Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Huset i Lier
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2007 01:19
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Heime
Huset i Lier
Dere som har vært på Lier og tatt bilder har dere også vært i det huset som ligger rett overfor LIer? Vet at et hus står tomt der og det går rykter om at det spøker der.
Antall ord: 42
~Tiscali ~
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
spennende, skulle likt å ha gått der.. har du mer informasjon?
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Vel, ikke så mye mer men vet hvor huset ligger da.
Antall ord: 11
~Tiscali ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
du vetingenting om hvorfor det spøker der? og det skulle ligge rett bak? er dette et helt vanlig hus (enebolig) det eller?Tiscali skrev:Vel, ikke så mye mer men vet hvor huset ligger da.
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Jeg vet ikke noe annet enn at de som eier det ikke orket å bo der lenger fordi det spøker der, vel det kan være usanne rykter som har blitt spredd, hva vet jeg. Huset står tomt og det er en enebolig.livingdeaddoll skrev:du vetingenting om hvorfor det spøker der? og det skulle ligge rett bak? er dette et helt vanlig hus (enebolig) det eller?Tiscali skrev:Vel, ikke så mye mer men vet hvor huset ligger da.
Det er vel noen hundre meter ovenfor Lier. Litt usikker for jeg er ikke kjent der men det er ikke på sykehusområdet det ligger men lenger opp.
Antall ord: 110
~Tiscali ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
det er ikke det huset ved motorveien du snakker om?Tiscali skrev:Jeg vet ikke noe annet enn at de som eier det ikke orket å bo der lenger fordi det spøker der, vel det kan være usanne rykter som har blitt spredd, hva vet jeg. Huset står tomt og det er en enebolig.livingdeaddoll skrev:du vetingenting om hvorfor det spøker der? og det skulle ligge rett bak? er dette et helt vanlig hus (enebolig) det eller?Tiscali skrev:Vel, ikke så mye mer men vet hvor huset ligger da.
Det er vel noen hundre meter ovenfor Lier. Litt usikker for jeg er ikke kjent der men det er ikke på sykehusområdet det ligger men lenger opp.
Antall ord: 122
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det er kanskje det ja. Har du kjenneskp til d et?livingdeaddoll skrev:det er ikke det huset ved motorveien du snakker om?Tiscali skrev:Jeg vet ikke noe annet enn at de som eier det ikke orket å bo der lenger fordi det spøker der, vel det kan være usanne rykter som har blitt spredd, hva vet jeg. Huset står tomt og det er en enebolig.livingdeaddoll skrev:du vetingenting om hvorfor det spøker der? og det skulle ligge rett bak? er dette et helt vanlig hus (enebolig) det eller?Tiscali skrev:Vel, ikke så mye mer men vet hvor huset ligger da.
Antall ord: 135
~Tiscali ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
det ble snakket om dette huset i en annen tråd, at alt det som ble sagt om dette huset ikke var sant. at lyder som var blitt hørt tidligere fra folk/naboer var fulle ungdommer som brukte dette tomme huset til å drikke i..Tiscali skrev:
Det er kanskje det ja. Har du kjenneskp til d et?
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ok, det er nytt for meg. Men det er vel en grunn til at de som eier det ikke bor der lenger, de har jo bygget det på også...livingdeaddoll skrev:det ble snakket om dette huset i en annen tråd, at alt det som ble sagt om dette huset ikke var sant. at lyder som var blitt hørt tidligere fra folk/naboer var fulle ungdommer som brukte dette tomme huset til å drikke i..Tiscali skrev:
Ikke er det solgt heller.
Har du mer info?
Antall ord: 98
~Tiscali ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
nei, jeg har ikke det, men har du søkt på forumet? husker ikke hvor denne tråden lå hen, men det stod ganske mye i den, fordi han som laget denne tråden hadde selv kontaktet eieren av huset. jeg selv som har bodd i Lier har ikke helt skjønt hvilket hus det er snakk om.. men det skal også ha spøkt i det huset i Lierbyen (smutthullet).Tiscali skrev:Ok, det er nytt for meg. Men det er vel en grunn til at de som eier det ikke bor der lenger, de har jo bygget det på også...livingdeaddoll skrev:det ble snakket om dette huset i en annen tråd, at alt det som ble sagt om dette huset ikke var sant. at lyder som var blitt hørt tidligere fra folk/naboer var fulle ungdommer som brukte dette tomme huset til å drikke i..Tiscali skrev:
Ikke er det solgt heller.
Har du mer info?
Antall ord: 171
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Da skal jeg søke her inne, ble så nysgjerrig...
Hvor er SMutthullet?
Hvor er SMutthullet?
Antall ord: 13
~Tiscali ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
midt i Lierbyen. det ble tidligere/kanskje fortsatt brukt som ungdomsklubb..Tiscali skrev:Da skal jeg søke her inne, ble så nysgjerrig...
Hvor er SMutthullet?
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det er den gamle skolen det vel?livingdeaddoll skrev:midt i Lierbyen. det ble tidligere/kanskje fortsatt brukt som ungdomsklubb..Tiscali skrev:Da skal jeg søke her inne, ble så nysgjerrig...
Hvor er SMutthullet?
Antall ord: 35
~Tiscali ~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Er du sikker på at det har spøkt der? Tror det er en gammel skole med en liten sidebygning. Er inngjerdet der og det ligger inntil en vei?
Antall ord: 29
~Tiscali ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
jeg har vært der mange ganger, men aldri sett noe merkelig. han som laget den forrige tråden fortalte at han hadde ringt kommunen eller noe og blitt fortalt at grunnen til at ingen vil bo der, er at det er noe feil med vann og kloakksystemet.
så.... er nok et helt vanlig hus uten spøkelser. dessverre...
så.... er nok et helt vanlig hus uten spøkelser. dessverre...
Antall ord: 59
Hide post links |