Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Får ikke lov til å være her
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 19:29
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Hehe:D MAmma å pappa liker heller ikke at jeg er på sånne forum å sånn.. Liker ikke at jeg leser og er interessert i sånne ting som dette:P:P MenMen:D
Antall ord: 34
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Re: Får ikke lov til å være her
Da er det nok en grunn til at foreldrene dine sier det. Hvis du snakker om spøkelser, er redd for spøkelser eller ikke tør være alene hjemme pga. dette, så skjønner jeg de godt. akkurat som jeg ga min lillesøster forbud mot å se en disneyfilm da jeg passet henne i jula, fordi hun var redd for den ene karakteren og snakket om denne karakteren hele tiden, turde ikke være på rommet alene osv.Hurricane skrev:eg får ikke lov til å være her så eg vil ikke at noen skal skrive til meg.
Antall ord: 101
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2006 16:58
- 18
- Lokalisering: huse mitt!
mamma å pappa veit ikke om atte ej e her..eller? men dei he no vertfall ikke noke imot de..
Antall ord: 19
Hide post links |
-Slettet
Sist redigert av Spiírit på 25 Feb 2007 17:37, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 1
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Etter å ha lest noen (få) av dine innlegg her ville jeg nektet deg tilgang til denne siden. Du ser ut til å mangle evnen til å se rasjonellt på livet, og å ta ansvar for egne handlinger.Spiírit skrev:Hadde samme problem. Men etter noen dagers overtaling fikk jeg lov
Alle synest jeg er for ung til dette, men ingen kan styre mine interesser.
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Det viktigste er vel å ikke tro på alt man leser. Man kan også tro på mye uten at det vil skade deg akkurat, bare man ikke blir for ekstrem. Trøsten for bekymrede foreldre med unger som er her inne, er vel at det man begynner å tro på som 12-13-åring, ofte endrer seg etterhvert som man blir eldre. Ikke med alle riktignok, men jeg tror det er sånn med mange, selv om jeg selv for så vidt har trodd på det samme i en god del år nå.
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Og ennå like taktfull BA??BA skrev:Etter å ha lest noen (få) av dine innlegg her ville jeg nektet deg tilgang til denne siden. Du ser ut til å mangle evnen til å se rasjonellt på livet, og å ta ansvar for egne handlinger.Spiírit skrev:Hadde samme problem. Men etter noen dagers overtaling fikk jeg lov
Men ærlig talt så virker det som om gj. sn. alderen har sunket betraktelig her. Ikke vondt ment overfor noen...
Antall ord: 89
Hide post links |
-SlettetBA skrev:Etter å ha lest noen (få) av dine innlegg her ville jeg nektet deg tilgang til denne siden. Du ser ut til å mangle evnen til å se rasjonellt på livet, og å ta ansvar for egne handlinger.Spiírit skrev:Hadde samme problem. Men etter noen dagers overtaling fikk jeg lov
Sist redigert av Spiírit på 25 Feb 2007 17:37, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 65
Hide post links |
-Slettetkarina skrev:Det viktigste er vel å ikke tro på alt man leser. Man kan også tro på mye uten at det vil skade deg akkurat, bare man ikke blir for ekstrem. Trøsten for bekymrede foreldre med unger som er her inne, er vel at det man begynner å tro på som 12-13-åring, ofte endrer seg etterhvert som man blir eldre. Ikke med alle riktignok, men jeg tror det er sånn med mange, selv om jeg selv for så vidt har trodd på det samme i en god del år nå.
Sist redigert av Spiírit på 25 Feb 2007 17:37, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 94
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Tom_34 skrev:Og ennå like taktfull BA??BA skrev:Etter å ha lest noen (få) av dine innlegg her ville jeg nektet deg tilgang til denne siden. Du ser ut til å mangle evnen til å se rasjonellt på livet, og å ta ansvar for egne handlinger.Spiírit skrev:Hadde samme problem. Men etter noen dagers overtaling fikk jeg lov
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
På mange måter er jeg et barn.Spiírit skrev:Gji et eksempel (på pm)BA skrev:Etter å ha lest noen (få) av dine innlegg her ville jeg nektet deg tilgang til denne siden. Du ser ut til å mangle evnen til å se rasjonellt på livet, og å ta ansvar for egne handlinger.Spiírit skrev:Hadde samme problem. Men etter noen dagers overtaling fikk jeg lov
Og forresten, hva vet du om meg? En kan ikkje kjenne noen gjennom et forum. Jeg uttrykker meg på en helt annen måte på et forum, og det gjør alle andre. Alle er en smule mer barnsli og det er fordi di ikke er flaue når di snakker over nettet. Jeg kan ta ansvar for mine handlinger, så bare pass deg! Jeg ser på livet slik det er, kanskje ikke slik som deg, men det må du respektere. Så det kunne du bare holdt for deg selv!
Og en ting til: Jeg trodde du var et barn hele tiden..
Antall ord: 182
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Ja..er vi ikke alle.BA skrev:På mange måter er jeg et barn.Spiírit skrev:Gji et eksempel (på pm)BA skrev:Etter å ha lest noen (få) av dine innlegg her ville jeg nektet deg tilgang til denne siden. Du ser ut til å mangle evnen til å se rasjonellt på livet, og å ta ansvar for egne handlinger.Spiírit skrev:Hadde samme problem. Men etter noen dagers overtaling fikk jeg lov
Og forresten, hva vet du om meg? En kan ikkje kjenne noen gjennom et forum. Jeg uttrykker meg på en helt annen måte på et forum, og det gjør alle andre. Alle er en smule mer barnsli og det er fordi di ikke er flaue når di snakker over nettet. Jeg kan ta ansvar for mine handlinger, så bare pass deg! Jeg ser på livet slik det er, kanskje ikke slik som deg, men det må du respektere. Så det kunne du bare holdt for deg selv!
Og en ting til: Jeg trodde du var et barn hele tiden..
Antall ord: 189
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
Mine foreldre vet heller ikke at jeg sitter på paranormal, men jeg er
voksen nok til å sta til ansvar for mine handlinger .
( og dessuten har ikke de noe med hvilke nettsidet jeg er inne på, samme som om
jeg skulle komme å lese dagboka di )
Antall ord: 44
Hide post links |
Jeg skjønner dine foreldre godt jeg.
Kan hende du børde høre på dem.
Du kan jo komme i kontakt med mennesker du ikke burde,
det er mange av dem på intenett.
Har møtt noen ekle griser selv.
Men er gammel nok til å ta sånne valg og det er jo ikke du.
Det er ihvertfall det jeg mener.
Men vil du ikke høre på foreldrene dine, noe jeg egentlig ikke regner med at du gjør egentlig, skal du da være hjertelig velkommen inn i varmen fra oss i paranormal.
Gleder meg ihvertfall til å høre på hva du har å fortelle hvis du bestemmer deg for å bli
Kan hende du børde høre på dem.
Du kan jo komme i kontakt med mennesker du ikke burde,
det er mange av dem på intenett.
Har møtt noen ekle griser selv.
Men er gammel nok til å ta sånne valg og det er jo ikke du.
Det er ihvertfall det jeg mener.
Men vil du ikke høre på foreldrene dine, noe jeg egentlig ikke regner med at du gjør egentlig, skal du da være hjertelig velkommen inn i varmen fra oss i paranormal.
Gleder meg ihvertfall til å høre på hva du har å fortelle hvis du bestemmer deg for å bli
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Hvor gammel er du da? Bare av nysgjerrighet...Maza skrev:Mine foreldre vet heller ikke at jeg sitter på paranormal, men jeg er
Antall ord: 54
Hide post links |