Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lena er utrolig flink. Ikke noe hokus pokus liksom. Hun er den jeg liker best. Opptur fra forrige gang hvertfall! Hehe...
For denne gang ja. Siste sesong ble vel avsluttet i November? Så håper
jo at det blir ny runde utpå våren.
Noen andre som la merke til at det hang et bilde i gangen? Et av de
"Gråtende Barna"? Syns de bildene er så jævelig ekle.
Jeg synes det hang to i gangen, en av gutten og ei av jenta. (Hun har halvlangt brunt hår?) Jeg liker heller ikke de to bildene, har aldri gjort det.
Jeg frøs brått da Lena var inne på kjøkkenet der.
Fikk intense frysninger ut av det blå, for jeg følte det stod en mørk (dvs skyggeaktig) mann der. Noen andre som hadde følelsen av det samme? Noen som la merke til noe lignende?
vi driver med opprydding i kjelleren nå, har hatt en liten vannskade...
I dag fant jeg bilde av "Gråtende barn", det er gutten med skyggelue, det er vannskada og temmelig bulkete, men jeg kaster det ikke!!! Er temmelig overtroisk, og har hørt at man aldri skal kaste et slikt bilde... Så nå ligger det i press..
Bilde fikk sønnen min da han var to år, nå er han tjuetre, han vil ikke ha det, så da får det bare bli her i huset, hvis ikke noen vil ha det..????
Ja, jeg så også ÅM.. syntes det var en kjempe bra avsluttning på denne sesongen!
Lena er utrolig flink!!
Og selvfølgelig så jeg bildet i gangen.. svatt til og fikk vodt i magen når jeg så det jeg.. :s
Men, jeg lurer på om det var noen fikk med seg navnene på de to som bodde i huset, og hvor i ladet det er?
Det er noe utrolig kjent med han mannen altså.. hmmm...
liseviola skrev:Ja, jeg så også ÅM.. syntes det var en kjempe bra avsluttning på denne sesongen!
Lena er utrolig flink!!
Og selvfølgelig så jeg bildet i gangen.. svatt til og fikk vodt i magen når jeg så det jeg.. :s
Men, jeg lurer på om det var noen fikk med seg navnene på de to som bodde i huset, og hvor i ladet det er?
Det er noe utrolig kjent med han mannen altså.. hmmm...
Det er fra Dokka, hvis det sier deg noe. Odnes bor de.. Mannen i huset heter Tor og damen Astrid... En venninne av meg er i familie med de. Så derfor husket jeg det:)