Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kan dere se noe i dette bildet, da?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Feb 2007 00:38
- 17
Kan dere se noe i dette bildet, da?
Bildet er tatt utenfor Utstein Kloster - et middelalderkloster som ligger på Mosterøy i Rennesøy kommune.
Krever muligens zooming.
Jeg er rimelig fersk på spøkelser, men har en svært villig fantasi - derfor spør jeg dere :mozilla_smile:
(Klikk på bildet)
Krever muligens zooming.
Jeg er rimelig fersk på spøkelser, men har en svært villig fantasi - derfor spør jeg dere :mozilla_smile:
(Klikk på bildet)
Antall ord: 44
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
sorry. men ser bare en flott busk som henger utenfor et digert hus
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ingenting å være sorry for detmurmel skrev:sorry. men ser bare en flott busk som henger utenfor et digert hus
"Busken" er et tre og "huset" er et kloster, men - hehe.
Nå var jeg så dum at jeg Googlet Utstein Kloster etter at jeg hadde lagt inn dette innlegget og fikk jo flere treff her fra Paranormal.no. Det var jo ekstra spennende.
Jaja, er man fersk så er man fersk :mozilla_smile:
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Det jeg merket meg var denne "fortegningen " i høyre kant av dette vinduet.
Dette virket noe "pussig" - men jeg ville gjerne sett et bilde fra denne vinkelen i dagslys.
Asbjørn
Dette virket noe "pussig" - men jeg ville gjerne sett et bilde fra denne vinkelen i dagslys.
Asbjørn
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
Jeg syntet jeg ser noe der.
Ser ut som en liten etellerannet i en "døden" kappe, altså hette over hodet, og lange
ermer
- Min mening, ternger ikke å bry dere . :}
- Maza
Ser ut som en liten etellerannet i en "døden" kappe, altså hette over hodet, og lange
ermer
- Min mening, ternger ikke å bry dere . :}
- Maza
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Da fant du det jeg har sett også.Asbjørn skrev:Det jeg merket meg var denne "fortegningen " i høyre kant av dette vinduet.
Asbjørn
Jeg har ingen bilder av klosteret i dagslys i det hele tatt, er jeg redd... Jeg er fra en helt annen del av landet, men var på dette klosteret ifm et bryllup sommeren 2004, og det var da dette bildet ble tatt.
Jeg har ingen som helst snøring på hverken "tåker" eller lys eller skygger eller noe som helst, men dette bildet har jeg studert mange ganger og da jeg fant denne siden tenkte jeg å høre om andre enn meg så noe der.
Antall ord: 129
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Sep 2006 12:26
- 18
jeg fant et bilde av akkurat samme vinduet på internett. en fyr som mente det var noe der. men vet ikke hvordan jeg legger bildet inn her. kan noen hjelpe meg?
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Kan du ikke bare legge ut URLen til bildet? Altså linken/adressen.troende85 skrev:jeg fant et bilde av akkurat samme vinduet på internett. en fyr som mente det var noe der. men vet ikke hvordan jeg legger bildet inn her. kan noen hjelpe meg?
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Sep 2006 12:26
- 18
http://www.vgb.no/13346/perma/149289
her er da adressa. bildet kommer et stykke nede på sia, og det er kun av vinduet. men jeg har sammenlignet vinduet og det er maken.
hisorien sier visst at det skal gå igjenn ei hvit dame her.
her er da adressa. bildet kommer et stykke nede på sia, og det er kun av vinduet. men jeg har sammenlignet vinduet og det er maken.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Javisst er det det samme vinduet... Samme luken like ved siden av.troende85 skrev:http://www.vgb.no/13346/perma/149289
Direktelink til det aktuelle bildet: http://bilder.vgb.no/13266/img_45a8fd3224e03.jpg
Da har du vinduet i samme vinkel og i dagslys, du som spurte etter det
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Des 2005 00:12
- 18
- Lokalisering: vestfold
Re: Kan dere se noe i dette bildet, da?
bra bilde,
jeg så den hvite damen ja..men jeg ser noe mer som kan ligne gutteansikter nederst i det vinduet til venstre.. eller er det noe du vet hva er?
Antall ord: 77
"If you want to catch something, running after it isn't always the best way."
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Re: Kan dere se noe i dette bildet, da?
Hehe, det hadde jeg ikke lagt merke til. Ser jo ut som om hele Harry Potter-gjengen titter ut av vinduet derSilky skrev: bra bilde,
jeg så den hvite damen ja..men jeg ser noe mer som kan ligne gutteansikter nederst i det vinduet til venstre.. eller er det noe du vet hva er?
Det kan godt være at det er folk i det rommet altså, jeg vet ikke noe mer om det, men det er nok ganske sannsynlig.
Antall ord: 81
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Det jeg refererte til i bildet, viser seg å være avskallet murpuss.
Dermed er det ikke sagt at det ikke kan være andre ting der, ( noe jeg tror det er ) , men det er ikke synlig på samme måte.
Mer som en "interferens" i bildet.
mvh Asbjørn
Antall ord: 49
Hide post links |