Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Gjenferdet vi filma i skillingmark
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
Ok, sånn som du svarer alle sammen så virker det som om du veldig gjerne vil at dette skal være et spøkelse. Da gjenstår det bare å stille spørsmålet:
Hvorfor i helvete skal skal et spøkelse vise seg i et sekund som et ansikt på en film, og i tillegg i rumpehøyde til han foran?
Er dette virkelig den mest plausible forklaringen du kan tenke deg? Dette har du lettere for å tro enn at det kan være et gjennskinn fra f.eks buksa eller noe annet i rommet?
Hvorfor i helvete skal skal et spøkelse vise seg i et sekund som et ansikt på en film, og i tillegg i rumpehøyde til han foran?
Er dette virkelig den mest plausible forklaringen du kan tenke deg? Dette har du lettere for å tro enn at det kan være et gjennskinn fra f.eks buksa eller noe annet i rommet?
Antall ord: 96
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Men jeg har da vel lov å tro hva jeg vil om den saken hvis det var meg du siktet til.
Hvorfor skulle ikke et spøkelse være i rumpe høyde da?
Det prøvde vel å gjemme seg da.
Det blir vel aldri bevist uansett hva det er, og om det blir det og jeg tar feil so what?
Det var da en spennende liten film uansett.
Jeg stoler fullt og fast på en fra de vakre skoger på Eidskogen.
Hvorfor skulle ikke et spøkelse være i rumpe høyde da?
Det prøvde vel å gjemme seg da.
Det blir vel aldri bevist uansett hva det er, og om det blir det og jeg tar feil so what?
Det var da en spennende liten film uansett.
Jeg stoler fullt og fast på en fra de vakre skoger på Eidskogen.
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2007 17:05
- 17
spennende
jeg synes det er rart hvis det er rumpa til han foran,
er ikke han lenger til venstre...
kan godt være ekte!
jeg synes det er rart hvis det er rumpa til han foran,
er ikke han lenger til venstre...
kan godt være ekte!
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Jammen, hva hvis folk virkelig tror det er juks da? Får de ikke lov til å si det da?PimpRonn skrev:er ikke det at jeg blir sint på hva folk tror.. men da det ALLTID MÅÅÅ komme folk å si JUKS eller fake å sånt.. da blir jeg irritert..
Da synes jeg nesten du bør skrive det i første innlegget at du kun ønsker svar fra de som tror det er det du tror det er.
Men da ville jo hele tråden egentlig være bortkastet - hvis du skal bestemme hva andre skal tro - ikke sant?
Mvh Dan
Antall ord: 101
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mai 2006 18:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Eidskog
skjønner skjønner.. men er så mange dumme innlegg liksom.. hehe er bare litt irriterende å høre at folk mener JEG har feika det.. jævelig bra fake isåfall ;P jeg mener ikke att det virkelig ER ett spøkelse.. men er jo ingen som kan motbevise det heller... gjenskinn er vel ikke så tydelig? det har hvertfall aldrig jeg sett før.. men,men.. svar pent da folkens
Antall ord: 71
tror du ikke på spøkelser? snu deg, for det står ett bak deg
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, det er mange dumme innlegg her. Det har du rett i. Det er til og med noen som tror at TV Norge har betalt folk for å stille opp og lyve åpenlyst i "Åndenes Makt", så hvorfor skulle de tro at ditt klipp er noe mer troverdig.
Det vil alltid være kritikere og skeptikere som simpelthen ikke vil tro på andre ting enn det de selv kan forklare, og da er det nytteløst å argumentere. De vil alltid tro at det ligger andre ting til grunn enn at det faktisk kan være noe mer enn vi mennesker er i stand til å forstå.
Nå vet ikke jeg hvilken type kamera dere brukte, og det kunne være interessant å se et originalopptak i beste kvalitet og da helst uten alle de effektene som er lagt på. De bidrar ikke akkurat til å øke troverdigheten.
Mvh Dan
Det vil alltid være kritikere og skeptikere som simpelthen ikke vil tro på andre ting enn det de selv kan forklare, og da er det nytteløst å argumentere. De vil alltid tro at det ligger andre ting til grunn enn at det faktisk kan være noe mer enn vi mennesker er i stand til å forstå.
Nå vet ikke jeg hvilken type kamera dere brukte, og det kunne være interessant å se et originalopptak i beste kvalitet og da helst uten alle de effektene som er lagt på. De bidrar ikke akkurat til å øke troverdigheten.
Mvh Dan
Antall ord: 145
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg kan legge ut ett original klipp med den ekte lyden å alt sånn hvis du\dere vil ?
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hva er det filmet med? Og i hvilket format?
Mvh Dan
Mvh Dan
Antall ord: 11
Google er din venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Greit, da kan jeg svare deg på hva det ganske sikkert er for noe. Det dreier seg antakelig om en negativ form, dvs. en form som oppstår i kombinasjon eller feiltolking av andre former. Mennesker er utstyrt med en egen evne til å dra kjensel på det menneskelige ansikt fra fødselen av. Dette er en funksjon som er ganske essensiell i de første leveårene. På engelsk kalles dette for matrixing (husker desverre ikke hva begrepet er på norsk). På grunn av dette kan vi se ansikter stort sett overalt, hvis vi går inn for det; i barken på trær, i rotet i kjelleren, i haugen med klær, i fettflekker på speil...overalt.
Med mindre noe er fake, så dreier det seg ganske sikkert om matrixing.
Antall ord: 131
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Lokalisering: Nes i Akershus
Det du skriver der, har jeg faktisk lest et sted kom jeg på nå. Lurer på om det var i en av Tony Buzan sine bøker om hjernen.Kimbara skrev:Greit, da kan jeg svare deg på hva det ganske sikkert er for noe. Det dreier seg antakelig om en negativ form, dvs. en form som oppstår i kombinasjon eller feiltolking av andre former. Mennesker er utstyrt med en egen evne til å dra kjensel på det menneskelige ansikt fra fødselen av. Dette er en funksjon som er ganske essensiell i de første leveårene. På engelsk kalles dette for matrixing (husker desverre ikke hva begrepet er på norsk). På grunn av dette kan vi se ansikter stort sett overalt, hvis vi går inn for det; i barken på trær, i rotet i kjelleren, i haugen med klær, i fettflekker på speil...overalt.
Hvor har du lært dette?
Antall ord: 155
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Av fare for å miste troverdighet; jeg husker faktisk ikke. Antakelig en artikkel i ett eller annet blad eller noe.
Antall ord: 19
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jan 2007 20:19
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 1 gang
Jeg synest dette høres mest sannsynelig ut for meg. For det så ut som det var noe som stod der eller noe. Og foresten et veldig bra forklart svar Kimbara^^,Kimbara skrev:Greit, da kan jeg svare deg på hva det ganske sikkert er for noe. Det dreier seg antakelig om en negativ form, dvs. en form som oppstår i kombinasjon eller feiltolking av andre former. Mennesker er utstyrt med en egen evne til å dra kjensel på det menneskelige ansikt fra fødselen av. Dette er en funksjon som er ganske essensiell i de første leveårene. På engelsk kalles dette for matrixing (husker desverre ikke hva begrepet er på norsk). På grunn av dette kan vi se ansikter stort sett overalt, hvis vi går inn for det; i barken på trær, i rotet i kjelleren, i haugen med klær, i fettflekker på speil...overalt.
Hilsen Ida Sofie :mozilla_wink:
Antall ord: 169
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
det er en veldig bra forklaring og det er stor sjanse for att han har rett det er jo trossalt filma i mørket, og med ett vanlig digitalt kamera.. så den beste kvaliteten er det ikke men skal vel gå ann å rendere original klippet? skal det ikke
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mar 2007 07:08
- 17
- Lokalisering: Trondheim
Skeptisk ja...Hm....
Antall ord: 3
Vær deg bevisst dine muligheter!(sokrates)
Hide post links |