyset skal være hvitt jeg da:P
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Det kan være forskjell, muligens, men jeg assosierer grønn med hjerteschakra, og det hvite lyset som det gudommelige...Sol@ngelica skrev:Det var vel et klar signal det da.chupacabra18 skrev:Grønt lys? har fått for meg at det lyset skal være hvitt jeg da:P
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Det lyset jeg sender ut som en "veiviser" er i hvert fall grønt. Men jeg kan godt sende ut andre farger hvis det er om å gjøre.. Det bare funker best med grønt for min del..
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Ja, det er nok ingen farger som er "riktige", eller "gale".Frokost skrev:Det lyset jeg sender ut som en "veiviser" er i hvert fall grønt. Men jeg kan godt sende ut andre farger hvis det er om å gjøre.. Det bare funker best med grønt for min del..
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2007 22:26
- 17
- Lokalisering: vangsvik
uff ekkelt! Jeg bruker noen ganger og se for meg noe når jeg lukker øynene mine ja.. så begyner jeg og tenke at hva visst tryne har blitt sånn og sånn, og ekkelt osv, og da blir det ekkelt.. men det hørest ut som du kan se dette tydelig.. Så det kan bety at du har noe i nærheten.. Det må jo bety noe da, men ikke vet jeg..! :S
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jun 2006 15:27
- 18
Når man opplever slike ting må man også være åpen for andre muligheter enn det paranormale også. Hjernen vår er en unik liten sak som rommer mye fantasi også. Hvis du forventer å se noe når du lukker øynene, vil du antagelig se det også.eg opplever stadig vekk at hvis jeg lukker øynene mine, så ser jeg et vakkert ansikt, og et frdlig ansikt, men så plutselig blir på en måte bildet av ansiktet forvrengt og ansiktet lager en grimasje. Det som skjer er at ansiktet blit grått, med mørke ringer rundt øynene, og det begynner å snakke med meg. Jeg skjønner ikke hva ansiktet sier, men det er sinna eller så er det kvalmt (snakker kvalmende).
Antall ord: 244
Maze
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Joda.. Men jeg vil jo ikke ha det der. Dette skjer også når jeg ikke tenker på det i det hele tatt. Det bokstavelig talt bare kommer og går som det vil...Maze skrev:Når man opplever slike ting må man også være åpen for andre muligheter enn det paranormale også. Hjernen vår er en unik liten sak som rommer mye fantasi også. Hvis du forventer å se noe når du lukker øynene, vil du antagelig se det også.eg opplever stadig vekk at hvis jeg lukker øynene mine, så ser jeg et vakkert ansikt, og et frdlig ansikt, men så plutselig blir på en måte bildet av ansiktet forvrengt og ansiktet lager en grimasje. Det som skjer er at ansiktet blit grått, med mørke ringer rundt øynene, og det begynner å snakke med meg. Jeg skjønner ikke hva ansiktet sier, men det er sinna eller så er det kvalmt (snakker kvalmende).
Antall ord: 280
Jeg vil tro på det jeg vil tro på. Jeg tror på det jeg vil tro på. Derfor tror jeg på det.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jun 2006 15:27
- 18
uff det høres virkelig ekkelt ut. Kanskje du kan kontakte noen som har mer kunnskaper på området. Kanskje en healer eller noe? selv om du muligens ikke får fjernet det, så får du hvertfall en forklaring?
- maze
- maze
Antall ord: 41
Maze
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Jo det kan jeg nok. Men jeg har på en måte blitt vant til det da...
Selv om det er meget irriterende...
Selv om det er meget irriterende...
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Når på døgnet skjer dette?
Antall ord: 7
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |