Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ SE DISSE!!! opptak gjort på area51
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Des 2005 00:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: vestfold
SE DISSE!!! opptak gjort på area51
Anbefaler å se disse episodene.. Se alle episodene 1, 2, 3, 4 ,5 ,6 og 7 er den siste. den finnes i fullstendig versjon ozo, men dårlig kvalitet. En episode varer 10 min.
http://www.youtube.com/results?search_q ... rch=Search
Det viktigste begynner i episode 3, men det bra å få med seg de første oxo..
Off, hvis dette er sant skammer jeg meg over å være menneske..
lykke til..
http://www.youtube.com/results?search_q ... rch=Search
Det viktigste begynner i episode 3, men det bra å få med seg de første oxo..
Off, hvis dette er sant skammer jeg meg over å være menneske..
lykke til..
Sist redigert av Silky på 26 Feb 2007 15:00, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 72
"If you want to catch something, running after it isn't always the best way."
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- 18
Håper dere kommer med inspill etter å ha sett det..
Antall ord: 10
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 01:23
- 17
Det er rart, jeg tror på spøkelser men jeg tror mer og mer på at aliens er fullstendig bull.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
"Everything in the Universe is connectedTheMan skrev:Det er rart, jeg tror på spøkelser men jeg tror mer og mer på at aliens er fullstendig bull.
Man needs to realize that" (Sitat)
Sist redigert av Silky på 27 Feb 2007 14:32, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 34
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 01:23
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Nov 2006 19:28
- 18
- Lokalisering: Oslo
Selvfölgelig finnes det liv andre steder. Har sett uendelig mange dokumentarer og det finnes ikke tvil hos meg iallefall:) Disclosure project ligget ute på nettet. Troverdige vitner alle sammen.
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Feb 2005 19:22
- 19
- Lokalisering: Mosjøen
Har hele denne filmen hjemme.. Tenkte å få sett den neste uke Får komme med innspill da.
Antall ord: 17
Mvh
Atle
Atle
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
"Selvfölgelig finnes det liv andre steder."
Det er ikke hva diskusjonen handler om. Det er om det finnes utenomjordisk liv her.
Dette makkverket av en dokumentar-wannabe makter ikke å sannsynligjøre at det gjør. Det starter med en sort plakat, der seerne oppfordres til å gjøre seg egne vurderinger basert på all tilgjengelig informasjon. Filmen gjør ikke det enklere. Den presenterer informasjonen feilaktig, og debatterer mot stråmenn. Skeptikerne blir referert feilaktig og man bruker falske bilder/filmklipp som illustrasjoner.
Etter å ha sett 1. del og såvidt litt av andre, ga jeg opp å finne noe informativt i dette makkverket.
Det er ikke hva diskusjonen handler om. Det er om det finnes utenomjordisk liv her.
Dette makkverket av en dokumentar-wannabe makter ikke å sannsynligjøre at det gjør. Det starter med en sort plakat, der seerne oppfordres til å gjøre seg egne vurderinger basert på all tilgjengelig informasjon. Filmen gjør ikke det enklere. Den presenterer informasjonen feilaktig, og debatterer mot stråmenn. Skeptikerne blir referert feilaktig og man bruker falske bilder/filmklipp som illustrasjoner.
Etter å ha sett 1. del og såvidt litt av andre, ga jeg opp å finne noe informativt i dette makkverket.
Antall ord: 103
Hide post links |
hei
jeg har lånt disse linkene fra et anet sted dere kan jo se om dere finer noe av inntrese her.
Dokumentar om ufoer: kalt verdens beste ufo-bevis
http://video.google.com/videoplay?docid ... =ufo&hl=en
Har også med en filmsnutt fra NASA, hvor en også forklarer med fysikk og slikt (som jeg ikke har noe greie på ) men likevel spennende å se på. Filmingen skjer for det meste litt utenfor atmosfæren.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 9446&q=ufo
jeg har lånt disse linkene fra et anet sted dere kan jo se om dere finer noe av inntrese her.
Dokumentar om ufoer: kalt verdens beste ufo-bevis
http://video.google.com/videoplay?docid ... =ufo&hl=en
Har også med en filmsnutt fra NASA, hvor en også forklarer med fysikk og slikt (som jeg ikke har noe greie på ) men likevel spennende å se på. Filmingen skjer for det meste litt utenfor atmosfæren.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 9446&q=ufo
Antall ord: 84
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Des 2006 22:33
- 17
- Lokalisering: hamar
jeg tror på det meste som ikk kan forklares men aliens?hehe bevis det så jeg får se det live
Antall ord: 21
Maylen
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Underholdning over opplysning...
var det det noen ropte?
var det det noen ropte?
Antall ord: 8
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
BA skrev:"Selvfölgelig finnes det liv andre steder."
Det er først i 3. episode de kommer inn på video-"beviset", slik de hevder det. Dette skrev jeg øverst.
Antall ord: 126
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja det er jeg :mozilla_wink: Synes du ikke dette er rett sted for meg? Det er vel heller du som er litt malplassert din mannefjomp!TheMan skrev:Jøss. Er J Diva her inne?
Ps. det var et SITAT!
Antall ord: 40
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Godt å høre at noen fler tror det.. :mozilla_smile:LLove skrev:Selvfölgelig finnes det liv andre steder. Har sett uendelig mange dokumentarer og det finnes ikke tvil hos meg iallefall:) Disclosure project ligget ute på nettet. Troverdige vitner alle sammen.
Er Disclosure Project bra? Hvor lenge varer den isåfall.. Skal se om jeg finner den!
Antall ord: 58
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Hvilket videobevis? Det vi så her i episode 3 var en "rekonstruksjon". Finnes det ingen video? Dette er så dårlig, og så lite troverdig at noen videre undersøkelse av dette er uinteressant for min del.Silky skrev:BA skrev:"Selvfölgelig finnes det liv andre steder."
Det er først i 3. episode de kommer inn på video-"beviset", slik de hevder det. Dette skrev jeg øverst.
Antall ord: 165
Hide post links |