Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ demon?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Feb 2007 22:45
- 17
demon?
Dette er noko som eg opplevde på jobben. På slutten av dagen går eg for det meste og høyrer på metal, (musikk) vist eg ikkje husker feil så var det dødheimsgard. Var ganske trøtt og litt ukonsentrert når eg skulle hente nokon ting på lageret og opna døra. når eg hadde opna døra og skulle gå inn så var det som eg gjekk på ein vegg, og såg opp og eg såg rett i eit blodigt fjes som hadde eit ganske tomt blikk. Av ein eller annan grunn så vart eg ikkje redd så eg tenkte ikkje noko meir på det. Kva kan det vere? dette hente i eit nytt bygg og etter det som eg meiner har det ikkje våre noko dødsfall på den plassen.
Antall ord: 138
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Historien da? Hva har stått der før?
Antall ord: 9
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Den døra som er der no. Bygget er fra ca -80 -90 talet.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Det jeg mener er at det kan ha stått et hus der frø, en kirke, ett eller annet
som kan ha betydning.
som kan ha betydning.
Antall ord: 23
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
En demon er det i hvert fall ikke. Det kan nok heller være noe som har en tilknytning til deg, eksakt hva vet jeg ikke.. Men det er vel noe som har behov for å kontakte deg. Ellers kan du vel ikke se bort fra at du er splitter pine gal også..
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
gal er eg ikkje men at eg har sitt syner må nokk vere ein av dei største mulighetene.
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 19:19
- 18
- Kjønn (valgfri): jinte
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 53 ganger
I så fall er en god del av forumets medlemmer splitter pine gale. Dette er tross alt et paranormalt diskusjonsforum.Frokost skrev:En demon er det i hvert fall ikke. Det kan nok heller være noe som har en tilknytning til deg, eksakt hva vet jeg ikke.. Men det er vel noe som har behov for å kontakte deg. Ellers kan du vel ikke se bort fra at du er splitter pine gal også..
Antall ord: 74
☮
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Var mest på spøk å kalle noen gal. Tror nok jeg scorer ganske høyt på "galskapskalaen" her inne selv, litt derfor jeg ikke gidder å skrive noe særlig her inne mer, eller legge fingrene mellom når jeg for en gangs skyld gidder å gjøre det. Føler det er mye drittsleng og noe jeg vil karakterisere som misunnelse av evner(uten at jeg helt forstår hvorfor, jeg vil ikke ha disse "evnene" men jeg er nå en gang blitt kastet inn i denne verdenen og må bare leve med det).
Antall ord: 93
Hide post links |