nesco skrev:
I terapeutisk sammenheng kan jeg nevne noen:
Stor positiv effekt ved behandling av alkohol avhengighet, heroin og andre destruktive avhengigheter.
Lindrer sterke smerter hos de med kreft og andre sykdommer der annen smertebehandling ikke virker.
.
Kilde til dette, takk?
Hasj finnes ikke avhengighetsskapende annet enn at man blir podet dette fra dette skremmende samfunnet, og etter noen år på en tier om dagen, fem år i statens tjeneste, på grunn av litt kompishjelp, ja så vet jeg hvor enkelt det er å slutte, og det finnes ikke farlig, brukt på rett måte.
Alkohol er farlig, men kjekt om man har vanskelig for å ta kontakt med det annet kjønn, og trenger påskudd for å unskylde seg i hvor dum man blir.
Opium er smertestillende, takk for det.
Cocain er gøy, og siden vi snakker om ekstase litt høyere opp så kan jeg love at et "spark" med cola innenbords er helt vildt rått, og om man smårer litt på redskapen, ja så har man mere enn nok ekstase til et helt håndballag.
Cocablader med ei kule opium i er også, faktisk tro meg eller ei, meget heftig og bevithetsutvidende.
LSD er helt villt rått, og mescalin og psilocybin er helt vildt om man ønsker en farveopplevelse, og litt ekstatisk sex, og dype innsikter i sitt eget sinn, eller andres.
Fleinsopp er ikke så gøy, og krever meget i forhold til om man får tak på franske munkesopper, hvor man kan få i seg en kvart en og ha det kjempegøty med den.
En gang fyrte jeg en chillum på en gjeng med alkofreakere i Frognerpoarken, og blandet inn litt munkesopp i denne, og gutta satt å krangla om hvem som skulle fyre den opp, uvitende om at jeg hadde puttet i soppen, og etter at "lumen" hadde gått rundt satt gutta og mimret over hvor flotte farger det var på blomstene rundt seg, og jeg fikk de med til å klate opp på "eggskallet" som desverre er fjernet nå, og der "la de byen under seg", så jeg vet nok en del om disse sakene, men syntes det er usmakelig å ha på et forum med den gjennomsnittelige kvaliteten som er på dette forumet, av unger og folk som kanskje ikke kan karakteriseres som annet enn psykososiale vrak, og skulle jeg fortsatt å gnåle om dette, så ville jeg respektert deltagerne her, og funnet et mere egnet forum for den slags.
Kanskje plantspirit nå begynner å bable om at jeg ikke har tatt med den spirituelle delen, av dette, men det kunne jeg ha gjort om jeg begynte å berette om mine rejser i verden, men altså, min fanatisme i dag går ikke på å lempe på grensene for noe misbruk av noen ting som ikek går på ens egen innsikt i eget liv uten noe kunstig hjelpemiddel, og om du så svarer at det handler om kraftplanter, og det er naturlig, ja så kan jeg si at i dag har jeg truffet en som har kommet til sin innsikt gjennom en alvorlig fysisk skade, og da blir det jo liksom naturlig å skade andre for at de skal få innsikt, eller?
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...