Hm. Jeg har ingen som står opp. Men jeg trodde fødselsmerker var sånne svære føflekker jeg. Hva er det da?Satsuki skrev:Ja, som du sier Drusilla. Også er de større med mer ujevn form. Føflekker er små, mørkere, og står gjerne litt opp fra huden. (Men ikke nødvendigvis)
Fakta, teori & skepsis ⇒ Fødselsmerker
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Antall ord: 59
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Er det ikke det da? Forvirra!karina skrev:Hm. Jeg har ingen som står opp. Men jeg trodde fødselsmerker var sånne svære føflekker jeg. Hva er det da?Satsuki skrev:Ja, som du sier Drusilla. Også er de større med mer ujevn form. Føflekker er små, mørkere, og står gjerne litt opp fra huden. (Men ikke nødvendigvis)
De føflekkene som ikke står opp fra huden kalles leverflekker og er bare litt mørkere pigmenter i huden.. Tror jeg..
(Venter på at en føflekkekspert skal komme å oppklare alt..)
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Feb 2007 09:52
- 17
Har et fødselsmerke på høyre tinningsom strekker seg ned til øyelokket :mozilla_smile:
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2006 10:32
- 18
jeg har et fødselsmerke over rompa . Hva kan jeg ha dødd av da?
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2006 14:52
- 17
hmm.. kan godt hende at det er arr fra et tidligere liv, eller at det rett og slett er noe medfødt som f.eks. hårfarge??
forskerne vet jo heller ikke hvorfor vi hikker.. og hikking håper jeg for guds skyld at det ikke er noe overnaturlig med
forskerne vet jo heller ikke hvorfor vi hikker.. og hikking håper jeg for guds skyld at det ikke er noe overnaturlig med
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Feb 2007 05:45
- 17
- Lokalisering: Østfold
Hei.anca-77 skrev:jeg har et fødselsmerke over rompa . Hva kan jeg ha dødd av da?
Barnebaret mitt har et nydelig bittelite kullsort fødselsmerke rett under venstre øye.
Vi kaller det for skjønnhetsmerket hennes og hun er veldig stolt av det.
Tror ikke dette er et drapsmerke fra et tidligere liv, det er for pikant og for vakkert til det.
mvh. brego
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 18:38
- 17
jeg har et lite bakpå låret. Hadde vært en orginal måte å dø på av noe der .
Jeg har hørt en teori om at når mødrene går gravid..om de blir skremt på et eller annet tidspunkt og tar seg til f.eks lårene, så vil barnet få fødselsmerke der..
Selv tror jeg dette bare er tilfeldige pigmentforandringer i huden, noe som kan ha skjedd underveis i utviklingen vår. Ikke godt å si
Jeg har hørt en teori om at når mødrene går gravid..om de blir skremt på et eller annet tidspunkt og tar seg til f.eks lårene, så vil barnet få fødselsmerke der..
Selv tror jeg dette bare er tilfeldige pigmentforandringer i huden, noe som kan ha skjedd underveis i utviklingen vår. Ikke godt å si
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2007 22:25
- 17
- Lokalisering: Fredrikstad
Re: Fødselsmerker
Jeg har fødselsmerke på det høyre kneet, ikke stort, men det er i et merkelig mønster. Hvis merkene viser åssen du døde, så lurer jeg på hvordan jeg kan ha dødd:P Det eneste jeg vet om mitt tidligere liv er at jeg døde i en mistenkelig ulykke da jeg var atten o_O
Hehe, men ikke vet jeg:P
PS: Veninna mi var på ferie i utlandet en gang, også møtte ho på en ganske mørkhuda jente, og ho hadde et hvitt fødselsmerke tvers over ansiktet(mellom øya og ned) Tørr ikke å tenke på hvordan ho døde :mozilla_surprised:
Hehe, men ikke vet jeg:P
PS: Veninna mi var på ferie i utlandet en gang, også møtte ho på en ganske mørkhuda jente, og ho hadde et hvitt fødselsmerke tvers over ansiktet(mellom øya og ned) Tørr ikke å tenke på hvordan ho døde :mozilla_surprised:
Antall ord: 111
Tell your dreams to the moon!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 23:09
- 18
- Lokalisering: Follo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
...
Er ganske bestemt på at födselsmerker ikke bare viser hvordan en döde, men også skader en pådro seg som man overlevde.
Antall ord: 24
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Re: ...
Ja, det kan jo være sant;P Ikke vet jeg, men noen har jo sikkert merker som dem døde av også. Hehe, men jeg skal ikke si noe sikkert. Har egentlig ikke peiling:Pgreen eyes skrev:Er ganske bestemt på at födselsmerker ikke bare viser hvordan en döde, men også skader en pådro seg som man overlevde.
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
jeg har en rundt livet mitt.
Hva kan ha skjedd med meg ?
har også en liten stjernelignende på ankelen - creepy but cool.
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 20:51
- 17
- Lokalisering: fredrikstad
Re: Fødselsmerker
hello. jeg har fødselsemerke på øyelokket og ned ut om tinning jeg da.. XD ikke særli kult..:|XDline001 skrev:Noen som har fødselsmerker??
Det er mange forskere som har prøvd å finne ut hva de merkene egentlig kommer fra men de finner det ikke ut.
Moren min har et fødselsmerke i baknakken, det er et merke som viser hvordan hun døde i sitt siste liv. Veldig spennede. Dette har jeg fått vite av En dame som er klarsyndt og har snakket med sin åndeligveileder om det.
Damen jeg vet om fortalte også om en dame som kom til henne for lenge siden og hadde fødselsmerker rundt begge håndleddene sine.. de gikk rundt håndleddene hennes som en strikk.. Dette tenkte de ikke over fordi damen som kom til henne ville at de skulle se om hun hadde levd en gng før. da hun var i transe fortalte hun om at hun hadde levd da folk trodde på hekser. Men det som var så utrolig med dette var at før hun ble brendt på bålet ble hendene hennes kapet av! Noe som førte til at hun døde av blodmangel før hun kunne ha blitt drept av flammene..
Antall ord: 211
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Du kan kanskje ha blitt kløvd i to på en eller annen måte, men ikke vet jeg. Det var bare det første som falt meg inn.Maza skrev:jeg har en rundt livet mitt.
Har funnet flere på meg også forresten, men tror ikke at noen av dem har vært dødelige.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2006 10:30
- 17
- Lokalisering: Oslo
Hehe, jeg har hørt at hvis en gravid kvinne har veldig lyst på en type mat, men ikke får det, vil barnet få ett fødselsmerke med form som den type mat..tinamakeup skrev:jeg har et lite bakpå låret. Hadde vært en orginal måte å dø på av noe der .
Tror ikke jeg har noen fødselsmerker, jeg.. Har ikke sett så nøye etter heller.. *making a mental note to check* :mozilla_cool:
Antall ord: 141
<¨""">< ||| ><""¨>
Rejoice not at thine enemy's fall - but don't rush to pick him up either..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Morsomt emne...
Det jeg har hørt om mitt eget fødselsmerke:Da mamma gikk gravid med meg ble hun skremt av en mus da hun skulle hente potet i kjelleren, hun slapp kjelen og grep seg om høyre håndledd,hun hadde \ har skrekk for slike kryp, ha, ha..
Da jeg ble født hadde jeg et lite fødselsmerke på høyre håndledd, det vokste og tok form som en mus, halen var der, men ikke ørene, det kom også lange kraftige hår spredt på det. Da jeg var ti år var merket rundt fem ca. langt, det sprakk enkelte ganger og klødde fælt, og ble anbefalt av legen og fjerne den, dette ble gjort, og nå er det bare et stygt arr igjen..
Har også hørt at en jente ble født med et merke i form av en kattunge, på ryggen, moren hadde fått kastet en kattunge på ryggen under svangerskapet, og blitt skremt.., men dette har jeg bare hørt, ikke sett!
Kanskje det raser inn flere teorier..
Det jeg har hørt om mitt eget fødselsmerke:Da mamma gikk gravid med meg ble hun skremt av en mus da hun skulle hente potet i kjelleren, hun slapp kjelen og grep seg om høyre håndledd,hun hadde \ har skrekk for slike kryp, ha, ha..
Da jeg ble født hadde jeg et lite fødselsmerke på høyre håndledd, det vokste og tok form som en mus, halen var der, men ikke ørene, det kom også lange kraftige hår spredt på det. Da jeg var ti år var merket rundt fem ca. langt, det sprakk enkelte ganger og klødde fælt, og ble anbefalt av legen og fjerne den, dette ble gjort, og nå er det bare et stygt arr igjen..
Har også hørt at en jente ble født med et merke i form av en kattunge, på ryggen, moren hadde fått kastet en kattunge på ryggen under svangerskapet, og blitt skremt.., men dette har jeg bare hørt, ikke sett!
Kanskje det raser inn flere teorier..
Antall ord: 180
Hide post links |