Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjenferdet vi filma i skillingmark

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
HypeTraXx
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2006 01:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av HypeTraXx »

spennende filmsnutt!

vet faktisk ikke hva jeg skal tro, for det finnes så mye fanteri nå på nettet om dagen.
Antall ord: 20
- Overbevist -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
manitou
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2006 09:44
18
Blitt takket: 9 ganger

Innlegg av manitou »

Det kunne forøvrig vært nesten enda mer interessant å høre om dere opplevde noe på Skillingmark, foruten dette videoklippet. Satt dere oppe nattestid eller "kastet" dere bort tida med å sove? Hva med "dødsrommet"? Merket dere noe der? I andre etasje? Lyder, kulde-energi, så dere noe? DET er ihvertfall jeg interessert i å høre mer om!
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
PimpRonn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mai 2006 18:22
18
Lokalisering: Eidskog

Innlegg av PimpRonn »

vi opplevde MASSE annet der.. filmen var bare for å vise at vi åsså fikk noe på film.. vi hørte folk som gikk i 2. etasje, å unger som gråt.. åsså folk som snakka å sånn.. hørte åsså noe musikk spilling i 2. etasje :S vi merket at det plutselig ble kaldt mens vi lå å lytta i stua. Peisen var det full fyr på, så merkelig at det plutselig ble kaldt :S i Dødsrommet merka vi ikkeno spesielt, bare så noen skygger der i sidesynet innimellom, men det kan jo ha vært innbildning... var der en tur i går å tok noen bilder. har ikke fått sett på bildene ennå.. men vi hørte noe rart da vi var der igår. var en slags frese lyd som kom fra låven, på siden av låven liksom.. kan jo ha vært dyr da :) hehe.. si ifra om du\dere vil vite mer. har ikke så MYYE å fortelle. men har booka 4 nye netter der :D så skal komme me rapport etter de nettene :D
Antall ord: 178
tror du ikke på spøkelser? snu deg, for det står ett bak deg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Det virker jo bra det der pimpronn, at dere har gutsen til å ikke veære passive i alle fall.
Men legg merke til hvor skeptiske folk er.

Derfor foreslår jeg at siden du sier dere hører lyder og en masse greier at dere setter ut båndopptagere, helst flere, i tilegg til filmingen.

Så bør dere skrive ned allt dere gjør med klokkesletter på etc. slik at dere husker det etterpå.
Så, bør dere etterpå om dere får noe på tape, la spessialister få se og høre på orginalopptakene. Det vil gi dere en helt annen tyngde og troverdighet.

Enig ?
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

"Figuren" beveger seg i takt med at dere går.
For meg ser det veldig ut som ermet på fyren som går foran kameramannen. Den har en oransje kant øverst som også beveger seg i samme tempo.

Er det ingen andre som ser det?
Antall ord: 45
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
PimpRonn
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av PimpRonn »

BARONEN: hva mener du? jeg og resten satt inne å snakket sammen å sånn, mens 2 av de andre gikk ut å filma det du kan fek.s se på den filmen :S vi har ikke PEILING på hva det er :S derfor legger vi det ut her for å se hva folk tror det kan være... men har dere bare bullshit å si, så la heller være... jeg er interessert i å høre SERIØST om hva folk synes.. for jeg eller vi kan ikke forklare hva det er for noe
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

PimpRonn skrev:BARONEN: hva mener du? jeg og resten satt inne å snakket sammen å sånn, mens 2 av de andre gikk ut å filma det du kan fek.s se på den filmen :S vi har ikke PEILING på hva det er :S derfor legger vi det ut her for å se hva folk tror det kan være... men har dere bare bullshit å si, så la heller være... jeg er interessert i å høre SERIØST om hva folk synes.. for jeg eller vi kan ikke forklare hva det er for noe

Du kan ikke nekte for at det kan være fyren foran kameramannen som er fanga på filmen?
Det ser unektelig ut som om kamera sveiper over han i det dere mener er et spøkelse. Dere legger vel ut filmen for å få andre sine meninger, og dett er min...
Antall ord: 142
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
PimpRonn
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av PimpRonn »

ja vi vil helst ha en forklaring på HVA det kan være :) for vi kan ikke forstå hva det er for noe.. men det som er så merkelig er att ansiktet er så TYDELIG.. er så tydelige konturer liksom :S
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Aug 2005 01:25
19
Lokalisering: langevåg

Innlegg av UriGneller »

pimperonn: hvis du vil vite hva andre tror, så ikke bli så sint da vel....Ingen som tør svare deg til slutt......
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

...JUKS...
Antall ord: 1
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
PimpRonn
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av PimpRonn »

er ikke det at jeg blir sint på hva folk tror.. men da det ALLTID MÅÅÅ komme folk å si JUKS eller fake å sånt.. da blir jeg irritert..
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Trøndergut
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 18:27
18
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av Trøndergut »

Jeg må desverre si at jeg ikke tror dere har fått filmet et gjenferd. Det jeg så lignet på et ansikt, så jeg skjønner at dere tenkte på gjenferd, men jeg tror ikke dette var noe sånt. Artig film likevel.
Antall ord: 43
MM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
PimpRonn
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av PimpRonn »

jau. vi har IKKE peiling på hva det kan være.. men det er ingen av oss, å ett ansikt er det jo. er så fjernt :S
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 01:58
18
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

PimpRonn skrev:er ikke det at jeg blir sint på hva folk tror.. men da det ALLTID MÅÅÅ komme folk å si JUKS eller fake å sånt.. da blir jeg irritert..
Du må nok slutte å irritere deg over det. Hver gang du legger inn bilder/video/historier så vil det alltid, som du skriver være noen som tviler på det du har lagt ut. Sånn er det her PimpRonn, og det kommer det til å være så lenge forumet er i drift.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dark Lord
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jul 2006 17:13
18
Lokalisering: Tysvær

Innlegg av Dark Lord »

jepp, legge du ut biløder eller historier må du værer forberet på skeptikere ;)

Selv hvet eg ikkje helt, men mest sansynlig har dere fått noe som tillfeldig vis ser ut som ett ansikt på filmen. altså ikkje nødvendig viss en ånd.
Antall ord: 45
Det fins noe i mørket.. men hva?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links