Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSE DISSE!!! opptak gjort på area51

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Silky skrev:
LLove skrev:Selvfölgelig finnes det liv andre steder. Har sett uendelig mange dokumentarer og det finnes ikke tvil hos meg iallefall:) Disclosure project ligget ute på nettet. Troverdige vitner alle sammen. :)
Godt å høre at noen fler tror det.. :mozilla_smile:

Er Disclosure Project bra? Hvor lenge varer den isåfall.. Skal se om jeg finner den!
Nei. Disclosure Project er skikkelig debunked her på forumet tidligere. De lovet et massivt bevis i 2001, tror jeg det var, men det kom aldri. :)
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
waize
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Jul 2005 12:02
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Storsteinnes, Troms

Innlegg av waize »

jeg tror mer på ånder enn aliens. "man needs to realize that" javel...jeg lar da bare den verdenen fare uten så veldig mye oppstyr. hvorfor må jeg/andre hysterisk tro på alt dette ? Er best å ikke la seg styre av andre som vil bestemme fanatisk hva du skal tro på. jeg vil være skeptiker. Basta
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silky
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Des 2005 00:12
18
Lokalisering: vestfold

Innlegg av Silky »

BA skrev:
Silky skrev:
BA skrev:"Selvfölgelig finnes det liv andre steder."

:) Det er ikke hva diskusjonen handler om. Det er om det finnes utenomjordisk liv her.

Dette makkverket av en dokumentar-wannabe makter ikke å sannsynligjøre at det gjør. Det starter med en sort plakat, der seerne oppfordres til å gjøre seg egne vurderinger basert på all tilgjengelig informasjon. Filmen gjør ikke det enklere. Den presenterer informasjonen feilaktig, og debatterer mot stråmenn. Skeptikerne blir referert feilaktig og man bruker falske bilder/filmklipp som illustrasjoner.

Etter å ha sett 1. del og såvidt litt av andre, ga jeg opp å finne noe informativt i dette makkverket.

Det er først i 3. episode de kommer inn på video-"beviset", slik de hevder det. Dette skrev jeg øverst.
Hvilket videobevis? Det vi så her i episode 3 var en "rekonstruksjon". Finnes det ingen video? Dette er så dårlig, og så lite troverdig at noen videre undersøkelse av dette er uinteressant for min del.
javel. greit for meg. husker kanskje feil, det var i 4..
Antall ord: 178
"If you want to catch something, running after it isn't always the best way."
- Lois McMaster Bujold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silky
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Silky »

waize skrev:jeg tror mer på ånder enn aliens. "man needs to realize that" javel...jeg lar da bare den verdenen fare uten så veldig mye oppstyr. hvorfor må jeg/andre hysterisk tro på alt dette ? Er best å ikke la seg styre av andre som vil bestemme fanatisk hva du skal tro på. jeg vil være skeptiker. Basta
kjære deg..ingen som tvinger deg til noe som helst! jeg håper da virkelig at du, som alle andre velger selv hva du vil tro og ikke. Tro det eller ei, jeg er også skeptisk. Det er viktig å være kritisk til det man hører og ser, men jeg har stor tro på at det er MINST like viktig å være åpen for ting. Dere vet jo alle at før trodde man jorden var flat og firkanet, og når Galileo Galilei sa at den var rund var det ingen som trodde ham. Han ble til og med spottet (og satt i fengsel?) for det.. Ps: jeg sier det nok en gang setningen du referer til er et sitat!! Det er ikke jeg som tvinger noen her.. :D
Antall ord: 190
- Lois McMaster Bujold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silky
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Silky »

Nei. Disclosure Project er skikkelig debunked her på forumet tidligere. De lovet et massivt bevis i 2001, tror jeg det var, men det kom aldri. :)[/quote]

"Disclosure Project er skikkelig debunked her på forumet tidligere."

Hva betyr dette??

Lovnader har jeg uansett dårlig erfaring med og tror sjelden på det..hehe!
Antall ord: 52
- Lois McMaster Bujold

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Silky skrev:Nei. Disclosure Project er skikkelig debunked her på forumet tidligere. De lovet et massivt bevis i 2001, tror jeg det var, men det kom aldri. :)
"Disclosure Project er skikkelig debunked her på forumet tidligere."

Hva betyr dette??

Lovnader har jeg uansett dårlig erfaring med og tror sjelden på det..hehe![/quote]Det betyr at de er avslørt. De bruker usannferdige vitner og de benytter historier som er forklart naturlig, f.eks. fyrtårn. De lovet bevis, men har ikke levert, og de benytter seg av andre og tredjehåndsvitner og kaller det førstehåndsvitner.

Og når ikke lovnadene blir fulgt opp mister de troverdighet, noe de til de grader har gjort nå.
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mason
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2007 18:00
17
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av mason »

Om det finnes liv der ute eller ikke, vet jeg ikke. Men det finnes ånder og energier rundt oss, det vet jeg. Hva man vet skyldes hva man har erfart og sett og hørt. Derfor kan jeg si at det finnes ånder. Men finnes det aliens? Jeg tror det er veldig sannsynlig at det gjør det, og det er fordi at det hadde vært veldig unaturlig hvis det ikke skulle ha vært det. tenk bare på hvor lite vi vet om universet... Det er ikke lenge siden vi trodde at det var 1 sol i universet, men nå sier forskerne at det finnes tusenvis, av solsystemer i denne galaksen. Og enda verre, det finnes utallige galakser som vi vet finnes, men vi har ikke fakta eller bilder selvfølgelig, fordi avstanden gjør at de bildene evt ville komme til jorden om ca 1000 år med dagens teknologi. Derfor er det da titusener av solsystem som har samme avstand til sin sol som det vi har (i lysstyrke,og varme, fordi vår sol er ganske liten) Dermed er det lagt til rette for at varme og lys skulle dekke behovet for lys. Derimot trengs flere ting for å skape liv, men hvilke atmosfærer o.l som finnes der ute er et mysterium vi aldri vil oppdage, den eneste muligheten er at de evt er kommet lenger i sin utvikling og kan komme til oss. Vi snakker ikke her om liv på mars o.l med øgle lignende eller marsmennesker. Dette er science fiction som ødelegger mye av seriøsiteten. det samme som filmer som exercisten, the omen o.l gjør om åndelivet. det er ikke slik det foregår. DET vet jeg ihvertfall, resten er synsing, men vi må respektere det enkelte mener de har sett, vi gjør jo det hele tiden ellers (se alle innlegg på forumene) Det er heller ikke mange temaer som kan stille opp med mange såkalte bevis, så derfor synes jeg vi skal behandle de som mener de har sett, eller tror på slikt med lik respekt vi gjør mot de andre temaen. F.eks troll og småfolk.
Antall ord: 363
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.

hilsen Mason (I am free)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
colargol
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Des 2006 04:37
17
Lokalisering: Akershus

Innlegg av colargol »

Tja hva skal man si om dette da?
Uansett om denne er fake eller ikke,Man skal ikke ha livlig fantasi for å tro at det finnes liv andre steder i de uendelig store universet vårt.Finnes like mange planeter som sandkorn i sahara,og på noen av de finnes det garantert en elller annen form for liv.
Men kan jo ikke si at jeg har rett her,men matematisk og logisk tenking sier det:)

Col
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Judith

aliens her på jorda

Innlegg av Judith »

Hvorfor ikke? Jeg trenger da ikke "bevis" for det. det er utrolig arrogant og uvitende å tro at det er bare skapninger som oss som vandrer rundt på jorda.
Skapningen Jordmennesket av kjøtt og blod og bein og en masse grunnstoffer vandrer omkring og ødelegger sin planet og oppfører seg som de er de eneste i universet som er verd noe.
De mishandler dyr og andre medskapninger og forgifter livsgrunnlaget sitt og gjør en masse annet unevnelig.
det er nok å kaste et blikk på kroppsholdning og ansiktsuttrykk til noen av de folka som er med i intervjuet for å forstå at hvis ikke "noen" tar tømmene snart, så går jorda et visst sted :mozilla_cry:
Usaklig? Usmakelig? vel, vel... men du kan ikke måle melk med metermål. hvorfor ikke bare godta at det faktisk finnes skapninger rundt oss fra andre regioner av Universet . Det setter oss selv i et mer riktig perspektiv.
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dark Lord
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jul 2006 17:13
18
Lokalisering: Tysvær

Innlegg av Dark Lord »

Har komt til episode 5 her nå.

Vett faktisk ikkje helt ka eg ska si, har faktisken en liten tro på at dette er ekte :)

er veldig intresangt med Utenomjordisk Live ivertfall.
Antall ord: 32
Det fins noe i mørket.. men hva?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links