Hei! Dette er en side jeg anbefaler: http://home.c2i.net/kadjina/index.htm
Lady K. er en gammel, gammel sjel fra antikkens dager som har talt til oss gjennom en kanalisering. Hun har mye klokt å si..
jeg vil ikke si noe mer enn det, fordi noen kommer til å synes det er helt far out, andre kommer til å kjenne seg igjen (sine tanker og intuisjon) og de fleste kommer ikke til å gidde å lese noen ting...desverre..Your loss, er alt jeg kan si.. for her kan man lære mye..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lady Kadjina
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Des 2005 00:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: vestfold
Lady Kadjina
Antall ord: 90
"If you want to catch something, running after it isn't always the best way."
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Hmm...originalsidene er tatt ned gitt!! Can't imagine why...
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ja vet det.. du virker ikke særlig positiv..hehe.. hadde vært bra med en forklaring på hvorfor du mener det du mener..er interessert i andre synspunkter..Tom_34 skrev:Hmm...originalsidene er tatt ned gitt!! Can't imagine why...
Antall ord: 42
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ok...kortfattet: Kanaliseringer, "spiritisme" (selv om det som regel er feil bruk av begrepet), fysiske manifestasjoner, prekognisjon, postkognisjon osv. Jeg ser det som 80% bedrag, 19% selvbedrag og 1% reell "lesing" av vår kollektie bevissthet. Fortid, nåtid og evnt framtid ligger i alt, til alle tider (dette fordi selve tidsbegrepet er feil, det finnes ingen fremtid eller fortid, bare et "nå" med informasjon om hvordan vi oppfatter "tiden" og hvordan vi definerer vår historie og framtid). Vi er på en måte integrert i hverandre og i altet som dette er integrert i oss. Noen har funnet måter å ta ut fragmenter av denne informasjonen og kan derigjennom vise andre mennesker ting som de ikke kan forstå er mulig uten en kontakt med en "Gud", ånd eller hva det skal være. Men disse menneskene vil du med stor sannsynlighet ikke finne på en nettside eller i en annonse i dagbladet.Silky skrev:ja vet det.. du virker ikke særlig positiv..hehe.. hadde vært bra med en forklaring på hvorfor du mener det du mener..er interessert i andre synspunkter..Tom_34 skrev:Hmm...originalsidene er tatt ned gitt!! Can't imagine why...
Antall ord: 198
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
er til dels enlig i det du sier, men jeg VET at det finnes mye mer enn det vi vet om eller vil tro.. Det at det bare finnes et "NÅ" er jeg ikke enig i det hele tatt. Det finnes muligens flere dimenjoner av et NÅ, men hva med NÅET som var for 5 minutter siden? Mener du at det ikke eksisterte? Mye av det du sier stemmer jo overens med det som skives der.. Har du lest noe av det? Og hva mener du med reel lesing av vår kollektive bevissthet?
Jeg er kritsik selv, og tar noe av det med en klype salt, akkurat som med med andre ting som er skrevet av mennesker.. Men jeg har funnet mye bra der. Om man velger å tro på spådommene er en annen sak. men til min store forbauselse så har mye av det som stemmer og da..
Jeg er kritsik selv, og tar noe av det med en klype salt, akkurat som med med andre ting som er skrevet av mennesker.. Men jeg har funnet mye bra der. Om man velger å tro på spådommene er en annen sak. men til min store forbauselse så har mye av det som stemmer og da..
Antall ord: 151
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
I vår fysiske eksistens finnes "for 5 min siden", men tiden slik vi opplever den vil ikke kunne gjelde på et eventuelt åndelig plan som er evig, nettopp fordi vi ikke KAN skalere noe som ikke har noen begynnelse eller slutt. Derfor blir "tid" bare en måte å ordne våre liv etter. Og hvis det er tilfelle så gir ikke "fortid" noen mening overhodet i og med at tiden ikke eksisterer på det planet der vår "realitet" er fundert...Silky skrev:er til dels enlig i det du sier, men jeg VET at det finnes mye mer enn det vi vet om eller vil tro.. Det at det bare finnes et "NÅ" er jeg ikke enig i det hele tatt. Det finnes muligens flere dimenjoner av et NÅ, men hva med NÅET som var for 5 minutter siden? Mener du at det ikke eksisterte? Mye av det du sier stemmer jo overens med det som skives der.. Har du lest noe av det? Og hva mener du med reel lesing av vår kollektive bevissthet?
Antall ord: 235
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Derfor blir "tid" bare en måte å ordne våre liv etter[/
Men likevel så er vår eksistens bundet fast her og nå, uansett hvordan man regner tidsperspeksivet å være. Og da må man ha noe å gå etter i dette livet. Eller mener du vi skal folde hendene sammen og bare vente på å komme over til en annen eksistens. Vi har jo noe vi skal gjøre her og, det er hvertfall jeg overbevist om.
Lady Kadjina prater også om vår kontakt med ånder og andre ikke-jordiske vesener. Dette er noe jeg helt klart tror på (uavhengig av Lady K.). Gjør du det?
Men likevel så er vår eksistens bundet fast her og nå, uansett hvordan man regner tidsperspeksivet å være. Og da må man ha noe å gå etter i dette livet. Eller mener du vi skal folde hendene sammen og bare vente på å komme over til en annen eksistens. Vi har jo noe vi skal gjøre her og, det er hvertfall jeg overbevist om.
Lady Kadjina prater også om vår kontakt med ånder og andre ikke-jordiske vesener. Dette er noe jeg helt klart tror på (uavhengig av Lady K.). Gjør du det?
Antall ord: 107
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Silky skrev:Derfor blir "tid" bare en måte å ordne våre liv etter[/
Lady'en din er en manifestasjon av disse menneskenes behov for å forstå...
Antall ord: 121
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
APROPO TID: skulle man stillt kolkken idag? Tv viser 16.19 og våre andre kolkker viser 15.19..
hmmm...
hmmm...
Antall ord: 20
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Tom_34 skrev:Silky skrev:Derfor blir "tid" bare en måte å ordne våre liv etter[/
Lady'en din er en manifestasjon av disse menneskenes behov for å forstå...
Du mener: DU TROR hun er det..
Antall ord: 131
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hv som er stemmer og ikke gjør vel strengt tatt ingen av oss..
Antall ord: 14
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18