Ok, måtte bare forhøre meg her inne om stedet men som jeg skrev så er dette bare noe jeg har hørt, og man hører så mangt.....JUNE skrev:jeg har vært der mange ganger, men aldri sett noe merkelig. han som laget den forrige tråden fortalte at han hadde ringt kommunen eller noe og blitt fortalt at grunnen til at ingen vil bo der, er at det er noe feil med vann og kloakksystemet.
så.... er nok et helt vanlig hus uten spøkelser. dessverre...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Huset i Lier
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2007 01:19
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Heime
Antall ord: 91
~Tiscali ~
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Lokalisering: Nes i Akershus
Nei og nei og nei og nei.......et hus mindre å utforske.....F*en!!JUNE skrev:jeg har vært der mange ganger, men aldri sett noe merkelig. han som laget den forrige tråden fortalte at han hadde ringt kommunen eller noe og blitt fortalt at grunnen til at ingen vil bo der, er at det er noe feil med vann og kloakksystemet.
:mozilla_smile:
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
finne et nytt da.Viking-gutt skrev:Nei og nei og nei og nei.......et hus mindre å utforske.....F*en!!JUNE skrev:jeg har vært der mange ganger, men aldri sett noe merkelig. han som laget den forrige tråden fortalte at han hadde ringt kommunen eller noe og blitt fortalt at grunnen til at ingen vil bo der, er at det er noe feil med vann og kloakksystemet.
:mozilla_smile:
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
jupp, mener at dette bygget var en skole før.. og det ligger inntil en vei, inngjerdet. naboene er et leilighetskompleks og videoen i Lierbyen. har hørt at det spøker der.Tiscali skrev:Er du sikker på at det har spøkt der? Tror det er en gammel skole med en liten sidebygning. Er inngjerdet der og det ligger inntil en vei?
Antall ord: 64
Hide post links |
Bare pass på å ikke stikke ut øynene så går det nok bra, he he.JUNE skrev:ta med hodelykt og søkepinner....
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Oi da, du får ta en tur. Spennende! Vet du om noen som har vært der og undersøkt litt?livingdeaddoll skrev:jupp, mener at dette bygget var en skole før.. og det ligger inntil en vei, inngjerdet. naboene er et leilighetskompleks og videoen i Lierbyen. har hørt at det spøker der.Tiscali skrev:Er du sikker på at det har spøkt der? Tror det er en gammel skole med en liten sidebygning. Er inngjerdet der og det ligger inntil en vei?
Antall ord: 88
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
heh, jeg har bare vært der på ungdoms arrangemang for lenge siden.. og da var jeg vel egentlig ikke så interresert i å undersøke etter spøkelser.. har først tenkt å ta meg en tur til Lier Asylum først..Tiscali skrev:Oi da, du får ta en tur. Spennende! Vet du om noen som har vært der og undersøkt litt?livingdeaddoll skrev:jupp, mener at dette bygget var en skole før.. og det ligger inntil en vei, inngjerdet. naboene er et leilighetskompleks og videoen i Lierbyen. har hørt at det spøker der.Tiscali skrev:Er du sikker på at det har spøkt der? Tror det er en gammel skole med en liten sidebygning. Er inngjerdet der og det ligger inntil en vei?
Antall ord: 131
Hide post links |
Å dit skal jeg snart, bare det blir litt varmere i været,og mesteparten av snøen blir borte.livingdeaddoll skrev:heh, jeg har bare vært der på ungdoms arrangemang for lenge siden.. og da var jeg vel egentlig ikke så interresert i å undersøke etter spøkelser.. har først tenkt å ta meg en tur til Lier Asylum først..Tiscali skrev:Oi da, du får ta en tur. Spennende! Vet du om noen som har vært der og undersøkt litt?livingdeaddoll skrev:jupp, mener at dette bygget var en skole før.. og det ligger inntil en vei, inngjerdet. naboene er et leilighetskompleks og videoen i Lierbyen. har hørt at det spøker der.Tiscali skrev:Er du sikker på at det har spøkt der? Tror det er en gammel skole med en liten sidebygning. Er inngjerdet der og det ligger inntil en vei?
Antall ord: 152
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
du får si ifra, har ingen å dra med:( er litt redd for uteliggere og narkiser..Sol@ngelica skrev:Å dit skal jeg snart, bare det blir litt varmere i været,og mesteparten av snøen blir borte.livingdeaddoll skrev:heh, jeg har bare vært der på ungdoms arrangemang for lenge siden.. og da var jeg vel egentlig ikke så interresert i å undersøke etter spøkelser.. har først tenkt å ta meg en tur til Lier Asylum først..Tiscali skrev:Oi da, du får ta en tur. Spennende! Vet du om noen som har vært der og undersøkt litt?livingdeaddoll skrev:jupp, mener at dette bygget var en skole før.. og det ligger inntil en vei, inngjerdet. naboene er et leilighetskompleks og videoen i Lierbyen. har hørt at det spøker der.Tiscali skrev:Er du sikker på at det har spøkt der? Tror det er en gammel skole med en liten sidebygning. Er inngjerdet der og det ligger inntil en vei?
Antall ord: 171
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Svelvik, men jobber i Drammen..Sol@ngelica skrev:Hvor bor du da?
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hvor i Lier bodde du før og når?livingdeaddoll skrev:Svelvik, men jobber i Drammen..Sol@ngelica skrev:Hvor bor du da?
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2007 23:12
- 17
- Blitt takket: 5 ganger
Det kan jo være at spøkelsene ødela vann og kloakksystemet.
Antall ord: 12
Hide post links |